A/N soms lees ik mn verhalen terug en zie ik zo veel spel fouten en zinnen die niet kloppen... Urgh, sorry daarvoor :3
De auto ging langzamer rijden en ik keek op. We waren bij Ashton's huis. Het was niet groot maar ook niet klein. Precies goed.
Ik deed de deur open en stapte uit, Jasey sprong vrolijk achter mij aan.
'Ash, hoe laat is het nu?'
Ashton keek op en daarna naar zijn pols. 'Bijna 12 uur, hoezo?'
'Oh gewoon.' zei ik en liep naar de deur die Ashton open deed en natuurlijk moet Jasey weer eerder naar binnen. Ik lachte en liep achter dr aan de woonkamer in.
'Lang niet meer gezien man.' zei de donkere jongen waarvan de naam waarschijnlijk Calum was.
Ik lachte en keek naar beneden, ik schaamde me best omdat ik mijn sleutels kwijt was. Ik zuchte en ging zitten.
'Cola?' vroeg Ashton.
'Ja lekker.' zei Calum.
Luke en ik knikte en Ashton liep de keuken in.
Het was stil en ongemakkelijk dus ik pakte mijn telefoon en opende, 3 keer raden, Tumblr.
Even later trilde mijn telefoon en ik zag dat ik een bericht had.
'Lukey: waarom doet Ashton er zo lang over ;_;?'
'Caitlynn: waarom praat je niet gewoon, hard op?'
'Lukey: ik ben niet zo'n prater en anders hoort Ash het'
Ik keek op van mijn telefoon en zag Luke al naar mij kijken en we moesten allebij lachen.
Calum keek op met een verward gezicht dat ons nog meer aan het lachen maakten.
'Wat is er zo grappig?' vroeg Calum en keek ons aan.
'Ja, waar lachen jullie om.' zei Ashton terwijl hij met twee Cola's aan komt lopen.
'Oh niks.' zei ik en ik keek weer naar Luke die met een glimlach naar Ashton zat te kijken. Hij draaide zijn hoofd naar mij en we probeerde onze lach in te houden.
Ashton draaide zich om om de andere glazen Cola te pakken uit de keuker.
Ik pakte Jasey en deed haar voor poten op mijn schoot zodat ze half op de bank zit.
'Je hond js echt heel schattig.' zei Calum en ging naast mij zitten en Jasey werd opgewonden en sprong op de bank.
Calum en ik moesten lachen en aaide Jasey. Ik zag in mijn ooghoek dat Luke met een boze blik naar Calum keek. Geen idee waarom mar het beviel me niet maar ik negeerde het.
'WIE WILT ER ETEN?!' riep Ashton kei hard vanuit de keuken.
Ik moest lachen. 'Ik wil eten!' riep ik wat zachter terug en ik hoorde Ashton chips uit de kast halen en hij liep terug met twee Cola's in zijn handen en een chips zak tussen zijn tanden. Het zag er echt dom maar grappig uit dus ik maakte er snel een foto van.
Ashton zette snel het drinken en de chips op de tafel bij de bank.
'Caitlynn!' riep Ashton en ik rende snel naar de keuken en lachten.
'Verwijder die foto.' zeurde Ashton en stond voor de ingang van de keuken zodat ik niet weg kon.
'Calum! Luke!' lachte ik en pakte de klink vast van de deur naar de tuin en rende naar het bankje.
Ashton rende me achteraan en daarna zag ik Calum en Luke naar buiten rennen. En natuurlijk Jasey die vrolijk blafte.
Zonder na te denken gooide ik mijn iPhone naar Calum.
'Calum! Vangen!' en voordat ik een hartverzakking kreeg had Calum mijn telefoon vast en rende terug naar binnen met Luke en Ahston rende er snel achteraan en ik lachte.
Ik riep Jasey en ging op het bankje buiten zitten, ik was best moe. Ik keem via het raam naar binnen en zag de klok.
Half 2.
Ik deed mijn ogen even dicht. Ik hoorde de deur open gaan en daarna dicht. Ik deed mijn ogen een beetje open en ik zag Luke naar mij toe lopen.
'Moe?' vroeg hij en ging naast mij zitten.
'Nogal.' zei ik en zuchtte.
Daarna was het stil. Ik deed mijn ogen weer dicht. En daarna was het zwart.
A/N Heloow whoop hiii :D oke deze chapter was heel random en doelloos maar volgende word leuk en speciaal en kheb dingen in mn kop geplanned en yayyayyy :3 en opzich was deze chapter best lang dusja c;m: BYEEH
JE LEEST
Toeval? (Luke Hemmings nl)
FanfictionIk was erg geschrokken toen mn moeder een maand geleden zei dat ze niet thuis kon zijn de hele vakantie omdat ze naar Amerika moest voor haar werk. Ik heb nachten in mijn kamer gehuild. Ik ben wel 19 maar ik hoefde niet zo lang alleen thuis te zijn...