Hi yayang semua !!! ❤️❤️❤️Okay so chapter chapter sebelum ni yang dalam preview HIM ni , neul dah dedahkan prologue dia. So korang boleh baca prologue dia apa semua dekat dalam preview HIM ni.
Nanti inshaallah 20 July neul akan open order dekat sesiapa yang berminat nak beli buku HIM ni. Untuk pengetahuan awak semua yang buku HIM ni takde dipublish dekat wattpad tau. Ada dalam bentuk book version sahaja.
Yang tak tengok lagi trailer dan nak cuci cuci mata macam mana storyline HIM ni , awak semua boleh kunjungi igtv neul dekat acc instagram wattpad neul @neul.lie tauu.
Untuk preorder yang neul akan buat bulan tujuh tu nanti , neul takkan kenakan apa apa pembayaran dahulu so it means korang boleh join group preorder tu untuk neul kumpulkan pembeli dahulu.
Nanti apa apa update tentang detail buku HIM , neul akan post dekat Instagram so awak semua boleh tengok kat sana. Dan bagi sesiapa yang berminat nak beli tapi takde instagram , awak boleh dm neul.
Nanti kita boleh berurusan dekat Whatsapp ke apa ehe.
Untuk pengetahuan awak semua , ni merupakan buku kedua yang neul akan bukukan dan juga buku pertama yang dibukukan tapi tiada dalam version di wattpad seperti First Snow.
By the way ni genre thriller , bunuh bunuh tu tau. Mana lah tahu korang fikir ni cerita sweet macam First Snow ke apa. Tapi ada lah sikit scene scene romance dalam ni cuma tak banyak.
So apa apa update nanti neul akan bagitahu dekat sini dan juga dekat instagram tau. Nanti kalau preorder dah bukak July nanti , awak boleh mintak neul nombor dan neul akan masukkan awak dalam group.
Diharapkan juga awak semua dapat tolong neul promote HIM ni nanti bila neul dah bukak openorder tu. Dan harga pun mampu milik untuk semua orang ehe.
Harap ada yang support neul ehe.
Thank you so much and i purple you yayang semua !!!
-ahneul
[ C O M I N G S O O N ]
original story by -ahneul
YOU ARE READING
[ 𝑫𝑰𝑩𝑼𝑲𝑼𝑲𝑨𝑵 ] 𝑯𝑰𝑴 + taekook
Misterio / Suspenso𝗧𝘄𝗶𝗻𝗸𝗹𝗲 𝘁𝘄𝗶𝗻𝗸𝗹𝗲 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿 , 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗵𝗶𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝘆 𝗰𝗮𝗿 , 𝗧𝗵𝗿𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗼𝗳𝗳 𝗮 𝘁𝗿𝗲𝗲 𝘀𝗼 𝗵𝗶𝗴𝗵 , 𝗛𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗻𝗲𝗰𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗶𝗲 . "𝘬𝘢𝘶 𝘺𝘢𝘬𝘪𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘵�...