"ani tae!ni hyung!" lelaki misteri itu menggoncang bahu taehyung secara brutal tpi lembut.
"aku ad 3 hyung jelah!KAU SAPE HAH?!" taehyung menjauhkan jaraknya diantara lelaki misteri misteri itu.
"Kim Yohan,hyung kandung kau lah" ya,lelaki misteri itulah ialah Kim Yohan abang kandung Taehyung.
"??" taehyung memangdang yohan dengan perasaan yg penuh tanda tanya
"panjang ceritanya jdi mari pulang ke rumah untuk berjumpa dengan omma appa" muka taehyung mula berubah
"omma dengan appa aku dh lma tk dek!!!aku tk dek hyung nma Kim Yohan!" taehyung berlari meninggalkan yohan.
Yohan boleh saje,menggunakan kuasanya untuk halang taehyung dripada pergi tpi bila difikirkan balik mungkin dia tk dpt nk terima semua tu jdi yohan akan memantau kehidupan seharian taehyung dari jauh.
Taehyung pov
Aku melangkah masuk kedalam rumah dengan malasnya.
"Tae,appa dh suruh mailina tinggalkan makanan dkt dapur" Mr.Kim menyedut air cola sambil membaca surat khabar.Orang tua zaman sekarang bkn mcm dulu perangai mcm orang muda.
Btw Mailina ialah nama ganti bagi orang gaji dkt rumah Mr.Kim.
"tae tk lapar lagi,tae naik dulu tau nk mandi" taehyung membuka peti ais lalu mengambil sekotak susu strawberry and minum.Taehyung membuang kotak air tersebut kedalam tong sampah.
"nnti klau tae lapar suruh je Mailina panaskan lauk tu" Mr.Kim pandang taehyung sekejap and baca balik surat khabar yg berada ditanganya.
"naeee pa" taehyung menaiki tangga menuju kebilik taehyung.Taehyung bkk pintu.Letak beg dkt tepi meja belajar.Bkk kot and sangkut😂taehyung menghempaskan dirinya di atas tilam gebu yg menunggu tuannya pulang.
"spe lah lelaki tu?tiba-tiba je datang mengaku abang.gila" taehyung memanjakan dirinya dengan memeluk bantal tidur yg sentiasa menemaninya setiap hari tak kira pagi,petang atau malam.
Taehyung pun tertidur.
Meanwhile........
"Appa...han dh cuba pujuk adik tpi adik sikit pun tk percaya" lelaki muda itu duduk menongkat dagu sambil melihat ayahnya yg sibuk mengetik sesuatu di laptop.
"han perhatikan tae dri jauh dulu kalau ada apa apa yg mencurigakan terus bawak tae datang sini" Mr.Kim masih lagi sibuk dngn urusan urusan istana.
Istana?
Han?
Kim Yohan?
Datang mana?
wait for me
#Voteforme
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tbc....
YOU ARE READING
Beloved Bear || kookv ||
FanficKim Taehyung seorang namja yg menghidap penyakit misteri[Phobia Human Touch] telah pun di paksa untuk bersekolah seperti remaja normal.Tapi bukan itu saja rahsianya masih ad banyak yg belum terungkai saksikan di pawagam rumah anda!tiber! - Top:Jeon...