BUSHHH!
Sampai je depan pintu,entah air datang dari mana kene taehyung.Habis basah lencun si Taehyung.Poor you Taehyung~
Taehyung mengepal penumbuk,menahan marah.Habis merah muka taehyung.
Tiba ii,jungkook punch suho kahkahkah puas hati taeehyung tengok jungkook tumbuk suho.
"kau ni kan memang cari pasal betullah" jungkook menumbuk suho secara berkali-kali.Habislah muka kau suho~tk jdi muka manusia dh leps ni.
"j-jungkook,dh lah" taehyung menarik bahu jungkook and jungkook pun tenang.
Jungkook membuka jaketnya lalu dipakaikan dekat taehyung yg bashah itu.Bashah ap tu?😂
"k-kook,jom teman tae pergi bilik pengetua" taehyung menarik lengan baju jungkook.
"wae?" jungkook memegang tangan taehyung dan pergi meninggalkan suho yg dh serupa bontot monyet.
"ikut jelah" taehyung menarik tangan jungkook supaya mengikutinya.
Knock!knock!
"masuk" selepas mendapat izin,taehyung & jungkook masuk menghadap raja.CEH!
"eh!Mr.Kim,kenapa kamu basah?" tanya pengetua sambil menjemput duduk di sofa.
Jk pov
'Mr.Kim?bkn ke Lee and kenapa pengetua panggil Mr bagai?' bermacam macam soalan yg melintas fikirannya.
"bagi saya kunci bilik tu" pengetua bangun dan mencapai satu kunci berwarna emas.Aku?mampu tengok jelah~
"terima kasih" taehyung bangun dn menunduk sedikit tanda berterima kasih.
"kook,jom" taehyung meninggalkan jungkook yg masih dlm dunianya
"eh!sya pergi dulu ye" jungkook pergi meninggalkan pengetua dan mengejar taehyung.
"tae!tunggulah kook" jungkook berlari anak untuk mengejar taehyung yg sudah jauh
"spe suruh termenung tdi" taehyung berjalan tanpa menghiraukan jungkook yg mengejarnya.
"dh smpai" taehyung berhenti didepan satu pintu bilik lalu memasukkan kunci dan memulas tombol pintu.
"bilik ap ni tae?" tanpa banyak cakap taehyung bukak pintu bilik peribadi Taehyung.Ternganga Jungkook bila tengok bilik peribdi tu.Masyallah sungguh syurga dunia.Dengan katil,cloth walk dan luxury bathroom.Memang ternganga arh si jungkook bilik dia pun tk mcm tu.
Room
Cloth Walk In
YOU ARE READING
Beloved Bear || kookv ||
FanfictionKim Taehyung seorang namja yg menghidap penyakit misteri[Phobia Human Touch] telah pun di paksa untuk bersekolah seperti remaja normal.Tapi bukan itu saja rahsianya masih ad banyak yg belum terungkai saksikan di pawagam rumah anda!tiber! - Top:Jeon...