- Part 5 -

4.2K 44 12
                                    

..."Bolehlah Man. Abang gian sangat nie", katanya sambil sambung kerja terkutuknya dengan tekun. Memang pandai mulutnya menyonyot. Sedap gilalah.....

Mana tak sedapnya kalau konek kita dihisap² orang. Lagi² orang lelaki. Aku ketawa sendiri. Isteriku pun pandai hisap konekku nie. Aku membiarkannya mendera batangku. Aku mengibas rambutku supaya lebih cepat kering. Daging tebalku dinyonyot dengan gelojoh. Sampailah kering rambutku. Barulah selesa nak romen². Fikir akulah. Aku gerak²kan badanku ke tengah katil. Kepalanya mengikuti tanpa melepaskan dagingku. Aku terkangkang luas agar lebih selesa sikit. Barulah aku bebas bertelanjang bulat. Abg Usop begitu pasrah menghambakan kerongkongnya pada batang daging dewasa simpananku dikelengkang nie.

Dia gerak²kan badannya mengikut gerakan konek panjangku. Punggungnya ternaik² seksi. Matanya menjeling² padaku, menggoda² jantungku. Aku tertawan. Dia amat khusyuk khayal² dengan dunia daging panjangku. Entahlah dunia. Walaupun aku sudah bertahun² mempratikkannya tapi aku masih tak menyangka daging nie boleh menundukkan sesiapa aje. Lagi² lelaki dewasa sepertinya. Aku tersenyum menikmati sedutannya yang hebat. Nikmat sedutan ghairahnya membuatku punggungku tergerak hingga ke hujung katil. Stim sangat. Dia terpusing² mengikutku.

Aku rapatkan kakiku dipinggang sexynya. Tangannya menahan pehaku dari ternaik². Aku baring terkulai khayal² tak terkawal menikmati sedutan dewasa berpengalamannya. Dia semakin ghairah. Aku terikut keghairahan juga. Penyedutannya ke atas daging padatku ibarat filem porno. Setiap gerakannya mulutnya itu, tak lepas mencengkam² batangku. Memang sangat handal. Kalau budak² mentah sudah terbehek² dengan daging padatku yang panjang tebalku nie tapi Abg Usop relax aje meneran² sambil khyusuk melaksanakan kerjanya. Macam tak bersalah. Aku makin mengesot ke bawah. Kakiku mula menjejak lantai.

Punggungku dihujung katilnya. Agak cramp sikitlah. Aku gerakkan kakiku. Aku terbaring penuh keghairahan. Nyonyot²an makin keras menggila². Dia mencakar pehaku. Aku dibuat seperti perkakas. Diselak dan dikangkang²nya dengan luas. Namun begitu, aku bangga dagingku dapat membahagiakan nafsu serakahnya. Aku sememangnya suka juga diperalatkan sebegini. Aku tersenyum sendiri memandang siling biliknya. Mataku menjadi terkebil² menahan stim yang tinggi pemberiannya. Asyiknya. Dia nie memang hebatlah dalam hal mengoral. Tak terlepas² konekku dari tadi. Rasanya mulut dia pakai gluelah.

Ketawa sendiri. Bahagian pehaku dicakar² juga. Dia membuatku sampai geli dan geram bercampur nafsu. Dia menjelingku dari sudut kelengkangku. Mulutnya menakluki daging padatku. Menguntum senyuman gaya bebas menghisap konek tebal. "Asyik betul sampai tak henti² dari tadi menghisap daging Man nie. Lama ke abang tak dapat daging?" aku tanya. Memang puas mendapatkan mulut dewasa yang begitu pandai mengerjakan barangku ini. "Hm. Hmm", katanya menjeling²ku lagi dan terus khayal kembali dalam dunia konekku. Biliknya semakin dingin. Jam di dinding berdetik² kedengaran sayu.

Hampir 45min jugalah dia mendera konekku. Hampir tak pernah mulutnya terbuka. Tak penat ke dia. Pandai betul mengawal nafasnya. Bukannya senang nak mengulum batang panjang dan tebal nie. Perlu ada practice banyak kali. Tapi aku pasti dia dah terlalu pandai part² hisap menghisap nielah. Pasti dia sudah berpengalaman bertahun² berselingkuh dengan jantan. Angin keluar dari aircond dah membuatku menggigil nie. Aku mengambil bantal menutup badan yang sejuk. Dia masih tak puas² lagi dengan nyonyotannya ghairahnya. Aku melihat² sekitar biliknya.

Memberangsangkan juga warna² yang dipilihnya. "Siapa yang pilih warna² yang garang kat dalam bilik nie Abg Usop?" aku tanya sambil meraba² katilnya yang bertilam tinggi dan bersalut cadar tebal. Warnanya pun garang juga. "Itu ex-BF abang dulu yang pilih tapi abang nak tukar warna lain pulalah", katanya sambung menyalai² dagingku. "Sudahlah tu Abg Usop. Tak penat² ke. Buatlah kerja lain sikit. Rim jubur atau naik atas nie. Benda nie dah keras baliklah", kataku memutar putingku. Seperti dipukau, dia melepaskan batangku, lalu mengangkangkan kakiku luas. Menolak kaki ke arah badanku.

Punggungku menjungkit² naik. Aku tersenyum² puas menantikan mulutnya. Aku memang suka. Dia menjilat² lubangku dengan lembut teratur. Menjilat dari bawah naik ke atas. Berkali². Angin dingin dari kipas menusuk masuk ke dalam lubang nikmatku. Dia mengulangi jilatan terapinya. Menjolok lidahnya tapi lidahnya pendek. Tak masuk sangat. Tak bestlah. "Abg Usop, pakai ajelah jarinya", kataku. Tanpa berlengah dia menjarikan lubang nikmatku. 15min mengaisnya. Gesekan jarinya itu yang amat sedap. Dia merangkak naik ke atasku menjilat² dari pangkal konek hingga ke pusat dada. Memang hebatlah.

Aku memeluk² erat badannya yang sekeras² dan sebesar badanku. Terasa puaslah dapat memeluk badan yang serupa. Mulutnya mencari tempat sensitif dibadanku. Banyak. Tapi aku masih boleh control lagi. Segenap kepalaku dibasahi air ludahnya. Sejuk. Bibir tebalnya menyentuh bibirku amat menghairahkanku. Aku kembali melumatkan bibir mencium²nya. Sentuhan bibirnya mengasyikkan. Kami berciuman kembali selama sekitar 10min lagi. Tapi aku kepingin pula nak menghisap batangnya juga. Belum merasa lagi dari tadi. Aku menolaknya perlahan². Dia melutut diatasku menantikan belas ihsanku.

Batang berjuntainya yang mengeras sederhana menggoda²ku. Kami mulakan adegan 69. Barulah aku best mendapat dagingnya sekarang. Aku mengulum dagingnya perlahan. Bestnya. Setelah mendapat konekku, dia khayal menguasai batang panjangku seperti biasa. Hinggakan berbuih² dan basah lenjun semua. Berkecah²lah air liurnya mengalir melimpah melekit dikelengkangku nie. Aku menyandarkan perutnya disebelahku dan memandang batang panjangnya. Sebiji macam konekku tapi cuma dibadan yang lain. Aku memegang dagingnya. Meramas dengan tangan. Memang betul size konekku yang tiap hariku pegang.

Gemuknya sama juga. Aku siap mengkhayalkan menyalai dagingnya bagaikan menghisap batangku sendiri. Hatiku tergelak² dengan sensasi ini. Seperti mabuk daging. Mencium kepala koneknya. Menjilat². Mengulum² kepalanya lagi. Memang sedap dan padat batangnya. Terasa mampat dagingnya bertakhta dimulutku. Barulah tahu mengapa gilanya orang² yang selalu menghisap dagingku. Memang ramai dari mereka yang menggilakan batang yang besar panjang tebal nie. Koneknya masuk semuanya dalam mulutku. Rasa cam nak tercekik. Heran jugalah. Macam manalah mereka semua boleh handle konekku nie.

Aku tersenyum² sendiri memikirkannya. Aku menutup mulutku erat. Menyedut² dengan penuh nikmat. Pertama kali aku merasa konek yang sesedap ini. Mungkin kerana khayalanku ingin menghisap konek sendiri yang membuatku lebih ghairah. Menyonyot dan menarik keluar batangnya. Power jugalah. Dagingnya mengeras gila. Terngiang² di gambaran khayalanku, aku menghisap konekku sendiri. Aku memulakan kuluman pusingan keduaku. Sensasi juga. Terasa puas. Aku menggengam sedikit koneknya. Tak sekeras konekku lagi tapi takpe. Aku cubalah menyetimkannya lagi.

Aku mahu juga merasakan menghisap daging panjangnya keras gila. Selalu lihat orang menghisap konek yang keras membuatku lebih gian dengannya. Stim sangatlah. Aku menyedut² ghairah kali ketiga. Koneknya mengeras sedikit². Keluar airmazinya sikit. Aku terhenti. Badannya tergerak² juga bila aku menyedut² dagingnya. Mulutnya masih menakluk batangku panjangku. Naluri ingin berbuat seperti itu membuak² dalam sanubariku. Belum puas menghisap koneknya. Aku nyonyot berkali² juga. Masukkan semuanya dalam mulutku. Menyedut². Badannya bergerak² memberi reaksi. Makin keras batangnya menghairah²kanku lagi.

Mulutku tak lepas² mengulum dagingnya. Sedang asyik menyedut² batangnya, aku terasa air dimulutku. Dia terpancut pula. Baru beberapa minit aje aku hisap. Aku tak sempat lagi nak keluarkan koneknya. Airmani pekatnya mengumpul dalam mulut eratku. Dia meneran² kesedapan menekap punggungnya rapat ke wajahku. Aku tak tahu buat apa. Jadi aku menyonyot aje dapatkan sisa dagingnya. Dia terbaring lesu dan baring diatas katil. Batangnya terkeluar. Airmaninya mengalir² keluar dari mulutku. Wajahnya sayu serta sedih. Hampa. Dia mengeluh panjang. Nada yang mengecewakan. Aku jadi kesian.

Bersambung.....
#Enjoy #Vote #Follow

[Malay] Abg Fuse !Where stories live. Discover now