capitolul 5 !!! vremea adevarului si a povestilor !!

46 5 1
                                    

Jack : scumpo pot sa te intreb ceva ?

Eu :  Da ..

Jack : Cum ai ajuns in aceat oras ?

Eu : Cu cateva luni in urma in ziua cand ne intalnisem eu deabea venisem dintr-un mic orasel  numit "Şardol" , am ales  sa plec de acolo sa imi las toate amintirile in urma si sa  imi refac viata in alt oras cu alte  amintiri si realizari sa nu imi mai amintesc cum parintii mei au fost sechestrati si ucisi in propria mea fata sa ii vad suferind .... si tipand dupa ajutor ... eu am scapat datorita autoritatilor ... care au venit dupa noi  autoritatile au fost anuntate de mine intr-o seara  cand rapitorii nu erau langa noi eu aveam un telefon ascuns si am sunat si am cerut ajutor ... dar cand au intrat m-au prins folosind telefonul .. si l-au luat si l-au spart chiar in fata mea ... politia a venit la timp .. si m-au putut salva doar pe mine ...   pentru ca acel barbat cand a auzit ca politia este pe drum ... a luat-o pe mama si a impuscato jn inima la luat si pe tata si la fel si pe el la impuscat in inima ... dupa aceea a tarato pe mama pana la tata si a puso pe mama in bratele tatei .... , dar tu ? Care este povestea ta ?

Jack : Eu ... eu am hotarat ca vreau sa stau aici ... pentruca parinti mei ... traiesc in alta tara ... si m-au intrebat ... daca vreau sa raman aici le-am spus ca da ... nu imi puteam pierde toti prietenii si toata copilaria traita aici ...

Eu:  Ma bucur ca ai o poveste fericita ....

Jack: Sa sti tu o sa fi  mereu a mea !!!  

Eu: Acum tu esti familia mea sa sti ! Si nu te las sa patesti si tu ceva !

Jack : Iubito , nu am sa te insel niciodata ! Sti doar ca te iubesc - spun Si ii pun mana pe obraz , ea se inroseste ca un rac ..

Hei guys o sa pun si maine continuarea la capitolul 5 pana atunci savurati particica asta va puup si un an nou fericit .

Viata unei feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum