*2*

172 11 1
                                    

Jelenleg fél 9 van és éppen az új iskolám kapui elött állok.A szokásos gyomor görcs nem hagy.Nagy nehezen egy 20 perc álldogálás után be mentem és egyenes a fiú mosdó felé indultam.Fél órás keresgélés után meg is találtam.Én viszont nem a WC-be mentem be hanem oda mentem a mosdókagylóhoz és előpakoltam a fogmosó cuccomat és el kezdtem fogatmosni az iskola WC-ben.Mert ugye a "testvéreim" nem akartak nagyon oda engedni engem is a fürdőbe.Rohadjanak el.Bele néztem a tükörbe és eskü meg ilyedtem magamtól.Há' haragomba olyan geci ilyesztő fejet vágtam eskü besírok magamon.Miközben én fogatmostam és a tükörbe nézegettem magam kaptam egy pár megvető pillantást egyébként.
Pár perccel később egy másik fiú állt oda mellém és kezdte el mosni a fogát.Hát ezt meg mi lelte annyira meg sajnálta a szegény lelkem hogy be állt mellém vagy mi?

-Elég szar ha testvéreid vannak igaz?-kérdezte hatalmas vigyorral az arcán.Hát hogy ez a gyerek minek örül ennyire azt még én sem tudom.
-Ja eléggé szar-válaszoltam neki mosollyal az arcomon még ha semmi kedvem nem volt mosolyogni.
-Eli a nevem egyébként-szólalt meg ő először.
-Josh az emós gyerek akit mindenki utál.-mutatkoztak be röhögve majd rá néztem és örömmel vettem hogy ő is nevet.
-Akkor elég jóban leszünk Josh.-szólalt  meg miközben rám nézett nevetve.
-Ezt hogy érted?-néztem rá kérdően.
-Hát én ugyan olyan kitaszított lúzer geci vagyok mit te.-nézett rám kicsit szomorúan de mégis mosolygott.Eli képes arra amire én sosem leszek.A fájdalmai ellenére őszintén mosolyog.
-Új vagy még itt Josh?-kérdezi a mosdóból kifelé menet.
-Ja és fogalmam sincs hogy merre van az osztályom.-néztem rá segélykérően.
-Hányas osztály?-kérdezte miközben felém fordult.
-B2-es-néztem vissza rá.
-Akkor egy osztályba járunk Josh.-nézett rám szkeptikusan.
Miután Eli-vel be mentünk a terembe le zajlott a szokásos be mutatkozás utána a többi óra is iszonyat szar és unalmas volt.Mikor végre el jött az ebédszünet ki mentünk az udvarra és le ültünk az egyik padra.Ki csomagoltam az ebédemet és szomorúan láttam hogy ebédem nem több mint egy szelet rántott hús és még szomorúbban meg ettem.

Sziasztok!
Remélem tetszett hát ez se lett sok de azért na.Hát na.Azé' remélem jó lett.❤️❤️❤️❤️

Just in painWhere stories live. Discover now