#5 Oběd

33 2 2
                                    

Sadie a Steve se šli podívat do kuchyně, aby vymysleli nějaký oběd. Nakonec Našli špagety a omáčku ve sklenici. Sadie omáčku vylila do hrnce a začala ohřívat. Steve uvařil špagety.
Za chvíli už bylo všechno hotové. Sadie přinesla talíře a příbory a Steve oběd na stůl. Všichni si nandali a začali jíst.
,, Co budeme dělat po obědě? " Zeptal se Noah. ,, To nevím." Řekla jsem. ,, Něco vymyslíme. " Řekla Milie už klidným hlasem. Po obědě Steve vymyslel, že půjdeme do bazénu. V pokojích jsme se převlékli do plavek a šli. Když už jsme stáli před bazénem všichni jsme tam po jednom naskákali. Voda byla krásně teplá.
,, Je tu nějak teplo na to, že má být zima. " Řekla Sadie. ,, No to Teda jo."
Řekl Noah. Chvilku jsme tak plavali ze strany na stranu. ,, Hale mám nápad, kdo první najde tuhle gumičku vyhrál. " Řekla Sadie a sundala si z ruky růžovou gumičku. ,, Zavřete oči!"
Volala na nás Sadie. Pak zvedla gumičku nad hlavu a zahodila jí na levou stranu bazénu. ,, Teď! " všichni se okamžitě ponořil ke dnu a hledali růžovou gumičku pod vodou. Sadie je jen pozorovala. Zatímco všichni hledali veprostřed Milie plavala na levou stranu. Za chvíli gumičku našla, vynořila se, zvedla jí nad hlavu a prohlásila. ,, Mám jí!" Ostatní se vynořili taky. Pak gumičku házela Milie a takhle to šlo pořád dokola. Najednou byli čtyři hodiny. Postupně jsme zase vylezli ven. Venku už na nás sílil zimní vítr. Rychle jsme utekli do domu a rozdělili se do koupelen. Já se Stázkou jsem byla úplně nahoře, Noah a Steve v prvním patře a Milie se Sadie taky v prvním patře v druhé koupelně. Když jsme se převlékli sedli jsme si na gauč a pustili si nějaký horor na Netflixu. Steve zatím připravoval večeři. Udělal nám toasty se sýrem a šunkou.

Zatím na chatě

Po shlédnutí filmu šli všichni zpátky na houpačku. Všichni ostatní se tam alespoň jednou zhouply, jen Caleb se bál, že to spadne. Takže jen rozhoupával Eriku atd. Začínalo se pomalu stmívat. Koukali jsme se jak oranžové slunce zapadá za lesy v dáli.
Hodně se ochladilo, všichni si šli do chaty pro mikyny. Gaten měl zelenou, Finn šedivou, Caleb červenou a Erika takovou fialovou plátěnou bundu. Sedli jsme si na lavičku, která byla venku a přemýšleli. ,, Ahoj děti. " Pozdravila nás Anička. ,, Ahoj." Odpověděli jsme. ,, Vidím, že se tu nějak nudíte, co kdyby jsme si dneska k večeři opekli buřty na ohni. " Zeptala se Anička. ,, Jo dobře." Řekl Finn. ,, Tak já je půjdu do kuchyně připravit, a vy zatím běžte do lesa nabírat nějaké slabé větve, aby jsme mohli rozdělat oheň. " Řekla Anička. Když zmizela do kuchyně vydali jsme se do lesa. Šli jsme do takového hodně strmého kopce. Jediný kdo měl zatím pár větví byl Gaten, jinak ostatní nic nenašli, nebo jim to popadalo z ruky. ,, Hale! Támhle je ho spousta!" vykřikla Erika a rozběhla se k hroští. Byla skoro tam, jenže šlápla na kámen, který se skutálel dolů a Erika se rozplácla na zem. Měla celou špinavou Bundu. Naštvaně si stoupla a ukázala na hromadu větví. Všichni jsme k ní došli a rozdělili si je. ,, Tak pojď Eriko. " řekl Caleb. ,, Jasně." Řekla naštvaně Erika a šla dolů. Došli jsme zpátky k chatě a Anička už měla připravené na stole buřty a napichovadla. Chroští si od nás převzala a naskládala ho do postaveného ohniště. S pomocí chroští, novin a šířky se jí povedlo rozdělat oheň.

stranger things v karanténě Kde žijí příběhy. Začni objevovat