Soms vertellen mensen mij: "man, het is maar een paard" of "dat is wel een hoop geld voor maar een paard" ze zien de reisafstanden, de tijd gespendeerd en het geld uitgeven voor "maar een paard", en ze begrijpen het niet, mijn meeste trotse momenten waren met "maar een paard" en ook mijn droevigste momenten kwamen door "maar een paard" mijn grootste steun is "maar een paard" en mijn beste vriend is "maar een paard" maar in die donkere dagen was het de tedere aanraking van "maar een paard" die me sterk maakten en motiveerden om door te gaan, "maar een paard" brengt mij pure vriendschap, vertrouwen en volmaakt geluk, "maar een paard" brengt medeleven en geduld bij mij omhoog waardoor ik een beter persoon ben geworden, voor mensen zoals ik is het niet "maar een paard" maar een belichaming van alle hoop en dromen voor de toekomst, menige blijde herinnering uit het verleden en de pure blijdschap voor het heden, "maar een paard" brengt al het goede in mij omhoog en leidt mij af van alle zorgen van de dag, Blackie is tenslotte "maar een paard" maar ook mijn beste vriend en ik zal hem nooit in de steek laten, Blackie jij bent alles voor me, en geen stuk vlees of "maar een paard" ik hou onbeschrijfelijk veel van jou...
-------------------------------------------------------