👑라자 || MYG
-❛ b...berhenti ! P...patik yang letak r..racun itu kedalam makanan ! ❜
Jerit dayang kyung yang tidak terlalu kebelakang itu .
❛ dayang kyung ?! ❜
jerit jimin tidak percaya yang dayang kyung yang buat semua itu .
❛ y...ya s...saya yang buat semua ni ! Berhenti menyiksa d...dayang yang berada di..sini ! ❜
ucap dayang kyung tidak berdaya itu .
Tergamam sooyoung apabila dayang kyung berkata seperti itu .
- Flashback -
> dapur <Dayang kyung mengekori sooyoung daripada belakang , mujur sahaja sooyoung tidak perasan akan itu .
Sampai sahaja didapur , dia melihat yang sooyoung meletakkan racun berbentuk serbuk kedalam makanan raja .
Dayang kyung tahu yang sooyoung ingin membalas dendam kepada raja kerana yoongi telah membunuh ibu bapa sooyoung pada malam itu.
- end flashback -
❛ lepaskan semua dayang dari diikat kecuali dayang kyung ❜
arah yoongi yang sedang duduk dibangku ? .
Tali yang diikat dibadan semua dayang dilepaskan , kecuali dayang kyung yang masih diikat .
Dayang-dayang terduduk diatas tanah , kaki sudah mempunyai bekas libasan yang sudah dilibas oleh pengawal istana .
❛ aku taksangka kau nakbunuh aku , sedangkan kau sudah lama bekerja di istana ni❜
ujar yoongi .
❛ kenapa ? Kenapa kau buat semua ni ? Kau mahu membalas dendam atas kematian taehyung ? Ryeomi ? ❜
sambung yoongi .
❛ t...tak... ❜ omel dayang kyung perlahan .
❛ ke kau cemburu yang aku suka pada sooyoung ? Hm ? ❜
soal yoongi pada dayang kyung .
Namun soalan itu dibiarkan sepi , tidak mahu melawan kata-kata si raja .
❛ taknak mengaku ? Tidak mengapa...❜
ujar yoongi sinis .
❛ Pengawal , lepaskan ikatannya dan pukul dia sehingga mati ❜
perintah si raja kepada pengawal-pengawal yang berada disitu .
❛ t...tak ! j...jangan sentuh aku lah ! ❜
jerit dayang kyung apabila dua orang pengawal mengheretnya masuk kedalam sebuah tikar dan dilipat dengan rapi .
❛ d...dayang kyung ! L...lepaskan dia- arghh ! ❜
sooyoung mengerang sakit apabila dia ingin berjalan menuju ke dayang kyung .
malangnya kakinya tidak dapat bergerak dek kerana kesan libasan dikakinya .
❛ arghh sakit ! ❜
tangis dayang kyung bersama jeritan , seluruh anggota badannya tidak dapat bergerak kerana dipukul oleh pengawal menggunakan kayu .
Beberapa puluh minit kemudian , jeritan dan tangisan dayang kyung tidak kedengaran .
Tikar tersebut dibuka oleh seorang pengawal , dayang kyung sudah tidak bernyawa .
Badannya penuh dengan kesan luka dan lebam yang terlalu banyak.
Pengawal tersebut memandang kearah si raja , kemudiannya si raja berlalu pergi bersama jimin .
Sooyoung yang tahu tentang itu terus sahaja menangis tersedu-sedan .
•
•
•
[TBC]
+ stream dynamite !
> vote , thankyou
YOU ARE READING
[C] KINGS || MYG
Fanfiction> Raja yang kejam ➳ 'Yoongi Min 𝒅𝒂𝒆𝒄𝒉𝒘𝒊𝒕𝒂 : 𝕜𝕚𝕟𝕘𝕤 Start : '150620 End : '091220 - my first fanfiction dan tersangatlah hambar dan cringe . ©taejiraaa_2020