D.1

2.7K 152 28
                                    

¹. Mângâieri dezbrăcați

Oprește apa de la duș și întinde mâna după prosop.
Aproape cade în gol când picioarele lui aluneca din cauza apei.
Țipa, dar înainte de a se lovi, niste brațe puternice îl prind rapid.

Jungkook îl ia în brațe pe taehyung, exact că pe o mireasa.

Taehyung, încă dezbrăcat, cu ochii închiși și un pic speriat,  își duce mâinile după gâtul lui jungkook și se ține strâns de el.

Simte cum este așezat în pat, iar apoi un material moale ce seca apa din parul și corpul lui.

După ce jungkook termina de al șterge pe blond îi plasează un sărut pe buze, duce prosopul in baie și când se întoarce se întinde în pat langa taehyung, ce era încă gol, dar nu îi era rușine de fratele lui mai mare.

Jungkook și Taehyung erau orfani. Părinți lor au murit acum ceva timp, nimeni nu a vrut să crească doi adolescenți  ca ei,  așa că jungkook sa ocupat să se întrețină pe el și fratele lui.

Se țin companie unul celuilalt.

Ei aveau o relație foarte bună dar când jungkook a început să se întâlnească cu alte persoane, taehyung a devenit foarte gelos până în punctul de a fugi de acasă.
Jungkook, îngrijorat, ia făcut pe plac micuțului sau frățior de doar 15 ani, și nu a mai ieșit cu nimeni.
Și-a lăsat chiar și prietenii de o parte din cauza că îi era frica de reacțiile fratelui său . El la început credea că lui taehyung îi este frica să-l părăsească dar după câteva luni când a văzut că încă nu este mulțumit, la întrebat ce are.
Acesta plângând ia explicat că simte ceva ciudat fața de el, îl vede ca pe un viitor iubit nu ca pe un frate mai mare.
Jungkook șocat de ceea ce a auzit și îngrijorat ca fratele lui va face vreo prostie daca îl respinge, a încercat să-l păcălească. Ia spus că-l va lua Poliția pentru că el avea 19 ani iar Taehyung de-abia împlinise 16. Iar în momentul acela fratele lui "inocent" ia răspuns ceva ce la blocat ;

De ce trebuie să știe alti ce se întâmplă sub acoperișul nostru?

De atunci taehyung, dormea cu el în pat, îl sărută dimineața când se trezea și seara înainte de culcare .
La început jungkook vedea toată situația asta ca o obligație dar după...după, corpul lui Taehyung îi atrăgea atenția.

Atunci când purta acei pantaloni scurți  rozi ce doar jungkook știa de existența lor.

Sau atunci când îi fura  hanoracele mari ce îi ajunge pe la jumătatea coapselor și îi lăsau picioarele în evidență.

Când își făcea dus de fata cu el, iar Jungkook se trezea cu niste mici-mari probleme in pantaloni.

Când își arată talia subțire.

Sau acum când își arată tot corpul in fața ochilor săi.

— te-ai lovit? – întreabă jungkook.

Își pune o mână pe talia lui Taehyung. Este prima dată când îl atinge așa,
In rest doar la ajutat sa se îmbrace sau a se șterge după ce făcea dus, exact ca acum câteva minute . Pielea lui se simte moale iar taehyung aproape că geme la atingere.

sa bosumflat când jungkook își retrage mână după câteva secunde

— nup...acum mângâie-ma din nou~ – nu am menționat, dar vă dați și voi cu seama cat de alintat este blondul, nu?

Jungkook vrea să-și pună mâna din nou pe talia lui, dar Taehyung se întoarce de o dată cu spatele la el arătând cât de mult vrea sa fie drăgănit.

Asta făceau mereu; se puneau în pat iar blondul se întorcea cu spatele la jungkook și acesta îl mângâie.

Acum este diferit.

Dumnezeu să-l ierte, dar ce cur frumos are taehyung.
Nu poate evita sa se uite acolo. Un râset se aude iar el își ridică privirea

— poți atinge și acolo, hyung – îi spune taehyung.

Nu  trebuia nici să se gândească dar jungkook chiar o face; se gândește daca să pună mâna la acea buca albă și -dupa cum parea- pufoasa.

— hyuuuung~ – se smiorcăie taehyung – atinge – mai mult ordona de cat ii cere

Jungkook, își trece deștele peste pielea palidă a fundului blondului .

Taehyung aproape că era lipit de zona lui pelvica asta îi dădea o priveliște uimitoare lui jungkook.

Strânge carnea in toată mâna lui și se miră cum palma lui nu-i de ajuns să cuprindă macar o fesa a blondului.

— fac exerciții – răspunde taehyung de parcă i-ar fi citit mintea – nu vreau sa te uiți după altcineva când te poți uita la mine – se întoarce cu fața la jungkook.

Jungkook aproape că face un infarct. Blondul era așa de drăguț; obraji rozalii, ochii castani cu mici sclipiri in ei îl priveau așteptând, parcă, un răspuns.

— nici nu as face o – taehyung zambeste – ești cel mai frumos lucru Taehyung pe care l-am văzut vreodată – îi spune

Își plimbă degetele de la umărul blondului, într-o dunga invizibila, până la șoldu lui

— jungkook – aude tonul serios a celui mai mic, și se sperie crezând că a întrecut măsura . Îl privește atent – te iubesc – vede cum acele sclipiri ce le avea în ochii de fapt erau lacrimi ce acum alunecau pe obraji rozalii a blondului

— Tae, nu plânge – îl sărută pe frunte și îi șterge lacrimile

— t-tu nu ....nu ști cat am așteptat să mă atingi – își trage nasul – credeam că îți este scârbă de m-mine – își pune mâinile la ochii și izbucnește în plâns

— taehyung – își pune palma pe spatele gol a blondului – ești lumina ochilor mei, și nu mai exact pentru că ești fratele meu mai mic – se apropie de el strângând corpul firav la pieptul lui – te iubesc taehyung –












Asta trebuia să conțină atingeri mai îndrăznețe

Nu îmi plac relațiile de genul asta dar daca este KookTae/ taekook
Totul este permis

30 DAYS OF THE SMUTT CHALLENGE ★ KOOKTAEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum