1.Berceste

4.4K 218 216
                                    


04.07.2020 başlama tarihi aynı zaman da bugün benim doğum günüm bana hiç uğur getirmedi ama belki beni yanıltır.💖

* Neşe Mahallesi ile kıyaslama içine girmeden okuyunuz *

Farklı sahneler , farklı konuşmalar olacaktır .

Desteğinizi eksik etmeyin 💖

İyi okumalar.

* 10 sene önce *

Yağmur damlaları ...

Tüm bedenim sırılaklamdı, hasta olacağımdan o kadar emindim ki .

Yaslandığım duvar artık sırtımı acıtmaya başlamıştı, biraz hareketledim ve kolumdaki saate baktım .

13.00 tüm okul karnelerini alalı tam 1 saat olmuştu. Ben dışında bahçede kimse yoktu en son ne zaman bu kadar sakin görmüştüm bu okulu hatırlamıyorum.

okulun içinde bu senenin mezunlarının ufak eğlencesi ,vedası vardı. Ben neden içeride değildim? Çünkü 11 .sınıfa daha yeni geçmiştim . NE GÜZEL (!)

Peki deli miydim de bu yaz yağmurunun altında bekliyordum. Sayılır...

Sevdalanmanın diğer ismi değil miydi delirmek...

Ceketimin cebindeki mektubu yokladım . Güvendeydi, sanki nereye gidebilirdi ki ?
Titreyen telefonumu çıkardım ' Annem ' meşgule atsam çok dikkat çekerdi, açmamak en iyisi diye düşündüm ve cebime koydum telefonumu .

Hayır neydi bu kadar vedalaşmak ki ? Bu kadar üzülüyorsanız mezun olmayın! Şurada bir itiraf yapacağım yağmurlar yağıyordu , şimşekler çakıyordu.

Ne kadersiz kızdım ben böyle...

Telefonuma gelen mesaj bildirim sesiyle telaşla telefonumu çıkardım .

Ezgi : Senin ki çıktı birazdan kapıdan çıkar hazır mısın?

Hayır Ezgi ben hiç hazır değilim . Bugün ilk defa makyaj yapmıştım giyinip süslenip püslenmiştim ama kader gene bana gülmek yerine ağlatmıştı.

Sakinleşmem gerekiyordu ama elim ayağım birbirine dolanmış 21 gündür yaptığım provaların hepsini unutmuştum . Ne diyecektim sahi ? Aşığım yok çok klişe olur . Seviyorum ay yok direk bayıl !

Nasılsın diye sorayım ? Sanane . Yok canım demez o kadar öküz değil.

Kapının boş bahçede gıcırtılı açılması ile gözlerimi kapıya çevirdim. Seri bir şekilde merdivenler inmişti. Kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu bu normal miydi ?

Bulunduğum yerden haraketlendim ve onun olduğu tarafa doğru yürümeye başladım, beni gördüğünde kaşlarını çattı.

Delirmis olduğumu düşünüyor olabilirdi .

" Çetin " dedim önünde durarak

" Delirdin mi sen sırılsıklam olmuşsun yüzüne ne oldu senin simsiyah ? " dedi dehşetle suratına baktım onun .

RİMEL ! Akmış mıydı ? APTAL ELİF !

" Delirdim ! " dedim sesim kendimden beklenmedik bir şekilde yüksek çıkmıştı, oda buna şaşırmış olacakki kaşlarını çattı ve bana baktı .

Berceste ( Mahalle Serisi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin