Descriere Carla : ma imbracasem ca sa fac o plimbare , cu toate ca inca sunt putin mai bine dar imi asum riscul ... mergand pe varfuri ca sa nu ma auda Jack .... cand plec , dar fara nici o sansa era in bucatarie .... am tresarit cand i-am auzit cuvintele :
-Stai pe loc ; unde crezi domnisoara ca pleci ?
-Ăăăm la cumparaturi de ce ?
-In primul rand nu mi-ai cerut voie si in al doilea rand de cand te-ai trezit nu ai mancat nimic ; asa ca fa bine si mananca altfel nu te duc la cumparaturi !
-Nu vreau sa mananc !
-Ba ai sa mananci , si gata !
-Obligama !
-Bine , vino aici incapatanata mica si adorabila .
-Nuu stai lasa-ma jos , acuuuum
-Gata cu joaca si mananca altfeel....
-Altfel ce?
Descriere Carla : Ma uitasem la el enervata ..... de cand face el pe sefu cu mine? In fine nu ma plang ... arata al naibi de bine .... muscandu-mi buza .... buza ma uitam la el cum se enerva .... am dat o data cu pumnul in masa spunand ca o sa mananc ... dar Ghici ce .... am nimerit furculita cu mancare in ea si l-am stropit din greseala cu mancare ....
-Doar nu ai facut asta ...
-Uup scuze :D ....
-Uuum bine uite cum facem , tu manaci si eu te duc la cumparaturi .... este bine ?
-Mmmm da .... este bine app am mancat tot ....
-Aa scz .... ok haide sa-ti cumparam ceva dragut.... .
Descriere Jack : Dupa zece minute de tacere in care am condus pana la cel mai apropiat mall nu a scos nici o vorba ...
In fine intraseram in mall si dintr-o data vad indepartandu-se catre un magazin .....
-Heei ce tot faci ...?
-Ăăăăm cam ce crezi ca fac ? Suntem intr-un mall ... deci mergem intr-un magazin ..... deci haide ....
-Ok
-Ce crezi despre bluzita asta ?
-Este draguta , dar nu la fel de draguta si adorabila ca tine ...
-Ooowww ce dragut ... te pup ...
-Uite .... intru in cabina probez bluzita si mergem acasa da ?
-ok ...
Descriere Jack : Nu am mai avut rabdare sa probeze bluzita ... si am intrat peste ea am sarutat-o cat de tare si pasional am putut .. nu ma asteptam sa imi raspunda la sarut dar a facuto ..... printre saruturile pasionale si apasatoare am auzit cuvintele astea ; nu aici iubitule suntem in magazin .
-Scuze haide mai repede te roog
-Gata copil mic acuma haide la casa sa platim bluzita ....
Descriere Carla :Dupa ce am platit bluzita Jack a luat plasuta in mana si dupa aceea ma luat pe sus si a inceput sa fuga cu mine pe holul imens din mall , intr-un sfarsit se oprise .... si ma pusese jos ... dar eu nu vruiam sa ii dau drumul ...
-Esti asa un nebun Jack...
-Dupa tine Carla ...
-Iubitule credeam ca nu ai sa mai zici asta .
-Haide acasa .... as avea pofta de ceva dulce ...
-Pai am putea sa facem o prajitura ....
-Chiar ai vrea ?
-Desigur puiul meu . Te iubesc mult si as face orice pentru tine
-Ok hai jos din masina am ajuns ....
-Asa repede ?
-Dap .
-Ok ...
Descriere Jack : Ajunseseram in casa in bucatarie ... si amestecam aluatul pentru prajitura ,cand o vad pe Carla cu un pumn de faina aruncandul in mine .... am luat si eu un pumn de faina si il arunc in ea ... o vad apropiindu-se de mine .... ma sarutase si eu i-am raspuns la sarut... o luasem pe sus si ne pusesem pe canapea .... si dupa se intamplase magia .... pe care o asteptasem de muult ....
-Sper sa fii al meu mereu ....
-Si tu sper sa fi a mea mereu ... ,te iubesc puiul meu
-Si eu ingeras
-Ok haide sa terminam prajitura aia afurisita ...
-UUMM ok haide
Descriere Carla : ne ridicasem de pe canapea cand sa fac un pas simteam cum totul se invarte cu mine , dar dintr-o data simt cum doua brate ma cuprind si ma tin strans la pieptul sau ...
-Iubito te simti bine ?
-Da sunt doar putin ametita....
-Sigur ???
-Sigur sigur ....
-Ok ... cum zici tu
Descriere Jack : O vazusem cu se clatina usor ca sa cada, dar o prinsesem la fix ... , o sa stau un timp cu ochii pe ea sa vad cum reactioneaza si cum se simte ... caci imi fac griji pentru ea ...
DimineataJack: Buna dimineata
Carli: Este buna numai langa tine raza mea de soare ...
Jack: Uite puiut cum facem in dimineata asta , eu am putina treaba.. de rezolvat si tu o sa stai putin singura
Jack: Bine ?
Carli: Bine -zic trista ....
Din perspectiva lui Jack : Off nu imi place sa o vad suparata .... dar nah deabea astept sa vad ce fata o sa fac cand ii aduc surpriza mea .....
Jack: ne vedem pe un sfert de ora ,bine ?
Carli : Bine ....
Din perspectiva lui Carli : Între timp cat imi asteptam iubitul sa vina acasa ,imi pregateam niste clatite cu gem , auzind telefonul cim suna ma uit pe ecran sa vad cine ma derajeaza si vad numele "Sara" ; am uitat sa va zic Sara este prietena mea de o viata si nu am mai vorbit de mult cu ea ....
Sara: Buna Carlita
Carli: Bunaa Sara ,ce faci ?
Sara: Bine tu ? Hei am auzit ca te-ai mutat ...
Carli: Mdaa ,de ce ?
Sara: Intrebam ,si te-ai acomodat repede ?
Carli: Da este un oras foarte frumos si foarte mare
Sara: Ma bucur !
Carli : Ăăăm stai un pic ca suna la usa ....
Sara : Ok ...
Carli: Sara pot sa te sun mai incolo ? E ok?
Sara: Da ... stai sa ghicesc ti-a venit iubitul ?
Carli: Daaa vorbim mai incolo , paaa!
Jack : Iubito ,am o surpriza pentru tine ...
Carli: Owww ce dragut te iubesc mult - spun si sar in bratele lui si il sarut pasional si puternic .... el lasa florile ,catelusul si cutia cu bomboane jos , imi pune mana pe fese , eu il trag de par si ne sarutam fara incetare , vrand sa ne ducem in dormitor , ne loveam de toti peretii casei pana cand am aterizat in pat peste masculinitatea lui facandu-l sa geama de placere , imi smulsese bluza catifelata cu brutalitate si sutienul si toate hainele intr-un colt al camerei asa facusem ai eu cu hainele lui .... dupa zeci de minute de placere si satisfactie obosiseram amandoi si incetasem pentru un timp indelungat sa ne iubim .... si am aformit cu capul pe pieptul lui ....in bratele lui atat de puternice , nu vroiam sa imi dea drumul niciodata. !