Ezen a héten már csak három nap van ami csapatjáték aztán pedig kezdődik az egyéni vagyis mindenki mindenki ellen.
Hétfőn volt az utolsó villa játék és itt dől el hogy melyik csapat lesz a házigazda is.
A pályán mindenki jól teljesített és egy ideig még fej-fej mellett haladtunk a bajnokokkal de végül a miénk lett a villa.A másnapi Joker játékon már nem volt ilyen nagy szerencsénk és végül azt el is vesztettük viszont egy pillanatig se voltunk szomorúak mivel még így is nagy esély volt arra hogy nyerjünk.
A végjátékon megpróbáltunk százalékosan teljesíteni viszont ez nem jött össze mivel a bajnokok nyertek így nálunk lesz az utolsó párbaj.A legjobb statisztikája a csapatból nekem volt vagyis automatikusan Viki és Bogi fog párbajozni.
A párbajon Viki bizonyult jobbnak mivel legyőzte Bogit úgy hogy még a medáljait is felhasználta.
A villába vissza érve átbeszéltük a párbajt viszont nekem már csak azon járt az eszem hogy mikor jönnek meg végre a bajnokok.Percek múlva hallottam hogy kopogtak és mosolyogva álltam fel a kanapéról
-valaki már nagyon látni akarja a pasiját-nézett rám kuncogva Adu mire én csak megforgattam szememet-na,menj és nyisd ki
-megyek-mondtam egy kis mosollyal és az ajtóhoz siettem amit ki is nyitottam-gyertek be!
-köszönjük-mondta Gabi egy kis mosollyal majd miután mindannyian bejöttek Zozó egy öleléssel köszöntött
-szia hercegnőm-mondta egy kis mosollyal majd homlokomra puszilt
-szia hercegem-néztem bele mogyoró barna szemeibe és egy apró csókot adtam neki.Az este elég nehezen telt nekem mivel izgultam a holnap miatt mert a lányok kezdenek hogy ki jut először tovább a legjobb háromba így olyan éjfélkor rávettem magamat hogy ha aludni nem is tudok akkor valami hasznossal töltsem el az időt így kiültem a medencéhez nézni az eget
-hát te?-hallottam meg Zozó hangját aki ebben a pillanatban ült le mellém-miért vagy még ébren?
-izgulok a verseny miatt-mondtam halkan és szemeibe néztem
-figyelj,ügyes vagy és ha egyszer ráérzel akkor téged már nem lehet megállítani-mondta miközben kezemre fogott-és ha nem is adok neki hangot én neked is szurkolok!
-mondtam már hogy szeretlek?-kérdeztem kuncogva
-ma még nem-rázta meg fejét-de ráér ez reggel is mert most aludnod kell!
-oda adod az egyik pólódat hogy abban aludjak?-kérdeztem a fiútól kiskutya szemekkel
-persze-bólintott.
Miután megkaptam a pólóját amit a szobámba fel is vettem befeküdtem az ágyamba és el is aludtam.A versenyen az is erőt adott nekem hogy régebbi versenyzők akik kiestek most visszajöttek szurkolni viszont a vége felé kezdtem rosszul érezni magamat.
A végén Gabi nyert de nem voltam szomorú mivel ott lesz a jövőhét és akkor lehet hogy én jutok tovább.A péntek a fiúké volt viszont Zozón látszott az hogy ma ő nagyon elszánt és nyerni akar és a végén nyert is aminek örültem viszont részben szomorú is voltam mivel semelyik kihívó fiú nem jutott ma tovább,de még mindig ott van a jövőhét és az esély hogy tovább jussanak.
YOU ARE READING
𝙰𝚣 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚗𝚏𝚎𝚕𝚎𝚖𝚋𝚎 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚋𝚎𝚕𝚎?✓
FanfictionAz exatlon állítólag megváltoztathatja az életedet,ezért is jelentkezett a versenybe Pap Dorci viszont arra már nem számított hogy itt nem csak azért fog futni hogy bent legyen hanem azért is hogy a problémáitól minél előbb megszabaduljon.