Jungkook, arkadaşlarını ilk defa bir planda ikna etmiş, görev dağılımı yapmıştı. Bunun işe yarayacağını biliyordu. Yani yarayacağını ümit ediyordu.~13.47 07.10.2020~
(duygulandım şuan mart 2020 de bitirmistim kitabı)
Jimin ve Dahyun'un küsmesinin üzerinden 1 ay 9 gün geçmişti. Jungkook, her ne zaman plan denemeye kalkışsa bir sorun olmuş başaramamışlardı.
Ama arkadaşlarının böyle olmasına üzülüyordu. İkiside içine kapanmış, gerekmedikçe birileri ile konuşmuyorlardı.
Bunları düşünürken Jimin'in telefonu sırasında bırakıp gittiğini gördü. Tzuyu'ye dönüp "Hadi güzelim, halledelim şunu" dedi kısık sesle.
Tzuyu'nin ne diyeceğini beklemeden Jimin'in telefonunu almış uzun uğraşlar sonucu öğrendiği şifreyi girmişti. Ekran kilidi açılır açılmaz karşısına Dahyun'un fotoğrafı çıkmıştı ana ekranında. Yarım bir gülümseme ile ekran fotosu alıp kendine atmış sonrada silmişti.
Jimin'in bütün hesaplarına girip, Dahyun'a attığı engelleri kaldırıp telefonu yerine bıraktı. Sonra sevgilisini kontrol etmek için onu aramaya gitti.
O sıra Tzuyu, Dahyun'dan şarjım bitti bahanesi ile telefonu almış Jimin'e "Engeli kaldırmışsın Park Jimin?" diye yazıp sohbet geçmişini silip çıktı.
Jungkook, sevgilisinin yanına oturup kısık bir şekilde konuşmaya başladı.
"Başardık mı Chou Tzuyu?"
"Başardık Jeon Jungkook"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend • dahyun×jimin
Tienerfictieprkchim: Anan da senin kadar güzel mi? kmdubdub: Sen hayırdır koçum? prkchim: Diyorum ki güzelliğin annenden mi?