Orbinak fájt mindkét lyuka. Az egyik lyuka a Putin után lüktető szívén terült el ami napról napra egyre csak tágult és sötétedett. Minden pillanatban a mellében lüktető fájdalomnak élt. Másik lyuka meg azért fájt mert felnyomott a seggébe egy rozsdás szöget hogy végre érezzen valamit. Hirtelen visítást hall a mögötte lévő falból kiszökkenni. Úgy megijedt hogy felugrott és belerúgott a falba. Izmos csirke lába egyből áttörte a falat de mindenki nagy meglepetésére a fal túloldalán budiba szorult Gyurcsány szájában landolt.
"TE!??!!?!!?????!??!?" Orbán orbitálisan ordibálta ormányával.
"mffmmfmmfmffm" Gyurcsány... hát... mondta? Viki ízletes, ducika lábujjait szopkodva. A szekszuális energia a két férfi között nagy. Orb Gyurcs smaragd színű (szem)golyóiba nézett és visszavette papucsát... ami Gyurcsányé... jajj.-AZ AZ ÉN MAMUSZOM TE VADÁLLAT. Szeretik egymást. Vagy mégsem?. Ebben a pillanatban vándorolt el a cella ajtajuk előtt a gang. Kimi, "pasija" Horny Miglós meg a maszkos ember. Éppen a non menó buliból jöttek.-Te nem voltál meghívva ebbe a non menő buliba? Kérdezte Horny.-De csak közbejött valami.Valami:
-Mih? Kérdezte a gang.-Beszorult a budiba. Mondta ormányos.-De megmentett ez a csődör. Mondta Gyur miközben kezét Orb rücskös vállán átbaszta (átkarolta).Orbán orcája ooh de non piri lett. A gang látta h seksz lesz és nagggyon menón leléptek. Gyurcs lecsücsültette Orbit ágyára majd szemeibe nézett. Kár volt. Rondák a szemei. Feri elkezdett közeledni a dikt... volt miniszter elnök pofája felé. Majd minden elsötétedett.
-TÁJM SZKIP-
Egyre hangosabb kattogás hallattszott a börtön falára ragasztott Putin poszterből majd egyszer csak bummmmm... ja. Valaki berobbantotta Orbiék cellájának falát. Az elszálló füstben megjelent egy fekete alak majd elkezdett Orbiék felé menni. Ahogy közeledett feléjük a telihold fényébe került és akkor megpillantották Putint... VÁMPÍRKÉNT?. Putin boldog arckifejezése hamar elsösétült amint meglátta az előtte smuttoló Orbiját... Gyurcsánnyal... aki vérfarkas. Non mérgi lett. Orbi ekkor tért magához. Rájött hogy mikor bedugta ízletes kis lábujjait Gyur szájába az megharapta mérges fogaival és amíg Orb eszméletlen volt megseggszelte. Orb is mérgi lett mer mivel ezt Put nem tudta ezért ő Vikire is haragudott. De legfőképpen az ő csaját meghágó Ferire volt pipa.
Megtámadta.
EPIK VÁMPÍR VÉRFARKAS FÁJT
Vajon ki fog győzni?
Vajon Putin megbocsát szerelmének?
Vajon Gyurcsány mikor húzza ki kukikáját a papucsából?
Eskü nem Twilight.
Amúgy de.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy rosszfiú kiszemeltje🔥🚭 | 🔞 [BEFEJEZTELEN]
Spiritualmegölöm magam eredeti cim: puttyyin xoxo orbikaaa az uj cimet vmi random fanfikciobol loptuk (bocs random fanfikcio iroja) ps. ha nem erted a sztorit az jo mert mi se "Unalmas kezdés, izgalmas, szerelmes befejezés! Megdöbbentő csavarok, 10/9" -sand...