Caitlynn's pov
Ik deed mn ogen open en werd verblind door het licht. Ik kneep ze snel weer dicht en kreunde.
De eerste dag van de zomervakantie. Dit word wat, dacht ik sarcastisch. Ik rolde over maar iets te ver en ik viel uit mn bed. Ik kreunde harder en stond op, liep naar de spiegel en begon mijn haren te borstelen.
Toen ik eenmaal beneden was werd ik vrolijk begroet door mijn hond, Jasey. Ik gaf haar een aai over haar bol en liep naar de keuken.
Ik was erg geschrokken toen mn moeder een maand geleden zei dat ze niet thuis kon zijn de hele vakantie omdat ze naar Amerika moest voor haar werk. Ik heb nachten in mijn kamer gehuild. Ik ben wel 19 maar ik hoefde niet zo lang alleen thuis te zijn. Mijn vader is jaren geleden gestorven door een auto ongeluk. Daar ben ik al lang over heen, maar in zo'n situatie als nu wou ik dat hij er was.
Ik zuchte en keek naar de klok, 9:20. Ik trok snel een legging aan en een grote sweater. En deed mijn haar in een hoge rommelige knot.Ik pakte mn telefoon en deed mn in mijn zak. Liep naar de duur met Jasey, maakte de riem aan haar vast en liep naar buiten. Een wind van warme lucht sloeg mn gezicht in en ik voelde me een stuk beter. Ik checkte of er geld in mijn telefoon hoesje was, jup, 10 euro. Mooi, dacht ik en liep richting starbucks.
Jasey trok nogal hard aan de riem en ik werd er nogal gek van en deed de riem los en ze rende naar het grasveld. Ik moest lachen want ze zag er zo vermaakt uit terwijl ze alleen maar aan het rennen was. Aan het eind van het grasveld riep ik haar terug en maakte de riem weer vast.
Ik zag starbucks in de verte en werd nogal erg opgewonden en vrolijk. Ik begon iets sneller te lopen want het zag er rustig uit en de rij was kort. Jasey blafte toen ik begon te rennen en ik lachte.
''Hallo, kan ik u helpen?'' vroeg een meisje van ongeveer mijn leeftijd achter de balie.
''Uhm, mag ik een cappuccino small?'' vroeg ik.
''Ja tuurlijk, dat is dan 3,50 alsjeblieft. Wat is je naam?''
''Caitlynn'' zei ik terwijl ik het tientje aangaf. ze schreef mn naam erop, gaf mijn wisselgeld en ik liep naar de rij.
''Een cappuccino voor Caitlynn?'' Zei de man die de koffie maakt. Ik liep naar de man zei bedankt en liep de deur uit.
Ik wou een slok nemen maar op dat moment trilde mijn telefoon. Ik haalde hem uit mijn zak en keek wie het was.
Ashton.
Ashton en ik zijn al beste vrieden sinds we 7 waren. Ik unlockte mijn telefoon en ging naar whatsapp.
'Ashy: Zin om vandaag langs te komen?'
Ik zuchte. Ik liep toch half langs zijn huis op de terug weg dus waarom niet.'Caitlynn: Ja is goed, ik ben nu met Jasey uit en ik loop terug van starbuck. Jasey mag ook komen of niet?'
Ik hoefde niet lang te wachten tot ik een antwoord terug kreeg.
'Ashy: Jasey mag best komen en neem je ook koffie mee voor mij? hahaha'
Ik lachte en typte snel terug.
'Caitlynn: net telaat ;) Ik ben er over 10 minuten, see ya'
JE LEEST
Toeval? (Luke Hemmings nl)
FanfictionIk was erg geschrokken toen mn moeder een maand geleden zei dat ze niet thuis kon zijn de hele vakantie omdat ze naar Amerika moest voor haar werk. Ik heb nachten in mijn kamer gehuild. Ik ben wel 19 maar ik hoefde niet zo lang alleen thuis te zijn...