Před velikými Bradavickými hradbami se shromažďovaly houfy budoucích čarodějů a čarodějek. Ten den se tam objevila i Claire Blaimenová. Její otec byl mudla, ale matčiny kouzelnické geny se do ní natolik vstřebaly, že se začaly v průběhu jejího života výrazně projevovat: když si jako malá hrála s hračkami, někdy levitovaly. Občas z jejího pokoje létaly jiskry... Rodiče měli radost. A měli ji obzvlášť tehdy, když k nim domů přiletěl dopis pro jejich dceru s pozvánkou do kouzelnické školy v Bradavicích. Když dopis otevřeli a přečetli si ho, podívali se na svou jedenáctiletou dcerku, která na ně mrkala svýma velkýma zelenýma očkama a ptala se ,,Mami, tati, co je v tom dopise?" Rodiče se na ni místo odpovědi jen stále usmívali, mamince dokonce ukápla slzička. ~Moje holčička bude čarodějka~ pomyslela si. Rodiče ji měli rádi z celého srdce. Konečně se jejich dcera dozví, kým z části je. Naučí se to ovládat... Dnes je ten den, kdy nastupuje do školy. Dnes je ten den, kdy se všechno změní...
Po staré kamenné cestě se loudala černovlasá dívka. Přidala do tempa. Doběhla ke skupinkám dětí, které čekaly před hradem. Bylo tam dost rušno. Claire nevěděla, k jaké skupince se má přidat, jelikož seděla před tím ve vlaku v kupé sama.
Přímo u vchodu do hradu uviděla Claire žáky vyššího ročníku. Černovláska si jich nějak obzvlášť nevšímala, jedna ze skupin po ní však vyžadovala pozornost. Cítila na sobě něčí oči. Vzhlížely na ni, prohlížely si ji od hlavy k patě, a ona se na to nemohla přestat soustředit. Neodolala a znovu se otočila ke vchodu. Zpatřila blonďatého, asi o půl hlavy vyššího než je ona, chlapce, který se na ni nepřetržitě se zájmem díval. Jejich oči se střetly. Claire ale po několika sekundách pocítila strach, a tak pohled odvrátila. Ale chlapec se na ni díval pořád...- ,,Haló?!" jakási dívka promluvila na dosud zhypnotizovanou černovlásku. ,,H?" Claire se copaté dívky lekla. ,,Á, tak už ses probrala!" promluvila k ní znova zrzka. Stála přímo před vyděšenou Claire. ,,Jsem Zoe. Jak se jmenuješ ty?" Černovlasá dívka se myšlenkami postavila na zem a odpověděla: ,,Já jsem Claire." zrzka se usmála.
Dveře hradu se otevřely dokořán. Všichni stichli a obrátili svůj pohled ke vchodu do školy. Podle výrazu těch starších bylo poznat, že vědí, co se bude dít. Z hlavní chodby hradu vyšla paní. ,,Zdravím všechny čaroděje a čarodějky. Vítám vás ve škole čar a kouzel, některé poprvé, některé po několikáté. Jsem profesorka Minerva McGonagallová. Budeme se od teď velmi často výdat. Ti, kteří to tu už znají, běžte se připravit do svých kolejí, prváci za mnou." Žena se otočila na podpatku a zmizela v chodbě. Děti ji následovaly. Claire a Zoe se na sebe podívaly, pak šly za ostatními . Když prošla Claire kolem toho blonďatého kluka, sevřely se jí žebra. Zase to cítila. Jak na ni civí. Tak se na něj znova podívala. Stál tam u vchodu se svou skupinou a nezpustil z ní oči. ~Proč se na mě pořád tak dívá?! Přestaň!~ pomyslela si v duchu nervózní Claire. Brzo se uklidnila, protože se u ní zase objevila Zoe, a mluvila na ni. Zapomněla na ten pocit i na toho neznámého chlapce.
Ohromná skupina prváku se zastavila společně s profesorkou před vysokými dřevěnými dveřmi. ,,Za těmito dveřmi je hodovní síň. Než si sednete ke stolům, náš klobouk vás zařadí do kolejí." Profesorka jednou rukou strčila do dveří a ty se otevřely. Za nimi Claire zpatřila dlouhé stoly se srovnanými židlemi. ,,Za těmito stoly budete sedávat každé ráno, poledne, a večer." oznámila mladým kouzelníkům Minerva. Úplně na konci síně byl jeden stůl kolmo postavený k ostatním. Skupina došla až k němu. Tento stůl byl určen pro všechny profesory a vyučující školy. Přímo uprostřed něj seděl Ředitel Albus Percival Wulfric Brian Brumbál. Když Claire zaslechla jeho jméno, snažila si zapamatovat alespoň příjmení. ,,Dobrý den mladí čarodějové, mladé čarodějky. Vítám vás v bradavické škole čar a kouzel. Jak už vám nejspíš tady profesorka McGonagallová řekla, jmenuji se Albus Brumbál a jsem ředitelem této školy. Pokud budete mít nějaké otázky či problémy, můžete se na mně obrátit." Když ředitel dokončil svůj proslov, začalo zařazování nováčků do kolejí.
Koničiwa, tak tohle je první kapitola mého vymyšleného příběhu o Dracovi a Claire. Možná, že to ze začátku vypadá nudně, ale to nejlepší teprve přijde!
Vaše Akemi 🖤
ČTEŠ
Časy se mění
RomanceNa jisté Bradavické škole je student známý pod jménem Draco Lucius Malfoy. Nikoho by však nikdy nenapadlo, že tohoto zmijozelského prince dokáže tak snadně obměkčit nová žačka - Claire Blaimenová. Dívka už svou přítomností bez mávnutí hůlky dokázala...