~3.BOLUM~

38 1 0
                                    


Saclari iki yandan orulmus mavi elbisesi icinde aglayan kucuk kiz...
   Emre ile birlikte yanina gittiler. Bir yanina Emre, diger yanina Utku oturdular. Kiz onlari gormemezlikten gelerek aglamaya devam etti. Utku ve emre kizin basinin ustunden bakistilar. Utku kizi konusturmaya calisti. "Merhaba benim adim utku bu da benim arkadasim emre senin adin ne? "

   Kucuk kiz kafasini yavas yavas kaldirdi ve kizarmis islak gozlerle Utku ya bakti. HIÇKIRARAK kesik kesik "Benim adim Aylin" dedi. Utku "neden agliyorsun" diye sordu. "Ben anne ve babami istiyorum. Beni onlardan aldilar. Bir yangin oldu. Hepimiz hastanedeydik sonra beni buraya getirdiler." dedi. Utku ve Emre kizin basinin ustinden tekrar bakisirlar. Utku, Emre'nin agladigini gordu. O da anlamisti yangin sirasin da Aylin in ailesinin oldugunu. Aylin kafasini cevirip Emre ye bakti. Emre oturdugu yerden kalkip uyudugu yataga gitti. " Onlara bir sey olmamistir degil mi"dedi Aylin ve bu soruyu 14 yasina kadar Utku ya sormaya devam etti. Her defasinda da cevap alamadi. Bu soruyu Emre ye sordugunda ise Emre aglayarak odasina kosardi.

  

   Arkadaslar hikaye nasil gidiyo lutfen yorum yapin simdiden tesekkurler. Sizi seviyorum...

kalp kirikliklariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin