Nikdy ti nezmízím z očí-3.část

101 5 0
                                    

Když jsem se ráno probudila vůbec jsem neměla náladu vstávat. Vzala jsem si ze země iPhone a přejela po displayi na odemčení. Jen co jsem viděla new SMSku poskočila jsem na postely.
"Ahoj krásko jak se dneska máš? Mám trochu frmol ale brzy se setkáme!"
Jen jsem se pousmála a vstala z postele. Nohy jsem zasunula do papučí a přehodila přes sebe župan. Otevřela jsem dveře a odkráčela do obýváku.
"Čau Em kam se chystáš?"
"Ahoj Tesso jdu k mamce a budu u ní dva dny..."
"Hmm to moje mamka je na druhým konci této země." Řekla jsem zklesle.
Jen mně pohladila po rameni a zabouchla za sebou dveře. Otočila jsem se a šla směr kuchyň. Podala jsem si ze skříňky hrnek a nalila do něj kafe z konvice. Vzala jsem si ho do ruky a šla do obýváku. Sedla jsem si na gauč a zapla TV když v tom mně vyrušil zvonek. Rychle jsem vstala a doslova běžela otevřít! Odemkla jsem a najednou jsem ho tam vyděla stát! Vykulila jsem oči a jen tak se na něj dívala.
"Čau ségra!" Řekl.

*FLASHBACK*
Seděla jsem v koutě svého pokoje a poslouchala ten křik.
"Matko to ty si ho nechala jít! Utekl kvůli tobě! A víš co mně tady taky nic nedrží ja vím je ti líto co si o něm řekla ale ja se tady jenom trápím!"
"Rossi to mi nemůžeš udělat!!"
"N-nech mně!"
A to už jsem nevydržela! Otevřela jsem dveře a vylítla do obýváku.
"Nikam nechoď brácha!! Neopouštěj mně i ty!!"
Chytla jsem ho za pas a silně ho obejmula svýma dětskýma ručičkama.
"Tesso nech toho! Já musím pryč!"
Odstrčil mně od sebe popadl do ruky kufr, dal mi pusu na čelo a odešel.
*KONEC FLASHBACKU*

"Co-co tu děláš?" Vykoktla jsem ze sebe.
"Tak moc si mě chyběla!!"
Objal mě ale já ho hned odstrčila.
"Pojď dál!"
Odstoupila jsem od dveří a ukázala na gauč. Jen co vešel zavřela jsem dveře a šla si sednout k němu.
"Co tu děláš?" Řekla jsem s úšklebkem na tváři.
"Co by? Chtěl jsem tě vidět! Chyběla si mi!"
"Hmm..."
"Ty mě na to řekneš jen hmm?"
"Rossi ty si nás opustil! S mamkou to pak šlo z kopce ale dostala se z depresí! Jen tak si mně tam nechal!"
"Já nechtěl Tesso! Promiň za všechno!" Říkal pořad dokola až jsem viděla kutálet po jeho obličeji slzu.
"Stýskalo se mi brácha!" Vyhrkla jsem a hned ho objala. Pevně jsem ho stiskla za trup a on mně za krk.
"Kde si tak dlouho byl?"
"U kamarádů a něco jsem si taky vydělal jenže teď nemám kde být..."
"Můžeš tady dva dny zůstat." Řekla jsem a usmála se.
"Děkuju!"
"Jo takže to ty si mně psal ty SMSky!" Nadhodila jsem nový téma.
"Co jaký SMSky?" Zeptal se nechápavě a zvedl obočí.
"No tyto!" Ukázala jsem mu na mobilu.
"Tak ty jsem ti milá sestřičko nepsal!"
"Fakt?"
Jen kívl hlavou a mě zase myslí prolítlo kdo? Neměla jsem ani tušení kdo to muže být ale dál jsem se tím nezabývala.
"Tak já jdu do pokoje. Zatím běž do pokoje Emily."
"Ok... Díky Tesso!"
Jen jsem se usmála a šla do pokoje. Otevřela jsem dveře a lehla na postel. Do ruky jsem si vzala iPhone a koukla na instagram. A najednou jsem to tam viděla! Eleanor,Louis a Harry si mně followli na instáči! Jen jsem na iPhone zírala a nebyla schopná se pohnout. Jen co jsem zmáčkla tlačítko na uzamčení obrazovky hned na to mi někdo zavolal.
"Haló?"
"Ahoj tady Eleanor!"
"A-ahoj..." Řekla jsem nechápavě.
"Nechceš jít dneska do Starbucks? Třeba ve dvě?"
"Dobře ale proč?" Zvedla jsem obočí a čekala na odpověď.
"Jen tak! Zdáš se mi fajn!"
"Tak dobře!"
"Oky tak bye Tesso!"
"Čau Eleanor!"
Jen co jsem típla vstala jsem z postele a ze stolku jsem si vzala hřeben. Začala jsem si pročesávat svoji hnědou dlouhou hřívu. Vlasy jsem si stáhla do culíku a nalíčila jsem se. Řasenka, lesk a byla jsem nalíčená. Ze skříně jsem vytáhla černý legíny, vínový tričko se síťkou na ruce a přes sebe šedý pletený pončo. Rychle jsem si to na sebe oblíkla a vylítla z pokoje. Nazula jsem si černý kozačky, z ramínka kabelku kterou jsem si dala přes rameno a šla.
---------------------------------
Šla jsem přes park přes čerstvě napadaný sníh a dívala se na lidi okolo sebe. Všichni se smáli a mně to nedalo a začala jsem se usmívat taky. Jemně jsem rozkopávala sníh před sebou když v tom jsem do někoho narazila.
"Promiň!" Vyhrkla jsem ze sebe.
"Tesso? To jsi ty?"
"O můj bože Harry!" Ušklíbla jsem se na něj a on se pousmál. Do ruky jsem vzala trochu sněhu a hodila mu ji do obličeje.
"No co si to dovoluješ?"
"Co by?" Vyplázla jsem na něj jazyk a mrkla na něj.
Nahl se k zemi a taktéž po mně hodil sníh.
"Aa! Nenávidím tě!" Vykřikla jsem a začala se smát. Úsměv mi opětoval a ty jeho bílý zuby se nedali přehlédnout.
"Svět volá Tessu!" Řekl a mával mi rukou před obličejem.
"Už mi tak neříkej!" Vykřikla jsem na něj.
"Jak? Tvým jménem?" Na tváři se mu vytvořil úšklebek.
"Už tě nechci vydět! Promiň ale to nejde!"
"A co jako?" Nechápavě zvedl obočí.
"Prostě tě nechci potkávat! Nechci být ve všech novinách že jsme pár a nebo tak. Sorry!"
Otočila jsem se a dala se do chůze když v tom mě chytl za ruku a otočil si mně k sobě.
"Však mi se ještě uvidíme! Nikdy ti nezmizím z očí!" Jen na mně mrkl a šel na severní stranu parku.
Nechápala jsem co tím myslel každopádně já ho už nechci vidět.

*Z pohledu Harryho*
Když jsem pustil ruku Tess jen jsem na ní mrknul a šel dál. Nemohl jsem ji vypustit z mysli a proto budu v tom co dělám pořad pokračovat! Ne že bych ji miloval ale v něčem je jiná. Musím ji blíž poznat. A už brzy výjde pravda na jevo!

Tak a je tady 3 .část! Doufám že se vám líbila a že jsem vás nezklamala! Vidíte že jsem tam dala i z pohledu Harryho a nevím jestli už jste pochopili to podstatný ale pokud ne brzy to výjde na jevo! Od 5.části začne to pravý na co jsem se těšila takže si nenechte ujít ani jednu část! :) Jinak doufám že se reads ještě rozrostou ale i tak thanks! Love you much!! :*

MeetingWhere stories live. Discover now