Part 5

177 15 1
                                    

A/N geez... Eindelijk n update xD tis fkn laat en kmoet morgen om half 7 er weer uit... Fml

Ik liep naar de bushalte en ik ging zitten. Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en ging wat op Tumblr zitten.

Ik weet dat ik 15 minuten lopen van Ashton vandaan woon maar om 11 uur s' avonds naar huis te lopen vond ik geen prettige gedachten. Ik ben nogal bang voor het donker.

Jasey likte mijn hand en ik moest lachen. Ze is echt een aandacht vrager. Ik gaf een aai ovet dr bol en ging verder op mijn telefoon.

10 minuten later kwam de bus. Ik zuchtte en stond op. De deuren gingen open en ik trok Jasey mee naar binnen.

'Uw pas aslublieft.' zei de oudere man achter het stuur.

Ik bliepte mijn pas langs het paalte en liep door ergens naar het achterse bankje en ging zitten.

Er waren een stuk of 4 mensen in de bus. Geen idee waarom ze nog zo laat hier zijn maar dat geld het zelfde voor mij.

Een meisje met blond lang haar draaide zich om en keek met een boze blik naar mij. Ik keek verwarrend terug. Haar ogen viellen op Jasey.

'Ben je allergisch? Vroeg ik en ze knikte. 'Oh, het spijt me. Ik moet er toch bijna uit.' zei ik en keek met een spijtige blik haar aan. Zonder wat te zeggen draaide ze zich om. En ik rolde mijn ogen.

Na 10 minuten waren we in mijn straat en dukte ik op de knop om te stoppen. En de bus stopte bij de bushalte. Ik stond op en liep richting de deur. Ik bedankte de chaffeur en liep door de deuren naar buiten.

Even later zag ik mijn huis in de verte en begon te rennen. Geen idee waarom ik nog zoveel energie had om half 12 ofzo maar ik rende met Jasey vrolijk langs mij.

Toen ik voor de voor deur stond zocht ik voor mijn sleutels.

Oh nee.

Ik kon ze niet vinden. Ik kreeg het opeens heel erg warm. Het voelde alsof ik op elk een paniek aanval kon krijgen. Ik pakte snel mijn telefoon uit mijn zak en zocht naar Ashton en ik belde hem.

Hij ging over en ik hoopte dat hij het zag.

'Caitlynn'? Vroeg Ashton verbaasd, waarschijnlijk dat ik nu bel nadat ik hem net gezien had.

'Ashton ik sta voor mijn huis en ik ben mijn sleutels kwijt en ik weet niet wat ik moet doen en het voelt alsof ik bijna een paniek aanval kan...' ratelde ik door maar Ashton begon te praten.

'Hey, Caitlynn, luister even. Heb je overal goed gekeken?'

'Ja.'

'Oke, wil je misschien bij mij logeren?' vroeg hij en het was alsof er een wind vlaag kwam die al mijn zweet weg blies en ik kon weer ademen.

'Heel graag.' zei ik en er kwam een lach van opluchting op mijn gezicht.

'Oh, maar Calum en Luke blijven hier ook. Is dat oke?' vroeg Ashton.

'Ja tuurlijk.' zei ik. Het was misschien niet mijn droom om met 3 jongens te logeren maar alles is beter dan niks.

'Oke mooi, ik ben er over 10 minuten. Ik zie je zo.' en hij hing op.

Ik ging voor mijn deur zitten en Jasey ging boven op mij liggen. Ik kreunde maar lachte.

Even later kreeg ik een bericht van een onbekend nummer. Ik drukte erop en las het bericht.

'Onbekend nummer: Huis sleutels kwijt ?'

Ik keek verward naar het bericht en op dat moment kreeg ik er nog een.

'Onbekend nummer: Oh trouwens ik ben Luke c:'

Ik voegde hem toen aan mijn contacten.

'Cailtlynn :) : Ja... Als het goed is kan ashton er elk moment zijn om me op te halen'

Ik zuchtte en keek op van mijn scherm en naar de straat. Kan Ashton niet even opschieten? Dacht ik en ik kreeg nog een bericht.

'Lukey: hij is nu al iets van 10 minuten weg dus denk het wel ja xD okee ik zie je zo wel weer byeeee'

Ik typte bye terug en opende Tumblr. Ja, ik zit er 24/7 op.

Ik hoorde een auto en keek wanhopig op. Een auto stopte voor mijn huis en ik sprong op en rende naar de auto en deed de achterste deur open om Jasey erin te doen.

Ik deed de voorste deur open ik sprong erin. 'Echt heel erg bedankt Ashton.' zei ik.

'Geen probleem man, alleen je bent echt dom om je sleutels kwijt te raken.' zei hij en ik zette een boze blik op. Hij keek naar mij en lachte.

'Ga nou rijden Ashton.' zeurde ik en wijsde naar de weg.

'OFF THE WAY WE GO!' riep Ashton kei hard en Jasey begon te blaffen.

Ik zette mijn 'je bent een idioot' gezicht op en Ashton begon weer te lachen en reed de straat uit.

A/N Eindelijk weer n update. Wouw. Dat werd tijd... Maar oke :3 idk waaneer er een nieuwe update komt, ik hoop morgen avond weer Cx BEDANKT VOOR HET LEZEN WE ZIJN NU BESTE VRIENDEN. OKE. DOEII

Toeval? (Luke Hemmings nl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu