1. Cunostiinta

759 44 3
                                    

Buna! Ma numesc Jade Mister. Numele meu de familie e cam ciudat, dar se potriveste cu povestea vietii mele. Am 18 ani si inca putin pana termin liceul (oroarea). Abea astept sa termin pentru a merge la facultate in Australia, locul unde visez  sa merg inca de la varsta de 12 ani.

Pentru inceput am sa va spun cate ceva despre, care probabil nu va intereseaza, despre mine: sunt zodia pesti, care are destul de multe defecte, dar si calitati. ei bine, calitatile pe care le am si le ador sunt urmatoarele: ador sa ascult povestile oamenilor, indiferent de varsta, imi place sa dau sfaturi desi unele nu le-am experimentat pe propria "piele", insa stiu, si sunt sigura ca sunt de folos. Imi place foarte mult sa ma distrez, dar pana la o limita. Defecte: in toti acesti 18 ani de viata, nesiguranta a fost pe primul loc, in sensul ca niciodata nu sunt sigura de decizia pe care trebuie sa o i-au intr-un anumit moment. Ma supar destul de repede si imi trece destul de greu. Ca si banii: vin repede si se duc usor.

Am o prietena cu care ma inteleg foarte bine (de la gradinita), Nina Holder. Are o fire foarte incapatanata si aiurita. Orice ii trece prin minte, face indiferent de locul in care se afla. Ne certam, dar asta se intampla foarte rar. Din fericire suntem si in acesi clasa. Dar am si un dusman de moarte. Mai exact o dusmanca. Numele ei este Emily Williams. Am inceput sa o detest inca din clasa intai. Este o fire foarte competitiva si enervanta. Orice ai face, ea va incerca sa te depaseasca, enervandu-te in acelasi timp atat de tare incat iti vine sa iei un cutit si sa i-l bagi in gat (asta imi imaginez eu de fiecare data cand o vad). Ea provine dintr-o familie destul de bogata. Parintii ei detin cateva firme foarte importante. La capitolul popularitate nu piot spune ca m-a intrecut. Cu totii o cunosc drept o scorpie. Dupa parerea mea, si probabil a multor alte persoane, popularitatea consta in a fi bun cu persoanele din jurul tau, in a-i ajuta si a fi dragut cu ele. 

In timpul liceului am avut o relatie cu Tom Heaven. Din fericire (pentru mine) ne-am despartitdin cauza ca, atunci cand vorbeam cu un coleg de clasa, sau un prieten el mereu intervenea. Abea daca mai aveam timp sa ies cu Nina. Gelozia purtata fata de mine ma enerva foarte tare. Tom era cel mai popular si mai atragator baiat din tot liceul. Inca nu imi ot sterge din minte comportamentul lui fata de mine.  Oricum, relatia noastra a durat destul de mult timp. Aproape 2 ani.

Un nou lup in haitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum