Brzo ráno jsem se probudila celá udýchaná. Zdálo se mi o tom co se včera večer odehrálo co to mělo znamenat a kdo to byl? Nohy jsem zpustila z postele a zasunula je do papučí. Vstala jsem a přehodila okolo sebe župan. Došla jsem do kuchyně a uvařila si čaj. Natáhla jsem se do skříňky a podala si hrnek. Když konvice přestala šičet nasypala jsem si do hrnku čaj a zalila ho horkou vodu. Z lednice jsem si vytáhla jogurt do kterého jsem si nasypala müsli a zabořía do něj lžičku. Jak čaj tak i jogurt jsem si vzala do ruky a odkráčela do obýváku. Sedla jsem si a začala jsem jíst sousto po soustu. Když jsem měla dojezený podala jsem si ze stolečku čaj a usrkávala z něj.
"Dobré ráno ségra co tak brzy vzhůru?" Řekl a sedl si vedle mně.
"Nemohla jsem spát! Včera mně v parku přepadl nějakém chlap!" Zamumlala jsem a koukala na Rosse.
"Cože? A není ti nic? Co ti udělal?" Vyhrkl a starostlivě se na mně díval.
"Naštěstí mně uachránil Niall!"
"Jakej Niall?" Svraštil obočí.
"Z 1D....ten Niall!"
"Co? Odkuď znáš 1D?" Civěl na mně.
"To neřeš!" Lehce jsem ho pohladila po ruce a usmála se na něj.
"Tak hlavně že jsi v pořádku!" Zlehka mně políbil na čelo a šel zpátky do pokoje. Když jsem měla čaj dopitý zanesla jsem hrnek do dřezu a šla se do pokoje oblíct. Vzala jsem si na sebe černý roztrhaný džíny, bílý tílko a na to světle modrou košili. Do ruky jsem si vzala hřeben a vlasy smotala do vysokého drdolu. Pak jsem si na sebe dala jen řasenku a lesk na rty a konečně jsem byla hotová. Vzala jsem do ruky mobil a viděla jsem tam novou SMSku.
"Ahoj krásko jak se dneska máš?"
Usmála jsem se ale vázala jsem jestli to není náhodou ten chlápek od včerejška.
"Ahoj hele kdo si? Nejsi ten ze včerejška?"*Z pohledu Harryho*
Když mně došla ta SMSka jestli nejsem ten ze včerejška docela jsem se lekl. Asi má strach a do školy ji nemůžu nechat jít samotnou! A co jí mám odepsat? No jasně! Ze stolu v jídelně jsem si vzal mobil a zavolal Niallovy.
"Čau Nialle prosím tě kde bydlí Tessa?"
"Čau Harry na rohu Meetstreed!"
"OK dík!"
Rychle jsem položil oblíkl jsem na sebe mikinu nasadil si na hlavu kapucu a vyrazil jsem. Seběhl jsem schody a doběhl až k limuzíně.
"Prosím na roh Meetstreed!"
--------------------------------------
Když mně limuzína dovezla k baráku kde bydlí Tessa viděl jsem jak vychází z domu tak jsem se rozeběhl k ní.
"Čau Tesso!"
"Ahh zase ty! Co chceš?" Povzdechla si a podívala se na mně s úšklebkem.
"Vím co se stalo včera a nechci aby se ti něco stalo kvůli nám!"
"OK ale po cestě tě nebudu vnímat protože si do uší dávám sluchátka a budu vnímat jen hudbu tebe ne! Jasný?" Podívala se na mně těma svýma očima a čekala co odpovím. Jen jsem na ni kývl a vydali jsme se na cestu. Po pár minutách chůze už jsem nechtěl mlčet tak jsem ji vytrhl sluchátka z uší.
"Jak se jmenuješ příjmením?"
Zavrčela na mně a upřeně se na mně dívala.
"To je mlčení? Okay Red! Tessa Red."
"Hezký!"
"Hmm..."
"Hele nechceš začít odznova? Je hrozný vidět jak mně nenávidíš!"
"Hele tak za prvý to jak se chovám neznamená že tě nenávidím a za druhý příjdeš mi docela fajn jasný?"
"Naprosto taky mi příjdeš fajn!" Mírně jsem do ní strčil a ona do mně pak taky.
"Tak jo už jsme u školy díky za doprovod ale ze školy už to zvládnu!" Řekla s úsměvem na tváři.
"Dobře!" Úsměv jsem jí opětoval a mrkl jsem na ní.*Z pohledu Tessi*
Jak na mně mrkl málem se mi podlomily kolena. Tesso vzpamatuj se!!! Nasadila jsem si sluchátka do uší a šla přes silnic když jsem najednou viděla auto! Kruci to je moje smrt! Nehla jsem se z místa ani na krok jen jsem se vyděšeně dívala když najednou mně na zem odstrčil Harry. Já byla schoůená na chodníku, Harry vedle mně a auto jelo dál. Harry se zvedl a podal mi ruku.
"Seš v pohodě?" Vyhrkl a díval se na mně jestli nejsem zraněná.
"Jo asi jo! Ty si mě zachránil život!"
"Asi jo! Takže si v pořádku!"
Jen jsem kívla a silně ho objala okolo krku a on svý ruce obtočil okolo mýho pasu.
"Děkuju!" Zamrmlala jsem.
Pustila jsem se ho a podívala jsem se mu do očí. Měla jsem chuť ho políbit! Bože musím se vzpamatovat! S ním si nic začínat nebudu!
"Tak čau Tesso!"
"Nazdar a už na mně zapomeň!" Zavrčela jsem.
Prudce jsem se otočila a šla do školy. Já to nechápu! Nechápu samu sebou a i jeho! Co mně štvalo nejvíc? Nedal mně svoje číslo. Svoje telefoní číslo a to znamená že mne vidět nechce!
------------------------------------------
Došla jsem ke své skříňce a vytáhla učebnice na biologii což byl naprosto děsnej předmět! Učebnice jsem si dala do ruky a skříňku zamčela. Otočila jsem se a šla do učebny 23. Sedla jsem si do své obvyklé lavice a vytáhla jsem iPhone. Aaa další SMSka.
"Ahoj krásko tak jo setkáme se dnes odpoledne už chci aby jsi věděla kdo jsem souhlas? Poznáš mně tím že budu mít modrou růži."
Na jednu stranu jsem byla ráda a na tu druhou jsem se docela bála. Přejela jsem po displeji a hned odepsala.
"OK dnes ve čtyři v parku!"
Mobil jsem schovala do kapsy a prudce se otočila na zaklepání na mým rameni.
"Ahoj Tesso!"
"Aa ahoj Mary!"
Vstala jsem z židle a objala ji.
"Tak co ja..." A v tom nás přerušil příchod učitelky. Rychle jsem si sedla a poslouchala ten hlasitej hlas naší bioložky.Jen co zazvonilo vyběhla jsem ze třídy a šla si dát do skříňky učebnice. Vložila jsem je tam skříňku jsem zamčela a už letěla do parku.
----------------------------------------
Byli přesně čtyři a já už čekala v parku. Šla jsem tam a zpět a tam a zpět. Po pěti minutách čekání jsem si sedla na lavičku a hlavu opřela o ruku. Rozhlídla jsem se a před sebou jsem viděla modrou růži! Podívala jsem se do obličeje a úplně se ho lekla!
"Co ty tu děláš?" Vyhrkla jsem a upřeně jsem se na něj civěla.Taaakže za prvé hrozně moc vám chci poděkovat za 300+reads jsem vážně ráda že se to pořád rozrůstá!!! A za druhé omluvit za každou chybu která tam určitě je ale i tak doufám že se vám příběh líbí a každý komentík a votes vždy hrozně potěší! :)* ❤️
YOU ARE READING
Meeting
Fanfiction"Tesso! Počkej!" "Na co?" Pevně mně chytl za ruku a otočil si mně k sobě. "Proč ti to tak vadí? Tesso já-já..." "To je v pohodě Harry! Mně to nevadí!" Pohladila jsem ho zlehka po tváři a odběhla no slzy jsem zastavit nemohla... Chcete vědět jak to b...