Descriere :
Ma numesc : Carla si m-am mutat de curand in acest oras odata cu pierderea parintilor mei, am vrut sa plec din acea casa si acel oras ca sa nu imi mai amintesc de clipele acelea cu parintii mei suferind .
Intr-o zi mergeam pe strada si imi era frig , eram foarte ingandurata dar dintr-o data cineva m-a adus la realitate fara sa vreau ma ciocnisem de un baiat cu ochii caprui ciocolatii si cu un par castaniu deschis. ochii ii straluceau in lumina soarelui, dintr-o data i-am auzit glasul intrebandu-ma daca ma simt bine pentru ca sunt foarte palida eu i-am raspuns ca da dar a simtit ca il minteam , mă ajutase sa ma ridic dar dintr-o data cazusem jos eram foarte slabita de puteri si nu puteam deschide ochii .
Descriere a lui Jack :
Am ajutat-o sa se ridice dar dintr-o data o vad cazand la pamant ca un fulg de nea palid si fara puteri de a mai indura frigul . O luasem in brate pentru a o duce la spital . O pusesem pe bancheta din spate si bagasem viteza mare pentru a ajunge la timp cu ea la spital .
Ajunsesem cu ea la spital si era in mainile mele asa desprinsa de realitate si asa adorabila , intrasem cu ea in spital si am strigat cat am putut de tare ajutor am nevoie de ajutor , doctorii ma auzisera si venisera cu o targa ca sa o ia, o dusesera in primul cabinet de doctori si ultimul lucru pe care l-am vazut este acela ca au intrat foarte multi doctori unde era ea . Stateam pe scaun eram foarte ingrijorat dar nu stiu de ce o cunosc de aproape 20 de minute ... in fine doctorul iesi din cabinet si ma intrebase daca eram vreo ruda de a ei sau iubitul ei si am spus iubitul ei pentru ca altfel nu imi zicea ce se intamplase cu ea . Pacienta este sub control a avut doar o cadere de calciu si este nemancata de trei zile aproape asa ca te rog ai grija de ea este o fata buna arata ca un ingeras care cere indurare .
A doua zi ma trezisem buimac am luat un corn si am pornit cu masina la spital sa vad cum se simte . Ajunsesem in fata spitalului si intrasem intr-o fuga disperata de a ajunge la ea in cabinet .
- Buna , cum se simte fata ?
- Pai fata se simte mai bine
-App ma numesc Jack
-Eu ma numesc Carla dar imi poti spune carli ☺
-Pai Carla cand o sa iesi din spital o sa te muti cu mine fara intrebari! -mersi ca mai adus la spital app .
- Cu placere , uite numarul meu bagal in memorie , suna-ma daca ai nevoie de ceva sau daca te plictisesti ! In fine trebuie sa plec , am rugat o asistenta sa iti aduca micul de jun asa ca ai face bine sa mananci ca altfel o sa stai muult in acest spital !
Trecuse o saptamana de cand Carla era in spital si era vremea ca ea sa plece din acea cocioaba cum ii spunea ea .
-Iuhuu plec din acest spital mizerabil
-Taci carla ca or sa te auda oamenii
-Off bine ,tac din gura
Deci asta este casa mea aici o sa stai tot timpul si cu mine nu pune intrebari
Descriere Carla : Ajunsesem in fata casei lui , era imensa si foarte draguta . Baiatul asta este supeer dragut si foarte misterios . Asta ma cam sperie ..
-Uite vreau sa te intreb ceva Jack ....
-Ce este , s-a intamplat ceva ?
-Nu doar vruiam sa te intreb daca o sa am camera mea ..... atat
-Pai pentru un timp da ....
Descriere Jack : Ajunsesem in casa si o dusesem in camera ei . Imi parea cam speriata dar ma rog .
-Vezi ca cina este in zece minute .
-Dar nu imi este foame ....
-Am spus ca cina este in zece minute tu nu comentezi si imi zici mie ce vrei si ce nu vrei , asta sa iti fie clar !
Carla poveste: off baiatuu asta desi este dragut pe atat este de autoritar , in plus eu fac ce vreau nu imi comanda nimeni nimic asa ca o sa stau in camera mea si nu o sa ies din camera