Hepinize iyi geceleeeeer!Bendis ve Mis kızlarım... sizi çok seviyorum.
Hepinizin okumasını istediğim önemli şeyler yazacağım. Daha doğrusu yazacağız. Ben ve burhanakgun
Öncelikle kitabımda hiçbir şekilde başka bir kitaptan alıntı yok. Haydi diyelim ki beni eliyorsunuz TikTok fenomeniyim diye ya Burhan? Burhan tamamiyle bu işin içinde ve inanın çok açık sözlü bir insan. Eğer ben yazarken başka bir kitapta benzetseydi bunu dile getirirdi.Wattpad'e girmiş olmamız herkese karın ağrısı olmuş. Ufağından tut büyük hesaplara kadar bana sallamayan yok. Arkadaşlar iyi misiniz? Kitlem var ve tabii ki yazdığım kitabı onlara okutacağım. Sizin olsa okutmaz mısınız? Şimdi hayır falan demesin kimse. Çünkü doğru cevap evet.
Bu yola çıkarken bunların yaşanacağını göze alarak çıktım ve biriniz değil de hepiniz de gelseniz beni yıldıramazsınız.
Evet, biraz da ben konuşayım. Bu arada Burhan ben. Öncelikle ben de sizi çok seviyorum. Şeyma'nın dediklerinden farklı bir şey söyleyeceğim söylenmez fakat şöyle bir gerçek var. Şeyma nasıl ki tiktok ortamını benden daha iyi tanıyor, ben de Wattpad ortamındaki çirkeflikleri malesef biraz daha iyi biliyorum. Kitlesi olan birini görünce ona prim için saldırmakta ustalaşmış ve resmen bunu kendine görev edinmiş arkadaşlar tanıyorum. Size ne? Neden bu kadar gerildiniz bu güzel kızın kitap yazmasından? Bu kuyruk acısı ne? Korkmayın. Siz bize sallasanız da sallamasanız da hepinizden daha iyi şeyler başaracağız. Çünkü bizim gözümüz sizinkinin aksine sadece kendi ekmeğimizde. Sizse önündeki ekmeği değilde başkasının ekmeğine dadanan aciz insanların tekisiniz. Bu saatten sonra bu tür bir girişimde bulunın ban yiyeceğini söylemek isterim. Ona göre davranın. Çünkü biz zaten bu yola iki kafa tek insan olarak çıktık. Üçüncü kafalara ihtiyacımız yok.
Yandan yandan iyi okumalar. ❤️
Instagram: seymaamis
•
"Yağmurun bile temizleyemeyeceği kadar kirlenmişti; insanlar."
•
Gözlerimi daldıkları boşluktan çıkarırken Şerif'le göz göze geldim. Sağ kaşını kaldırmış bir biçimde bana bakıyordu. Zoraki bir şekilde yutkundum ve aramızda süregelen sessizliğe rağmen ruhumun bedenimi paramparça etmek istercesine attığı çığlıklara kulak kesildim.
"Sakin ol evlat yer altına döndüğünde yüzlerinin ifadesini merak ediyorum..." dedi ve viski bardağını uzattı.
Yüzümü yerden kaldırıp viski bardağını fondiplediğimde yüzümü buruşturdum.
"Hadi Şerif gitmem gerekiyor."
Viski bardağından gözümü ayırdım ve içmemek için direnirken ayağa kalktım. Barın etrafını dolanıp Şerif'in yanına vardığımda Şerif bana sorarcasına baktı.
"Hemen gidecek misin?"
"Hemen gitmeliyim. Herkes bilsin işitsin geldiğimi..."
Tek kaşını kaldırdı ve gülümsedi.
"Adım attığın an herkes zaten anlayacak geldiğini. En başta düşmanlarına yetiştirecekler."
Sırıttım ve gözlerine bakarak
"Bende bunu istiyorum zaten..."
En başta Kahraman Sarrafoğlu geldiğimi öğrenmeliydi. Onunla görülücek hesabım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMIN İZLERİ
Hành độngBir yılan düşünün. Zehrini düşmanının kanına akıtmak için yıllarca kendini zehirlemiş. İntikam kusmak için her yolu deneyecek kadar kinlenmiş bir yılan. Uras kız kardeşinin gizemli ölümünü sindiremediği için her türlü pisliğin normal karşılandığı...