Kdo to sakra je?-2.část

133 6 1
                                    

Ráno jsem se vzbudila se šílenou bolestí hlavy a světe div se! Ležela jsem vedle Harryho! Vyvalila jsem oči, chytla se jeho hrudníku a rychle vstala. No dělat jsem to neměla!
"Bože moje hlava! A ty jsi kdo?" Říkal udiveně Harry.
"Nikdo! Bye!"
"Ale počkej!"
Jen jsem se na něj ušklíbla, ze stolku si vzala bundu a utekla ven. Zamávala jsem na první taxík co tam byl a hned jsem do něj nasedla.
"Na roh Meetstreed prosím!" Řekla jsem udýchaně.
"Jak si přejete!"
Hlavu jsem položila na okínko auta a pomalu usínala.
---------------------
Když jsem dojela domů kabelku jsem hodila na botník a s rukou na čele si sedla na sedačku.
"Emily?" Volala jsem pořád dokola.
Když se nic neozívalo usoudila jsem že není doma. Pomalu jsem vstala a došla do kuchyně. Ze skříňky jsem si vzala skleničku nalila si do ní džus a zapila prášek proti bolesti hlavy. Se sklenkou v ruce jsem došla až do pokoje a sedla si na postel. Snažila jsem si vzpomenout co bylo včera ale na nic jsem si nepamatovala. Vyzula jsem si boty s vysokými podpatky a ty letěly rovnou do rohu pokoje. Natáhla jsem nohy na postel a hlavu si položila na jeden s polštářů z mých mnohých na mé postely. Do ruky jsem si vzala iPhone a podívala se na twitter když v tom mně došla nějaká SMS.
"Ahoj krásko jak se dneska máš? :) Pan tajemný H."
Zvedla jsem jedno obočí a koukala se na SMSku jako blbá. Kdo je sakra pan tajemný H.? Přejela jsem po displayi a zmáčkla na odepsat.
"Čau sice nevím odkud mně znáš ale mám se fajn co ty?"
A uvědomila jsem si že tím jsem začala konverzaci mezi náma dvouma. Otřepala jsem se a mrkla na novou SMSku.
"Podívej se za dveře bytu! :)"
Rychle jsem odepsala.
"Ok...:)"
Vstala jsem z postele a letěla ke dveřím. Otevřela jsem je a tam byla kytice padesáti růží. Jen jsem otevřela pusu a růže popadla do ruky. Zabouchla jsem za sebou dveře a šla dát růže do vázy. Vytáhla jsem vázu ze skříňky a dala do ní růže. Položila jsem je do obýváku a začala jsem je čuchat když v tom jsem uviděla papírek. Vzala jsem si ho do ruky a začala číst.
"Možná časem zjistíš kdo jsem no možná taky ne. Hodně se mi líbíš a doufám že se zase potkáme!"
Jen co jsem dočetla pořád mně zaráželo to slovíčko "zase". Nevěděla jsem co si o tom mám myslet. Jak přišel na moje číslo a jak vůbec přišel na mně? Bůh vý co jsem včera vyváděla! Papírek jsem zastrčila zpět do růží a šla se převlíct. Ze skříně jsem vytáhla černý legíny a bílý třičko zezadu nad kolena. Vyslíkla jsem si šaty a dala je do skříně. Hned na to jsem si vzala oblečení co jsem si vytáhla a ještě se navoněla moji oblíbenou voňavkou CHLOE. Nohy jsem zastrčila do růžových pantoflích a pomalu jsem kráčela do obýváku. Sedla jsem si na pohovku a pustila televizi. Nohy jsem natáhla na sedačku a dívala jsem se na film který jsem ani nevnímala. Musela jsem přemýšlet nad tím kdo mi píše! S přemýšlení mně vytrhla Emily.
"Čau Em kde si celý dopoledne?"
"Ahojda kde by?"
"No to nevím proto se ptám?"
Jen co si vyzula boty s úsměvem na tváři doběhla rovnou na sedačku vedle mně.
"Spala jsem v parku na lavičce no ale na tom nesejde! Koukej!!"
Vytáhla svůj mobil a já hned zamířila pohled na ten článek!
"Harry Styles si začal se slečnou neznámou! Exklusivní fotografie zde!"
Jen co jsem článek dočetla udělalo se mi mdlo.
"Seš v pohodě?" Vyhrkla Emily a chytla mně za ramena.
"Děláš si srandu? Je mi z toho zle! Já a Harry?" Ušklíbla jsem se na ni a vstala z gauče.
"Kam jdeš?"
"Musím se jít provětrat!"
Doběhla jsem k botníku kde jsem si dala řasenku, iPhone do kapsy a z věšáku pončo které jsem si přehodila přes bílý tílko. Otevřela jsem dveře a vyběhla ven.
-----------------------------
Jen co jsem doběhla ven zamířila jsem směr Starbucks. Pod nohama mi křupal čerstvě napadaný sníh. Podívala jsem se na oblohu a viděla na ní srpek měsíce. Ale najednou jsem do někoho narazila.
"Jej promiň!" Rychle jsem se omluvila a koukla do známé tváře kterou jsem ale stejně nepoznala.
"To je v pohodě! Jsem Eleanor!"
Natáhla ruku ke mně a já si s ní potřásla.
"Já jsem Tessa!"
"Těšilo mně!"
Jen jsem se usmála a po pěti vteřinách přišel k Eleanor nějaký kluk a chytl ji za ruku. Podívala jsem se mu do tváře a předemnou stál samotný Louis z 1D. Jakou jsem k nim měla nechuť!
"Aa ty jsi ta holka!"
"Ehm jaká?" Řekla jsem a zvedla jedno obočí.
"No ta co je ve všech novinách společně s Harrym!"
"Já si to myslela!" Vykřikla Eleanor.
"Jo bohužel!" Zašeptala jsem.
"Cože?" Řekl Louis s úsměvem na tváři.
"Ale nic!" Řekla jsem a úsměv mu opětovala.
"Na tady máš moje číslo! Kdykoliv se ozvy!" Řekla Eleanor.
Číslo mi strčila do ruky a dala mně vzdušnou pusu. Jen jsem se otočila a divně jsem se koukala do vzduchu.
"Bože! Už znám dalšího z 1D! To snad ani není pravda! Proč já!" Zakřičela jsem a na mně se strhli pohledy lidí. Sklopila jsem hlavu a šla rovnou do Starbucks.
-----------------------------
Když jsem došla do Starbucks sedla jsem si do křesílka hned vedle okna a ukázala jsem na Ollyho písmeno G. (To je číšník+můj kamarád)
Ani ne po minutě mě donesl gingerbread latté a položil ho na stoleček.
"Tady je Tess!"
"Díky! Jak je?"
"Jo docela fajn ale na nový rok musím být v práci!"
Pohladila jsem ho po ruce a on se usmál. Hned na to odešel a já si vzala do ruky latté.
----------------------------
Jen co jsem došla domů šla jsem rovnou do koupelny. Vyslíkla jsem ze sebe oblečení a vešla do sprchy. Otočila jsem kohoutkem na horkou vodu a konečně se pořádně umyla. Jen co jsem vylezla dala jsem na sebe pyžamo a šla rovnou do obýváku kde seděla Em.
"Čau zlato od koho jsou ty růže?"
Zasmála jsem se a sedla vedle ní.
"Od pana H."
"A to je kdo?" Podívala se na mně z úšklebkem.
"To sama nevím!"
"Jo tak tajný ctitel?"
Žďuchla jsem do ní a zasmála se.
"Vezmi si jídlo." Ukázala na stůl.
Podívala jsem se a tam a byl tam talíř se salátem a kuřecím masem. Popadla jsem talíř do ruky a položila si ho na klín. Emily na mně položila hlavu a já v klidu jedla.

V deset večer jsem konečně vstala z gauče a šla do pokoje. Lehla jsem do postele a zakryla se. Pomalu jsem usínala když v tom mě zavrněl mobil. Popadla jsem ho do ruky a přejetím po displayi jsem ho odemčela. Aha! Další SMSka od pana H.
"Ahoj krásko! Tak ty máš taky ráda gingerbread latté? Dobrou noc! :)"
Jen jsem se usmála,iPhone položila vedle sebe a pomalu usla.

Tak a je tady další díl! :) Doufám že se vám i druhý díl líbí a uvidíte co mám všechno v plánu! :) Jinak děkuji za všechny čtenáře a doufám že se to ještě zvedne! Love you! :*

MeetingWhere stories live. Discover now