12

290 51 25
                                    

👑라자 || MYG

•••+ Sooyoung pov +

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




+ Sooyoung pov +

❛ dia merbahaya , lebih tepat kepada syaitan bertopengkan manusia ❜

kata taehyung itu membuatkan aku ingin marah .

Siapa sahaja yang tidak marah bila kawan baik sendiri diburukkan oleh orang yang kau suka ?

❛ apa yang awak merepek ni taehyung ! Ryeomi bukan macam itu ! ❜

bentak aku .

❛ Awak nak percaya atau tidak , terpulang pada awak , kalau awak nak tahu , ryeomi tu dah bekerja disini sudah lama daripada awak ❜

kata taehyung .

❛ ryeomi tu juga perempuan simpanan raja...❜

sambung taehyung membuatkan air mata aku mengalir .

Kenapa aku menangis ni , bukannya aku suka pun dekat raja tu .

❛ Saya dapat rasakan yang ryeomi suka pada saya , dan dia tidak mahu awak rapat dengan saya...❜

ujar taehyung

❛ dan sekali lagi , terpulang kepada awak nak percaya atau tidak , saya pergi dulu...❜

sambung taehyung .

❛ Jangan menangis , saya sentiasa bersama awak bila awak dalam kesedihan...❜

taehyung menepuk perlahan bahu sooyoung .

Kemudian taehyung berjalan meninggalkan sooyoung yang sedang teresak-esak menangis itu .



Aku berjalan kearah bilik kerana ingin mencari ryeomi . Ada logik juga kenapa ryeomi asyik tiada sahaja .

Klek

Pintu bilik dibuka oleh aku , kemudian mataku meliar mencari susuk ryeomi , tapi tiada .

Aku mengambil keputusan untuk mencari ryeomi dimerata tempat .

aku berjalan didepan kamar diraja , aku mendengar sesuatu suara yang sedang mengerang kesakitan .

❛ Uhm , errghh ❜ desah seorang perempuan yang berada didalam bilik raja .

Itu bukan ke suara ryeomi ? aku menyorok disebalik pintu itu dan melihat apa yang terjadi didalam bilik tersebut .

T...takmungkin , raja dengan ryeomi sedang melakukan benda terkutuk .

Aku menekup mulutku daripada menjerit , mataku dipejam rapat .

Tiba-tiba sepasang tangan menarik tangan aku menuju ke taman herba .

Sampai sahaja ditaman herba , badanku dipeluk erat . Sangat erat .

❛ yang kau tengok diorang tu kenapa hm ? ❜

aku hanya mendiamkan diri apabila taehyung menyoal tentang itu dan matanya memandang tepat pada mata aku .

❛ s...saya....❜

❛ Shhh , diam je okey❜

kata taehyung sambil mengusap rambutku .



[TBC]
♥ taeyoung atau yoonsoo ? sksksks

[C] KINGS || MYGWhere stories live. Discover now