Ez az utolsó hét számomra az exatlonba amit már nagyon,de nagyon várok hisz ha ennek vége lesz végre hazamehetek és láthatom a családomat,na meg Zozóval is több időt tölthetek majd.
A hét elején volt a hármak viadala amikor kiderül hogy ki az a két ember aki csatlakozik Zozóhoz és Gabihoz és kik azok akiknek párbajozniuk kell egymással.
A versenyt mi lányok kezdtük,Dorka ma nagyon ügyes volt és emiatt meg is nyerte ezt a mai napot.
A fiúk közül Adu bizonyult jobbnak ezért ő volt az aki nyert.Így a párbajon én és Viki és Dávid meg Dave fog részt venni.A párbaj előtt éppen a szobámba ültem és a plafont bámultam mikor hallottam hogy kinyit az ajtó amin Zozó lépett be
-izgulsz?-kérdezte miközben leült az ágyamra
-nem is kicsit-néztem szemeibe
-pedig nem kell,ügyes leszel és bent fogsz maradni-fogta meg kezemet-én hiszek benned!
-cuki vagy-mondtam kuncogva majd szorosan magamhoz öleltem-nagyon szeretlek
-én is téged-suttogta fülembe majd arcomra puszilt.A párbaj számomra azért is volt nehéz mert Viki a hónapok alatt nagyon jó barátom lett és ezt nem tudom elfelejteni és csak a versenyre koncentrálni mert ő mindig ott volt nekem és olyan mintha a nővérem lenne.
A párbajon lehetett választani tárgyat az ügyességihez szóval amíg Viki a babzsákot választotta én a labdát.
-és Dorci behúzza,Viki exatlonjának vége!-amint ezek a szavak elhagyták Laci száját könnyes lett a szemem és egyből oda mentem Vikihez és szorosan megöleltem
-sajnálom-mondtam halk és remegő hanggal
-ne sajnáld-mondta kuncogva-bízz magadban és nyerd meg,rendben?
-rendben-bólintottamA fiúknál Dave nyert igaz Dávidnak sem kellett sok hogy nyerjen de most mégis Dave bizonyult jobbnak.
Másnap ismét hármak viadala volt és a holnapi párbaj után derül ki hogy kik lesznek a döntősök.
Aznap ismét a lányok kezdték és valahogy új erőre kaptam és megnyertem ami azt jelenti hogy én már biztosan döntős vagyok és Dorkának és Gabinak kell párbajoznia.
A fiúk közül most Adu teljesített jobban és ő került ki győztesként vagyis Dave és Zozó fog párbajozni.A párbaj előtt bementem Zozóhoz ahogy ezt ő is tette kedden hogy egy picit bíztassam
-szia-léptem oda hozzá mosolyogva-izgulsz?
-nem,én már annak örülök hogy idáig sikerült eljutnom és ezt úgy fogom fel hogy én ma nem kiesek hanem harmadik helyet érek el!
-bármi is lesz a családod biztos nagyon büszke rád-mondtam-ahogy én is!
-kaphatok egy búcsú csókot hátha nem jutok tovább?-kérdezte és kezét a derekamra helyezte
-igen-bólintottam-kaphatsz-mondtam egy kis mosollyal majd meg csókoltam.A párbajt a lányok kezdték amin mindkét lány nagyon jól teljesített de mégis Gabi nyert.
A fiúknál is ugyanígy volt viszont amint Laci kimondta hogy ki az aki kiesett én éreztem hogy ott helyben fogom elsírni magamat mivel nem más mint Zozó esett ki.
Egy erőltett mosollyal léptem oda Davehez majd megöleltem
-nagyon ügyes voltál-mondtam halkan-de mostmár nyerd is meg!
-meg fogom-mondta kuncogvaZozó utoljára hozzám jött és szorosan megölelt
-holnap legyél ügyes és ne foglalkozz semmivel és senkivel csak magaddal és az adott pályával rendben?
-rendben-bólintottam.Pénteken volt a női döntő amire még az előző nap pályát és ügyességit is nekünk kellett választani szóval bíztam abban hogy legalább azon a pályán sikerül nyernem amit én választottam.
Igaz hogy sokszor tűnt úgy hogy nekem megy jobban és volt hogy döntetlen volt az állás mégis Gabi nyert aminek örültem hisz ő tényleg megérdemelte.
A verseny után egy hatalmas hotelbe vittek minket ami valami csodálatos volt
-tudod,ügyes voltál-mondta Zozó rám nézve egy kis mosollyal
-köszönöm-mondtam halkan-de még sem volt elég ahhoz hogy nyerjek
-de én akkor is büszke vagyok rád-jött oda hozzám-és tudod nyertél valamit!
-mit?-kérdeztem felvont szemöldökkel
-a szívemet-mondta kuncogva majd szenvedélyesen meg csókolt.Ez lenne az utolsó rész és most megszeretném köszönni mindenkinek aki olvasta és kommentelt.Az elején nem hittem volna hogy ennyi embernek fog tetszeni és tényleg nagyon,de nagyon szépen köszönöm annak aki elolvasta!💖
JE LEEST
𝙰𝚣 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚗𝚏𝚎𝚕𝚎𝚖𝚋𝚎 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚋𝚎𝚕𝚎?✓
FanfictieAz exatlon állítólag megváltoztathatja az életedet,ezért is jelentkezett a versenybe Pap Dorci viszont arra már nem számított hogy itt nem csak azért fog futni hogy bent legyen hanem azért is hogy a problémáitól minél előbb megszabaduljon.