Descriere Jack :O strigam pe Carla ca sa vina la masa ea nu raspunsese , imi fac griji pentru ea ... ma duc sus intr-o fuga , ciocan la usa si intru usor , ea avea castile in urechi , uhh ce usurare , am zguduit-o putin si isi daduse seama ca sunt in camera ....
-Hai la masa este gata
-Nu vreau, nu imi este foame !
-Ba vi ca spun eu
-Ba nuu ,am spus!
-Carla te porti ca un copil !
-Nu ma mai trage de mana pt ca ma doare nataraule acolo am avut branula !
-Ori mergi de buna voie ori te iau cu forta ai de ales!
-Mmm stai sa ma gandesc , nu merg !
-Bine tu ai vrut-o
-Ce???Nu lasa-ma jooos Jaaack
Descriere Carla: Jack ma luase pe sus , si nu avea dreptul asta ! Dadeam incontrolabil cu pumnii in spatele lui , si intr-un fin am ajuns la masa si ma forta sa mananc ! Grrr cat urasc sa ma forteze cineva sa fac ceea ce nu imi place-Mananca Carla !
-Nu vreau creier de pasare
-Pai creierul asta de pasare te iubeste , creier de pastarnac
Pam pam pam , ia dat-o maxim ....-Si ...si eu te iu..iubesc .
Liniste totala fiecare manca din farfuria lui .... pana cand Carla se ridicase de la masa . Carlei i se inmuiasera picioarele si inchisese ochii gazand pe jos , Jack s-a ridicat repede si s-a dus la ea .
O ridicase de jos si o pusese pe canapea-Carla esti bine ?
-Dddda... cred , mi se face somn .....
-Culcate te rog inca nu esti refacuta complet
Jack poveste: O vad prabusindu-se pe podea , ma duc repede la ea si o iau de jos o pun cu mare atentie pe canapea si iau o patura si o pun pe ea cu grija ca sa ii tina cald pana sun la salvare .-Buna ziua as vrea o ambulanta pe strada Victoria nr 314 casa cu verde si balcoane rosi , va rog repede am o fata care a lesinat ...
-Am solicitat o ambulanta , este pe drum ce varsta are pacienta ?
-Pai are in jur de 19 ani
-Bine o salvare va ajunge in 10 minute maxim .
Poveste Jack : in zece minuteee ???? Pe bune ??? Off macar o sa ajunga la timp sper , in timp ce asteptam salvarea ma uitam la ea cum dormea , arata ca un ingeras asa mic si neajutorat .. :( nu as vrea sa pateasca ceva . Soneria suna si eu ma trezisem la realitate-Buna ziua .
-Buna ziua
-Pacienta unde este ?
-Aici pe canapea
-Ce s-a intamplat ? -In primul rand eram la masa si mancam iar ea se ridicase si se prabusise la pamant ....
-Nu va faceti probleme este bine am verificat-o, in cateva ore se va trezi i-am facut o injectie si acum ar trebui sa fie bine, ar trebui sa fiti cu ochii pe ia zi si noapte ... o sa va dau niste medicamente in caz ca o sa va faca aceeasi figura .. ....
-Ar trebui sa stati cu ea in camera... sa vedeti cum se comporta
-Asa am sa fac nu va faceti griji
-La revedere
-La revede si multumesc pentru tot
Off se poarta ca un copil inocent ,si imi place asta . O iubesc foarte mult . O iau in brate si o duc in camera mea si o pun in pat ....
Dimineata :am stat toata noaptea cu ochii pe ea si s-a comportat normal
-Buna dimineata ,cum te simti ?-Ce ce caut eu aici ???
-stai calma nu ti-am facut nimic eu cei de la salvare ti-au dat ceva ca sa te puna pe picioare ..... asa ca o sa stai aici cu mine fara nici un comentariu ti-am adus toate lucrurile aici .
-Mm bine cum zici tu .... te te iu...iu...iub....iubesc .... sa sti .
-Stiu asta .....