#3 Co to bylo!?

38 1 0
                                    

,, Kde je Millie!? " Ptala se vyděšeně Sadie. Všichni jsme se na sebe podívali a běželi dolů. Schody byli rosvícené. Třeba šla Millie jen pro něco dolů. Když jsme sešli už dolů něco jsme uviděli. V Kuchyni stála Millie. Tvářila se vystrašeně a celá se klepala. Na zemi ležela rozbitá sklenička. Noah se rozhodl jít k ní, ale Millie ho zadržela. ,, Ne! Nechoď sem! " Noah se zastavil a nechápavě na ní koukal. Najednou jsme uslyšeli nějaké klepání.

Nebo spíš jako by někdo bušil do gauče. Všichni jsme začali nehnutě stát a pomalu se otáčeli na gauč. Celý se otřásal, a věci okolo něj taky. Millie už nevydržela stát a utekla ke Stevovi do náruče. Jen jsme pozorovali otřásající se gauč. Najednou se vše zastavilo. Věci se přestali hýbat. Rychle jsem běžela zhasnout do kuchyně a šli jsme zpátky nahoru. Snažili jsme se dělat, že se nic nestalo, ale stejně jsme všichni věděli, že je něco v nepořádku. ,, To byl možná jen nějaký Krtek. " Řekl Steve a odešel do svého pokoje. ,, To jako vážně?" Řekla Sadie. ,, Co když tu někdo je. " Řekla Millie. ,, Tak nám kdyžtak zavolejte, kdyby se něco dělo." Řekla jsem, zhasla schody a šla spát. Vůbec jsem nemohla usnout. Vždycky když jsem uslyšela prasknutí dřevěného sloupu, div že jsem né vyskočila z postele.

Nakonec se mi povedlo usnout kolem páté hodiny. Probudila jsem se až v půl jedné odpoledne. Šla jsem rovnou do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a oblékla se. Slezla jsem dolů po schodech a sedla si k jídelním stolu. Kolem půl hodiny přišli i ostatní. Jako poslední přišel Steve. ,, Tak co si dáme? " Zeptal se nás. ,, No tak správně by jsme měli teď obědvat." Řekla Sadie. ,, Tak třeba vafle, jestli tu nějaké jsou. " Nabídla Millie. Steve hledal ve skříňkách v kuchyni. A nakonec se mu vafle podařily najít. Dal nám je na stůl a postavil vodu na čaj. ,, Co kdyby jsme vyřešili co se dneska v noci stalo? " Řekl Steve a sedl si k nám. ,, Všichni jsme se podívali na Millie. Ta se ještě trochu klepala. ,, Co jsi tam včera dělala." Ptala se Sadie. ,, No měla jsem žízeň, tak jsem si šla do kuchyně pro vodu. Když jsem si jí natočila a chtěla jít s ní nahoru uslyšela jsem bouchnutí do gauče. Začala se mi trochu točit hlava. Měla jsem pocit, jakoby někdo proběhl z kuchyně do chodby. Hrozně jsem se lekla a tu skleničku upustila." Řekla Millie. Všichni jsme se na rozbitou skleničku podívali do  kuchyně. Byla tam pořád. A co Teda byli ty rány do toho gauče?" Ptal se Noah. ,, Třeba jak se ti zamotala hlava, tak to, že tam někdo prošel se ti jen zdálo. " Snažil se to vysvětlit Steve.
,, Steve, a to s tím krtkem jsi včera myslel vážně? " Ptala se Sadie. ,, Jasně, že ne. Jen jsem byl unavený a chtěl jsem vás uklidnit. " Řekl Steve. ,, No super." Řekla ironický Stázka. Uslyšeli jsme cvaknutí konvice. Steve nám všem zalil Ovocný čaj a postupně nám ho přinesl. ,, Hale, tak už to dál nebudeme řešit. " Řekl Steve. ,, Dobře, ale nejdříve to musíme zavolat té druhé polovině v Krušných horách. " Řekla jsem. Když jsme dosnídali šli jsme zase zavolat Gatenovi. Vyzvánělo to docela dlouho, a pak jsme ho ale uviděli. ,, Ahoj! " Zdravili nás všichni. ,, Tak co jste měli k obědu? " Ptal se Gaten. ,, Nic, teď jsme vztali." Řekla Sadie. ,, Aha. " Řekl Caleb trochu výsměšným hlasem. ,, My jsme teďka měli Svíčkovou." Řekla Erika a nacpávala se nějakým dortem.
,, A jak jste se vyspali? " Zeptal se Finn. ,, Blbě." Řekl Noah. ,, Musíme ti říct, co se nám dnes v noci stalo."
Millie řekla celou příhodu s gaučem znovu.  ,, Hmmm, tak to nevím, co by to mohlo být. " Řekl Gaten. ,, Millie a jsi v pořádku? " Ptal se Finn. ,, Jo už je to dobrý. " Řekla Millie. ,, Tak my asi se Stevem půjdeme vymyslet něco k obědu. " Řekla Sadie. ,, Tak ahoj! "

stranger things v karanténě Kde žijí příběhy. Začni objevovat