👑라자 || MYG•
•
•❛ apa alasan kau pergi sebat kaki dia ?❜
soal raja , tidak lupa juga dengan muka bengisnya .
❛ dia bangun lambat , tuanku...❜
jawab dayang kyung sambil menundukkan wajahnya memandang lantai.
❛bagaimana kalau kaki dia mempunyai parut ?❜
soal yoongi .
❛m..maafkan saya , tuanku...❜
rayu dayang sooyoung kepada raja .
❛ apa kata , kaki kau pula yang mempunyai parut ? ❜
soal yoongi sambil tersenyum sinis . keningnya juga dijongketkan keatas .
❛ j...jangan tuanku , m...maafkan saya....❜
kata dayang kyung sambil melutut merayu .
❛ jangan tuanku ! dia sebat sedikit sahaja...❜
kata sooyoung yang kekal berdiri itu .
❛ taehyung , bawa dayang kyung dan ikat tangan dia di tiang ❜
perintah yoongi .
❛ j..jangan tuanku ! tolong maafkan saya..saya mohon ! ❜
rayu dayang kyung .
tangannya ditarik oleh taehyung dengan beberapa pengawal yang berada disitu .
❛ t...tuanku , jangan apa-apakan dayang kyung !❜
pujuk sooyoung .
Sooyoung kaku apabila yoongi menghampirinya yang sedang melutut itu .
Kemudian , yoongi menundukkan badannya sama taraf dengan tubuh sooyoung yang sedang melutut itu .
❛ aku takkan benarkan sesiapa pun sentuh kau walaupun sedikit , sayang...❜
kata yoongi dengan cara berbisik . Kemudian matanya mengenyit dibahagian kanan .
Terus sahaja yoongi berdiri tegak dan menuju ke tempat dimana dayang kyung akan disiksa .
Meremang bulu roma sooyoung apabila yoongi memanggilnya 'sayang' . Ditambahnya lagi dengan kenyitan mata si raja .
Bukannya sooyoung tergoda , malah terasa geli dan geram sahaja adalah .
Bukan sooyoung kisah pasal itu , tetapi yang dikisahkan-nya adalah tentang dayang kyung .
Apa yang akan berlaku pada dayang kyung nanti ?
•
•
•PAPP
❛ b..berhentilah , s..sakit !❜
jerit dayang kyung sambil mengalirkan airmata-nya .
❛ sambung siksa dia , taehyung ❜
perintah yoongi sambil melihat tangan dayang kyung terikat di tiang itu .
PAPP PAPP
❛ tsk , s..sakit....❜
rayu dayang kyung sambil menunduk lemah .
Badan dan kakinya disebat kuat oleh taehyung . Kakinya sudah berbirat , banyak garisan merah , hampir sahaja mahu terkoyak kulit .
Badan dan kakinya disebat buat kali terakhir , kemudian tangannya dilepaskan dari ikatan .
terduduk lemah tubuh dayang itu . Terus sahaja sooyoung mendapatkan tubuh dayang kyung itu .
Manakala , yoongi terus sahaja pergi kekamar dan ditemani oleh pembantunya , jimin .
Sooyoung melihat wajah pucat milik dayang kyung . Ya , dayang kyung pengsan .
Kemudian , sooyoung memapah tubuh milik dayang tersebut ke bilik perubatan .
•
•
•
[TBC]
☞ vote sila , terimakasih !
ada yang rindu aque tak ? sksksks (・'з'・)
YOU ARE READING
[C] KINGS || MYG
Fanfiction> Raja yang kejam ➳ 'Yoongi Min 𝒅𝒂𝒆𝒄𝒉𝒘𝒊𝒕𝒂 : 𝕜𝕚𝕟𝕘𝕤 Start : '150620 End : '091220 - my first fanfiction dan tersangatlah hambar dan cringe . ©taejiraaa_2020