01♡

61 9 0
                                    

1996 10 06

Seoul
Kim Yeojun/dairy

Πως θα του πω οτι ειμαι έγκυος; Πως; Αυτός με θελει για της δουλειές του, ουτε καν γυναίκα του δεν μπορεί να με πει, παντα θα είμαι μια ερωμένη παντα θα έρχομαι σε δεύτερη μοίρα.

Πως θα του πω οτι εχω το παιδι του; Θα με παρατήσει οριστικά, Και εγω τι θα κανω με ενα παιδί στην αγκαλιά;

Πρέπει να βρω την δύναμη να του πω τα πάντα.
Να του πω, πως το παιδι που περιμένω ειναι δικο του και ειναι ο καρπός τους ερωτα μας.

Δεν με νοιάζει που ειναι παντρεμένος με αλλη και εχει διπλή ζωη, το μονο που θελω ειναι να είμαστε μαζί.

Θελω να φτιάξω μία όμορφη οικογένεια μαζι του.

2020 17 09
Seoul
Park Seonghwa's pov:

Άλλη μία καθημερινή ρουτίνα ξεκινάει. πρεπει να ξυπνήσω την μικρή να πάει στην σχολή επιτέλους.

" Chunhwa! Ξύπνα επιτέλους!!! Πάλι θα αργήσεις "

"Δεν θα πάω!!"

Μου φώναξε και έτσι πήγα να την σηκώσω με το ζόρι.

"Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάς!! Σήκω τώρα!!!"

Της τράβηξα το σκέπασμα, άνοιξα και της κουρτίνες και την τράβηξα απο τα χέρια για να σηκωθεί.

"Μου την σπάει οταν το παίζεις μεγάλος αδερφός!"

Μου ειπε και σηκώθηκε νευριασμένη. Άλλα δεν με νοιάζει αυτο το παιδί ειναι μέσα στην αντίρρησή έτσι κι αλλιώς συνέχεια.

Μετα απο λιγο έπρεπε να φύγω και εγω για την δουλειά.

"Chunhwa!! Φευγω! Εχει ramen να φας μετά !!!"

"Καλά, καλα"

Μου απάντησε ενώ ηταν ακομη θυμωμένη.

Chun hwa's pov:

Δεν θα αντέξει αν έστω και μια μέρα δεν μου σπάσει τα νεύρα! Αλλα δεν θα πάω σχολή σήμερα!

Θελω να παω στην βιβλιοθήκη και να κατσω με τις ώρες να διαβάζω, θελω να χαθώ στης σκέψεις μου.

Μου αρέσει να πηγαίνω εκεί, ειναι ενα ήρεμο και όμορφο μέρος για καποιον που θελει να διευρύνει τις γνώσεις του, καποιον που θελει να σκεφτεί και να αναθεωρήσει.

Για κάποιον που θελει να εκφράσει τα συναισθήματά του διαβάζοντας ενα καλο ή και ενα κακο βιβλίο.

Για αυτο θελω να πηγαίνω εκει και να κάθομαι με τις ώρες, με ηρεμεί.

Αλλα ο Seonghwa δεν θα καταλάβει, θελει να πηγαίνω συνέχεια σχολή.

𝓎ℴ𝓊 𝒸𝒶𝓃 𝓈𝓉𝒶𝓎~Where stories live. Discover now