🔵37.Fejezet🔵

382 25 0
                                    

A következő héten minden felgyorsult mivel szerdán és pénteken is volt párbaj,na de kezdjük az elejétől.

Hétfőn a villa játékon Laci bejelentette hogy az orvosok meghozták a döntést avval kapcsolatban hogy Zalán folytathatja a játékot vagy sem és a döntésük az volt hogy nem vagyis elvesztettünk egy csapattagot,még pedig azt az embert aki konkrétan a csapat kapitányunk volt.

A villát is elvesztettük így mentünk vissza a dög meleg faházba viszont még mindig volt esély arra hogy holnap és úgy egész héten is nyerjünk.

A joker játékot is elvesztettük és a másnapi végjátékot is.A legrosszabb statisztikája Dórának volt így ő a biztos párbajozó és nekem kell ellenfelet választanom neki.

A többiek azt mondták hogy küldjem Bogit,de Viki azt is mondta hogy őt is küldhetem viszont mindkét lányt nagyon bírom szóval nehéz lesz a döntés.

A párbajra végül Vikit küldtem mivel ezt találtam igazságosnak és végül ő is nyert esélyt sem hagyva Dórának.

A másnapi joker játékot ismét a bajnokok nyerték és őszintén én már legbelül feladtam a holnapi végjátékot.

A bajnokok mindkét Jokert felhasználták de végül mi nyertünk vagyis Dave és Adu biztos hogy benne van a legjobb négy férfi között vagyis van esélyük nyerni viszont annak mégjobban örültem mikor Laci mondta hogy a bajnokoknál Zozónak van a legjobb statisztikája vagyis ő is a benne van a legjobb négy férfi játékos között.

A játék végén mosolyogva mentem oda Zozóhoz és szorosan megöleltem amit viszonzott
-minek örülsz ennyire hercegnő?-kérdezte kuncogva szemeimbe nézve
-annak hogy nem fogsz hazamenni és esélyes vagy arra hogy megnyerd a fődíjat-mondtam mosolyogva
-akkor mostmár csak neked kell bent maradni hogy mindketten ott legyünk az egyéni játéknál-mondta
-szeretlek-mondtam majd ajkaira pusziltam
-én is téged-mondta kuncogva.

Boldogan mentünk vissza a faházba mivel örültünk hogy legalább most nem tőlünk fog hazamenni valaki.

❗❗
Tudom hogy Dóra ellen Dorci Bogit küldte és nem Vikit de én azt igazságtalannak láttam szóval itt most Viki párbajozott
❗❗

𝙰𝚣 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚗𝚏𝚎𝚕𝚎𝚖𝚋𝚎 𝚜𝚣𝚎𝚛𝚎𝚝𝚝𝚎𝚖 𝚋𝚎𝚕𝚎?✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora