Sonbaharda havalar sogur, yapraklar dokulur ve agaclar kendilerini yalniz hisseder.Utku da kendini oyle hissediyordu. Yalniz ve terkedilmis gibi. Yaninda en yakin dostu emre olmasina ragmen kendini yalniz hissetmesine sasirdi. Emre ile 3 yasindan beri arkadaslardi simdi ise 27 yasindalardi. Emre ve Utku ayni yil ve ayni gunde dogmuslardi. Ailelerini kucuk yasta kaybedince çocuk esirgeme kurumuna verilmislerdi. 3 yasindan 18 yasina kadar orada kalmisti her ikisi de.bu sure icerisinde dostluklarini ilerletmis ve oradan cikinca da dost kalacaklarina soz vermislerdi. Bir de ailesi yanginda olen bir arkadaslari vardi. Aylin. Aylin Sancak, onu hatirliyorlardi. Acik tenli, kahve sacli ve kahve gozluydu. Emre ve Utku dan 4 yil sonra gelmisti oraya. O zaman Emre ve Utku 7, Aylin ise 5 yasindaydi. Aylin oraya ilk geldiginde Utku ve Emre onun yaninda olup neye ihtiyaci varsa gidermislerdi. Utku Aylin i seviyordu tek istedigi o delikten cikinca Aylin ile evlenmekti. Emre ve Utku 18 yasina girip o delikten ciktiklarinda, Aylin adeta yikildi. Onun ozgurlugune kavusmasina daha 2 yil vardi.Ucunun de hayali ayni universitede okumakti. Emre ve Utku oradan cikar cikmaz sinava girmis ve çukurova uni. Makine muhendisligini kazanmislardi.2 yil boyunca cocuk esirgeme k. Aylin i gormeye gittiler. Aylin 18 yasina girip oradan ciktiginda o da sinava girip onlarla ayni uni ve bolumu kazandi. Simdi 3 u de bir aradaydi. Utku ve emre ayni yutta kaliyorlardi Aylinin de yurt basvurusu kabul edildi ve kiz yurduna yerlestirildi. 2 yil sonra Emre ve utku mezun oldular.Emre sehir disina, bursa ya , calismak icin gitti. Utku ise ADANA DA IZGU HOLDING de kendisine is bulmustu. Emre ile SIK SIk telefonlasiyordu. Aylin in mezun olmasina 2 yil vardi. Simdi sizlere bu zorlu 2 yili ondan oncesini ve sonrasini anlatacagim. Begenileriniz ve yorumunuz benim icin cok onemli hepinizi seviyor ve sevgiyle kucakliyorum ayrica yb gelmesi icin hic bir zaman begeni siniri koymayacagimdan emin olmanizi isterim hikayemi seviyor ve guveniyorum bu yuzden hikaye bitene kadar yazmaya devam edecegim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kalp kirikliklari
Roman pour Adolescentsher ikisi de yalniz her ikisi de uzgun ama sanslilar cunku birbirlerine ve Emre ye sahipler.