2.Kıskanma

3.2K 268 332
                                    


Merhaba ben geldim ❤️🦋
Sabırla beklediğiniz için çok çok teşekkür ederim .

3. Bölüme hızla kavuşuruz umarım geçen bölüme gelen tepkiler beğeniler çok güzeldi.

(Sınır)
+300 yorum ve 100 yıldız olduktan kısa bir süre içinde yazmaya çalışacağım inşallah.

İyi okumalar




Güneşin ilk ışıkları odamı doldururken . Gözlerimi kırpıştırarak açtım. Dün gece bir rüya değildi. Biz dans etmiştik beraber o ve ben .

Tekrar hızlı çarpan kalbimle gözlerimi yumdum...

İlk dansımı , ilk kalp çarpıntımla yapmıştım. Şanslı mıydım ? Bilmiyorum... Sahi ben bir daha başka biriyle nasıl dans edecektim. Bir kere onunla etmişken bu duyguyu yaşamışken .

Normalde asla böyle birşey yapmazdı. Çok iyi biliyorum çünkü sonuçta bu bizim ilk katıldığımız düğün değidi. Kardeşiyle bile arada Leyla 'nın ısrarlarına dayanamaz yapardı. Peki ne olmuştu da biz dans etmiştik .

Beni seviyor muydu ? Yok artık Elif . Alt tarafı bir dans.

Alt tarafı bir dans değildi işte benim için ama.

Odamın kapısının açılması ile kafamı oraya çevirdim . Emir, erkek kardeşimdi 17 yaşında ergenliği hâlâ son bulmamış. Asi , umursamaz, sadece ben bilirimci , hazır cevap.

" Kahvaltı hazır ." dedi beş karış suratla

" Neyin var senin ergen " dedim alaylı ses tonuyla

" Dün düğünde Çetin abiyle dans etmişsin ne alaka ? Begüm çok samimi durduğunuzu söyledi ." dedi asi tavırla Begüm biricik sevgilisiydi vay. İspikçi !

" Arkadaşız biz , yanlış anlaşılacak birşey yok modern bir mahalleyiz biz sonuçta ." dedim ne modern , ne modern ama sormayın.

" Ne saçmalıyorsun sen abla ? Onun hakkında lisede yazdığın defteri biliyorum. " dedi kaşlarım çatıldı.

" Okuman için izin vermediğim bir defteri okudun mu ? ayrıca çocuktum o zamanlar Emir şimdi odadan çık bir daha böyle birşey sakın yapma." dedim bana cevap bile vermeden odadan çıktı.

Sinirle yattığım yataktan kalkıp. Perdeleri açtım, penceri de açtım odaya hava gelmesi için.

Odamdaki küçük banyoya girip işlerimi halledip odadan çıktım. Burnuma gelen sucuk kokusuyla yüzümde bir gülümseme oluştu. Mutfağa girdiğimde kaşlarım çatıldı.

" Cemrem ! Sabah sabah ne işin var senin burada ya ? Üstelik sucukları da midene ne güzel indiriyorsun öyle sen ." dedim

" Çok ayıp, Melek Yenge kızına birşey söyler misin ." dedi Cemrem

Huysuz bir şekilde masaya oturdum.

" Çok ayıp kızım. Sen her geldiğinde Cemrem'e aynısını yapıyorsun bak. " dedi

" Babam nerede ?" dedim

" Ayy Elif , baban dansa kalkmana çok sinirlenmiş vallahi adam sabahı zor etti . Üstelik seni neden kaldırdı Çetin bakayım yoksa siz sevgili misiniz ? Bana neden söylemedin. İstemeye gelince söyleyecektin herhalde " dedi

" Yok artık ne sevgililigi ya ! Ne istemesi. Alt tarafı dans ettik " dedim

" Valla uzaktan hiç öyle durmuyordu sevgili kuzenim" dedi Cemrem çayından bir yudum alıp göz kırptı sinsiii.

Berceste ( Mahalle Serisi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin