Taehyung terjaga apabila terdengar suara deringan phone miliknya berkali-kali.
Oh my pillow~can get me tired
Apabila mendengar ringtone dri telefon miliknya.Dia senderi berasa ngantuk akibat dibuai lagu itu menyuruhnya untuk kembali tidur.
Taehyung bangun mencapai telefonnya yg tak pernah berhenti berbunyi.50 miss call yg diterima taehyung.Terkejut taehyung bila baru pertama kali seseorang menelefonnya dengan jumlah yg banyak.
"dia ni tak sayang kredit ke?"taehyung melihat nama yg tertera disitu.
Jungkook bunny 🐇
Tak sampai 2 minit selepas jungkook call dan sekarang jungkook call lagi.Taehyung mengangkat gangang telefon lalu letak di telinga.
"Hello" kedengaran suara baru bangun tidur taehyung menerpa lubang telinga jungkook.
"TAE!kook call tae banyak kali tapi satu pun tae angkat?" taehyung menjauhkan telefon dari telinganya dek jeritan jungkook yg kuat.Fiuh!
"erm...sorry ii tae tertidur" taehyung menarik rambutnya kebelakang.
"yelah,lega kook bila dapat tahu yg tae ok je" taehyung hanya memasang muka bluurr
"okaylah tae,good night>33" taehyung tersenyum kecil.
"urm..good night" taehyung ingin menamatkan panggilan tpi terbantut bila jungkook menyebut satu perkataan yg membuatkan jantungnya berdegub kencang bagaikan berlari 100 kali nonstop.
"i love you!tut" jungkook terus meletakkan telefon.Taehyung tersenyum sambil melihat nama jungkook di phone screennya itu dan kembali tidur
Woi!kau dah lah balik sekolah terus tidur pastu bangun pun tidur balik!woi!tak mandi woi!bangun!!!!!!!!!!
nyenye merepek aku yg tentukan jalan cerita -_- pabo ji v- >>>>♡<<<< -
Keesokkannya,taehyung pergi sekolah macam biasa.
"alah,kook sorrylah tae betul ii tak ingat" taehyung meletak tangannya di bahu taehyung.
"hump-" jungkook berpaling untuk tidak bertentang mata dengan taehyung
"erm..tak pelah kook,i'm give up let me found my own shari-la" taehyung membetulkan posisi duduknya dan mengeluar buku acah ii belajar sbb pelajar lain dah mula memenuhi ruang di kelas
Bukan taehyung tak tahu yg jungkook curi curi memandangnya HAHAHAHA LAWAK!tapi taehyung hanya buat tk thu malas dh nk pujuk.
"i want to give you punishmen" [wop,tk reti eja] jungkook merapatpak bibir nya telinga taehyung.Ehekk geli😂
"anda gila" taehyung sambung buat hw padahal tengah cover pipi yg dh pinkkk cam bun babun.
#voteforme
.
.
.
.
.
.
.
.
Tbc......
YOU ARE READING
Beloved Bear || kookv ||
FanfictionKim Taehyung seorang namja yg menghidap penyakit misteri[Phobia Human Touch] telah pun di paksa untuk bersekolah seperti remaja normal.Tapi bukan itu saja rahsianya masih ad banyak yg belum terungkai saksikan di pawagam rumah anda!tiber! - Top:Jeon...