Hyunjin genişçe gülümsedi, ardından bir silah sesi patladı, bir de haykırış...
StrayTwicePinkie Bu bölüm sanaaa!!
Hyunjin dayanmak için uğraşırken Seungmin'in başını kendine çekti ve boynuna gömdü.
"B-benimle birlikte yere çökmelisin tamam mı Seungmin? Ve çığlık at."
Hyunjin'in vurulduğunu anlayan Seungmin bir çığlık atıp onunla birlikte yere çömelerek ambulansı aradı.
Kiralık katil Seungmin'in başından akan kanları gördüğünde işini bitirdiğini düşünerek çoktan kaçmıştı bile.
Seungmin kan kaybından yere yığılan sevgilisinin kandan gözükmeyen ellerine bakıp ağlarken onlara doğru koşan Felix'i gördü. Her şey o kadar hızlı olmuştu ki...
Nihayet ambulans geldiğinde Hyunjin'i dikkatlice sedyeye yatırdılar ve Seungmin de ambulansla giderken göz yaşlarına engel olmaya çalıştı, Hyunjin onu böyle görmek istemezdi. Ona öğrettiği gibi yapacak ve o gelene kadar güçlü kalacaktı.
Hyunjin'e ambulansta gerekli müdahaleyi yapamayacaklarını söyleyen doktorla Seungmin'in ağlaması hıçkırıklarla şiddetlenirken baygın sevgilisinin saçlarını okşadı.
"İ.. İyi olacak, iyi olacaksın s-sevgilim." Hastaneye geldiklerinde Hyunjin'i ameliyat edecekleri odaya hızla ilerlediler.
Canının hiç bu kadar acıdığını hissetmemişti, kendi bileklerini kestiğinde de, canına kıymaya kalktığında da. Şimdi bir kez daha anladı, o kendine her zarar verdiğinde Hyunjin de böyle hissediyordu.
Ve sonunda sevgilisi ardı görünmeyen buğulu camdan içeri götürüldüğünde yere çöküp sakinleşmeye çalıştı. Her onu düşündüğünde daha da kötü oluyor, ağlaması tüm koridoru kaplıyordu.
'Yine benim yüzümden' diye düşündü 'bir kez daha sevdiklerime sahip çıkamadım.' Derin bir kaç nefes alıp yanına eğilip kollarını sarılması için açan arkadaşına baktı. Şu an buna hiç olmadığı kadar çok ihtiyacı vardı.
Felix'in kollarının arasına girip başını omzuna yaslayarak üstündeki ceketini sıktı. "O... o silahın hedefi bendim, Hyunjin olmaması gerekiyordu. Onun tek yaptığı benim saçlarımı okşamaktı."
Seungmin'in saçlarından sarışın olanın kazağına bulaşan kanlarla Felix hızlıca saçlarının arasını kontrol etti. Neyseki onda bir yaralanma yoktu, yalnızca küçük bir sıyırıktı.
Hemşire Seungmin'i zorla bir odaya aldığında ona da bir serum bağlayıp sorularına cevap vermemeye çalıştı.
"Hyunjin iyi olacak mı lütfen bana cevap verin!" Hemşire sonunda dayanamayıp karşısındaki çocuğa durumunu söylerken odadan çıktı.
"Ellerini kurtarmaya çalışıyoruz fakat fazla kan kaybetmiş. Damarları ciddi hasar görmüş ve sinirlerine de denk gelmiş. Umarım iyi gider ameliyat."
Seungmin başını yastığa gömerek çığlık çığlığa ağlamaya devam etti, onu kimse sakinleştiremiyordu. Hyunjin'i görmek istedi, yalnızca onu...
.
.
.
Tüm kitaplar yine duygusal yine birilerine bir şeyler oluyor dövmeyin beni pls.Ve ve ve merak etmeyin ölmeyecek sadece ellerine geldi bu da minik bir açıklama olsun.
Hepinizi çoooooooook seviyorum~ 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stammering Prince † HyunMin
Fiksi PenggemarKekeleyen, her şeyini kaybetmiş bir Seungmin. Sevecendi, tek derdi kekeme olmasıydı ama yanında o olduğu sürece sorun yoktu. "S-Sorun yok." . . 10/04/2020