D.16

2.7K 115 86
                                    


Dedicat: ANCISTROID

Capitolul este sec, o să vedeți la final de ce

16. Poziție noua

Muzica din club se auzea tare și îi făcea corpul sa vibreze.

Sau strâns un grup de colegi pentru a ieși în seara asta afara sa se distreze.

Taehyung face parte din acest grup de persoane, și nu vrea sa se laude prea tare dar un tip super atractiv îl privea deja de două ore.

La 19 ani ai lui știe ce vor bărbați așa că în timpul ăsta de două ore și-a mișcat fundul în ritmul muzicii doar pentru acel bărbat cu parul negru un pic cam lung.
Îi ajungea până la urechi dar surprinzător nu-i stătea deloc rău, îl avea un pic ondulat sau creț, nu se vedea prea bine de la distanță.

Cu coada ochiului Taehyung vede cum acel bărbat se ridică și pleacă de la aceea masă, îl urmărește cu privirea și vede că intră în baia bărbaților.

Nu sta pe gânduri si de o dată nu mai era lângă colegi lui dansând ci în baie.

Uf~ acel tip ia atras atenția .

Îl vede in fața oglinzii cum zâmbește pervers .

— chef de distracție, copilule? – îl întreabă

Taehyung nu știe dacă vorbește cu el. Copil?

— ah... eu? – se arată cu un deget

Brunetul zâmbește batjocorit

— mai vezi vreun copil sau pe altcineva pe aici, – întreabă

— ah~ da....pe tine–  spune

Lui jungkook ia plăcut gemătul pe care la scos Taehyung, ok, nu era de plăcere dar daca așa sună unul normal pe cele ce i le va scoate el cum vor suna?

Se rade un pic

— răspunsul asta l-ar da chiar un copil – spune jungkook — scuze....tu ești unul –

— tu te comporți ca unul –

Fara să știe se apropie unul de altul, acum îi despărțea mai puțin de cinci centimetri.

Jungkook se separa brusc de el și se îndreaptă către ușa bai.
Taehyung privește atent cum acesta îi pune siguranță la ușă ca nimeni sa nu mai intre .

Se apropie din nou de Taehyung și îl privește în ochii cu superioritate.

— eu sunt jungkook. Tu? – întreabă

Lui Taehyung iar fi plăcut să spună "nu te interesează" dar ia ieșit un "Taehyung"

Jungkook zâmbește in colțul gurii și îl trage pe Taehyung aproape de el, îl sărută . Taehyung nu răspunde din prima dar buzele lui jungkook le suge pe ale sale și dinți lui îi mușc buza de jos încercând să-i bage limba in gură .

In baie se aude plescăitul limbilor lor și gâfâieli.

Taehyung se îndepărtează un pic de el

— ar -- ar trebui să mă întorc la-- – jungkook îl întrerupe

— ce? Nu vrei un pic de distracție ? – îi șoptește lângă Ureche. Îi pune o mână pe fund, cealaltă îl ținea strâns de braț .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 08, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

30 DAYS OF THE SMUTT CHALLENGE ★ KOOKTAEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum