P e n d l e h i l l s k ý
h o nLOKIHO ÚTROBY SE SVÍRALY PODIVNÝM, VESELÝM VZRUŠENÍM. V jedné ruce držel ubrousek a utíral si s ním ústa, v té druhé ještě pořád svíral ten zvláštně jemný papír rudé obálky. Seděl u dlouhého, ebenového stolu v jedné z jídelen Velvet Peaku. Na opačném konci, oddělená mnoha tácy s jídlem, seděla zvědavá Wanda. Společnost jim ještě dělalo několik číšníků, stráž, kuchař a služebníci. Právě se dojedl předkrm a polévka a panstvo čekalo na hlavní chod.
„Co nám hraběnka Yaxleyová píše?" zeptala se z druhého konce stolu Wanda. V jejím hlase se mísila zvědavost s pohrdáním.
„Co mně píše, ne nám," opravil ji Loki stroze. Pravdou bylo, že v dopise je žena oslovila oba. On ale cítil, že o lady Dove ve skutečnosti vůbec nestála – jako kdyby mluvila jen k němu.
I když to na tu dálku asi neviděl, Wanda protočila očima. „Tak co chce tobě?"
„Zítra bude pořádat hon v jejím lese," řekl Loki a v hlase mu rezonovalo vzrušení, „a my jsme zváni."
„No skvěle," odfrkla si žena. Loki ji zpražil pohledem, ale než stačil něco namítnout, otevřely se dveře do kuchyně na konci místnosti a dovnitř vešel zástup služebnictva s podnosy jídla. Bylo toho hojně – nejdůležitější částí byla veliká pečínka kohouta podlitá vínem a posypaná orientálním kořením, které bylo v této oblasti raritou. Hned po podnosu s masem následovaly tácy s pečenými a vařenými bramborami, špízy ze slaniny, paprik a opečené cibulky, dušená zelenina, paštika z vnitřností, tmavý chleba, hustá játrová omáčka, knedlíky, hrachové pyré, karamelový dresing a sýrové žervé. To všechno postavili na stůl mezi lorda a lady a s úklonami jim popřáli dobrou chuť.
Zatímco Wandě se dělalo zle jen z pohledu na masu jídla, Loki byl na podobnou tabuli zvyklý. Asgardské hostiny byly známé svou hojností a velikostí, byly na nich desítky jídel a chodů a muži praskali v opascích. I on, ačkoliv byl velmi hubený, si liboval v dobrém jídle. Nechal si nandat nejšťavnatější část kohouta, brambory, žervé, špíz a vlastně snad všechno, co stůl nabízel. A pak se pod náporem husté, mastné a horké vůně pustil do jídla.
„Takže předpokládám, že zítra jako poslušný pejsek naběhneš před Yaxleyovou, že?" zeptala se Wanda, zatímco se rýpala v malé porci, kterou si nechala nandat.
„Ne jako poslušný pejsek, ale jako lord, má drahá," Opravil ji již podruhé ten večer, „když už mluvíš o těch psech... hej ty, sluho," ukázal na mladého chlapce v zeleném a ten se uklonil, „řekni Bartolomeovi, ať mi do zítra zajistí tucet nejlepších loveckých psů. Chci zazářit."
„Umíš vůbec jezdit na koni?" ušklíbla se Wanda pobaveně a Loki se div nezadusil cibulí. Brunátný a s hanbou v očích se na ni podíval.
„Co si o mě myslíš?! Samozřejmě, že ano," Na Asgardu patřil mezi velmi dobré jezdce. On, jako jediný, dokázal zkrotit toho nejrychlejšího a nejsilnějšího koně na Asgardu – svého syna, osminohého koně Sleipnira. Mezi největší chyby Lokiho života patřilo to, že Sleipnira daroval Ódinovi – naivně si tehdy myslel, že tento dar by jeho nevlastnímu otci mohl roztavit jeho ledové srdce. Jeho milovaný syn ale nakonec skončil uvázaný k Yggdrasilu. Od té doby ho Loki neviděl.
ČTEŠ
Hon na čarodějnice | ᶠʳᵒˢᵗʷⁱᵗᶜʰ
Fanfiction,,𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐄𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐋𝐎𝐕𝐄𝐃 𝐎𝐍𝐄 𝐁𝐔𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆 𝐈𝐍 𝐅𝐈𝐑𝐄?" -·=»‡«=·- 𝐋𝐨𝐤𝐢 𝐋𝐚𝐮𝐟𝐞𝐲𝐬𝐨𝐧 je schopný udělat všechno pro to, aby dosáhl toho, k čemu byl vždy předurčen. 𝐋𝐨𝐫𝐝 𝐂𝐡𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐡𝐨𝐨𝐝 se neb...