D.5

2.2K 115 30
                                    

5. Masturbare

Ora asta de fizica era așa de plictisitoare.

Profesorul se mișca ca un mort, Taehyung copia tot de la tabla ca tocilarul ce este.

Uf~ ce bine că eu nu trebuie sa copiez nimic. De asta Kim este sclavul meu, nu?

Și nu se ocupa doar de probleme matematice, daca mă înțelegeți .

Îmi aduc aminte câteva întâmplări cu el. Cum pereți lui mă strânge până îmi dau drumul.

Îmi duc mâna pe sub banca, încă privindul .

Din fericire eram tocmai în spatele clasei nu trebuia să-mi fac griji că cineva mă va vedea.

Desfac ușor fermoarul pantalonilor, și ating cu degetul arătător semi erecția ce sa creat in boxeri mei.

Când vine vorba de Kim, mă excit imediat.

Frate, nu ști ce se afla de desubtul acelor haine largi. Acei craci, acel cur moale. Coapsele pline de mărci de-ale mele.

Ah~

Pot geme in mintea mea din fericire.

Îmi crăcăneaz picioarele mai tare și strâng un pic vârful glandului.

Da, mă masturb in timpul orei având în mintea mea tocilarul clasei.

Este așa de plăcut .

Fac mișcări ascendente și descendente pe trunchiul membrului, îmi mușc buza și aplec capul într-o parte, privirea mea țintă pe gatul lui Taehyung.

Mișc mai rapid mână cu un pic de efort din cauza hainelor .

Mii și mii de imagini cu Kim gemând in timp ce cere mai mult, mai mult din mine, cerând să intru mai adânc în el. Sal fut mai bine și mai tare, îmi vin in minte.

Deschid ochii când îmi dau cu seama că îi aveam închiși.
Imaginea din fața mea mă înnebunește.

Taehyung îmi privește mana cum se mișca înăuntrul pantalonilor, își linge buza de jos cu limba ușor școală în afară și după o prinde in coltul gurii.
Privirea lui de mișca pe corpul meu, strâng un pic cu putere ceea ce aveam in mână, mă privește în ochii și îmi zâmbește. Nu mai rezist și îmi dau drumul cu un geamăt înfundat

Ochii lui Kim plini de dorința îmi rămân în minte.
Scot mana din pantaloni mei și rup hârtie din caietul de fizică, mă șterg pe mâna și mă prefac că acum cateva secunde nu eram observat in timp ce aveam o mână în pantaloni, în jurul meu fiind alți 30 de colegi.

Clopoțelul sună. Asta da ora de fizica, mai ales ora pe care o să o petrec cu tocilarul meu in baia bărbaților.













Nu știu ce să pun, nu-s baiet să știu asta.
Știu că nici nu trebuie sa fiu pentru a scrie asta dar nu-s eu vreo experta in smutt.


30 DAYS OF THE SMUTT CHALLENGE ★ KOOKTAEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum