Alana part 2

38.6K 207 1
                                    

"arghhhhhh banyhhhjhhhhhh sabarhhhhhhh"

"huftttttttt hmpppppp mamhhhhhhhh siksahhhhhhh annhhhh apaaahhhhh iniiiihhh astagahhhhhhh"

"astaga ternyata bayi kedua"

aku terharu. aku terharu memiliki 2 malaika sekaligus. memang selama hamil aku tidak pernah memeriksakan kandungan ku. dan syukurlah, bayiku sehat semua.

"ahhhh babyhhhh"

"comeeon babyyyy"

"AEGHHHHHHH AWHHHHH SAKITHHHHHHH WAAHHHHHHHH AWHHHHH DALITHHHHHHHH"

"AHHHHHHHHHHH MAMAMHHHHHH SAKITHHHHHH TOLINGGHHHJJ NABYHHHHHHH JANGANHHHHHHHHH NAKALHHHHH AWHHHHH AYO KELUARHHHHHHHHHHHHHH COMEEWONNNNN BEBYYYHHHHHHH AWHHHHHHHH KYAHHHHHHHHHHHHHHHHHH.......!!!"

"HAHHH HAHHH HAHH AWHHHHH BANYHHHHHH AWHHHH SAYANGKJHHHH KELUARHJHH SEGERAJHHHHH ARGHHHHHHHHHH AWHHHHHHHHHH..........!!!!!"

plop

"hahhh hahhh ahahhhhh"

baru beberapa detik. tiba-tiba kontraksi datang

"aghhhhhh hawhhhhhh arghhhh huhhh hahhhhh hmnnnnn pmfftttttttt yahhhh hhahhhhhhhh hmnnnnnn awhhhh"

"AQHHHHHHH SHHHHH SAKITHHHHH BABYHHHHHHHH AWHHHHHHHHH SAKITHHHHHH ASTAGAHHHH"

"BABYHHH COMEON, ONE PUSHHH ONE PUSHHH HAHHHH HUHHHHH HUFTTTTTTTT NGAYKKKKKKK"

"ONE BIG PUSHH!!!! AAWHHHHHHHHHHHHH PUSHHHHH GYAHHHHHH JIAHHHHH HMNNNNNNNNNNNN GEMNNNNNNNNN OEAYHHHHHHHHHHJHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BABYHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGHHHHHHH...............!!!!"

oek oek

"welcome my baby's"

______________________________

terimakasih yang sudah membaca cerita ini!
jangan lupa vote!
dukung author dengan cara komentar!

terimakasih juga yang sudah request!
semoga kamu suka dengan cerita ini!

salam sayang dari author ❤️👉👈

typo bertebaran😭👉👈

PREGNANT MODELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang