Reggel mikor fel keltem Mason szuszogva aludt rajtam.Ennél nincs is jobb érzés.Az mellett fel ébredni akit szeretsz.Viszont azt én is tudom hogy miután fel ébred el fog hagyni.Tudom hogy nem érez irántam semmit csak rá eröltettem magam.Bárcsak örökre így maradhatnánk.
Mason szemszögéből*
Nagyon fáradtnak éreztem magam amikor fel keltem.Ki nyitottam a szemem és azt kívántam bárcsak ne tettem volna azt amit tegnap Joshal.Szerencsére jó kedvében volt és nem döntött úgy hogy meg erőszakol.Az nem lett volna vicces.Szarul érzem magam azért amiért még élveztem is azt amit velem csinált tegnap este.Éppen rajta fekszek és nézem ahogy alszik.Elég aranyos.Látom hogy ébredezik és gyorsan alvást tettetek.El kezdi simogatni a fejem ami elég meg nyugtató.Én nem vagyok meleg.Akkor miért élvezem minden egyes érintését?
-Vajon milyen arcot vágnál ha azt mondanám hogy szeretlek?-szólalt meg Josh nevető hangon.Aha oké és erre most mit mondjak?Nem vagyok meleg.Majd mondom neki hogy ez előző este nem jelentett nekem semmi az ég világon.
Lassan ki nyitottam a szemeim és rá néztem Joshra.
-Jó reggelt-hatalmas mosollyal az arcán nézett le rám.Nem szóltam semmit csak le szálltam róla és el kezdtem öltözni.Fel vettem egy fehér inget és egy fekete farmer gatyát.Miközben az ingemet gomboltam be közöltem vele a helyzetet.
-Figyelj Josh.Ami tegnap történt arrol senkinek egy szót se.-néztem rá fenyegetően.
-Persze majd el mondom.Te tényleg nagyon hülyének nézel.-fel állt az ágyról és a szekrényében kutatott valamit.Még csak ekkor vettem észre hogy a testén vágások,lila foltok és zúzódások látszottak.Mérhetetlen undort és sajnálatot éreztem valamint gyűlöletet az iránt aki ezt tette vele.
-Ha ilyen erősen bámúlsz akkor megint meg foglak erőszakolni.-nézett rám perverz mosollyal az arcán.
-Mint legutóbb igaz?-néztem rá gúnyosan.Tudom hogy zavarba jöttem érzem.Áh geci,mi van ha tényleg meg erőszakol?Nem meri meg tenni.El kezdett közeledni felém és neki vágott a falnak.
-Ha akarsz ma még iskolába menni akkor ne merj vissza beszélni.Hidd el hogy képes lennék most azonnal le teperni és seggbe kúrni téged.Te velem nagyon ne szórakozz.-közel hajolt hozzám és meg csókolta a nyakam.Szerintem ki is szívta a nyakam.Meg fogtam a nyakát és fordítottam a helyzeten és oda vágtam a falnak.Rátapadtam a nyakára és sebesre szívtam a nyakát.
-Vigyázz ne hogy én erőszakoljalak meg elöbb.-néztem rá fenyegetően.
-Hohó,a heteró mostoha tesóm de be indult.Mi van öcsi be jön a báttyád?-gúnyosan nevetett rajtam egy kettőt.
-Fogd be.-el engedtem és el mentem a fürdőszobába.Amikor végeztem Josh már nem volt otthon.Kicsit meg nyugodtam hogy nem kell vele beszélnem megint.
Nagyon utálom őt.De most komolyan viccen kívűl.Ezt most nem azért mondom mert egy hisztis ribi vagyok aki nem képes be vallani az érzéseit,mert be vallom hogy volt amikor többet is akartam mint Josh látványa.Ezek csak nagyon ritkán feltörő érzések voltak.Ezzel szerintem ő is teljesen tisztában van.Mostanában eléggé aggódom miatta.Furcsán viselkedik.Most átlagban bárki azt gondolná hogy azért mert szerelmes belém és én meg vissza utasítom.A tegnap este is erre utal de én tudom hogy nem erröl szól a dolog.Miközben tegnap azt csinálta nem is nézett a szemembe mintha nem is én érdekeltem volna hanem az hogy le vezesse azt a rengeteg felgyülemlett haragot ami benne volt.Kicsit meg értem.Be vallom régen én is ezt csináltam csak Mike-al.Igen akkoriban nem nagyon érdekelt hogy kivel mikor vagy hol.Volt amikor képes voltam a suliban meg dugni valakit,ja hát ez egy rendőr suliban nem volt valami jó ötlet,de mivel olyan kurva szerencsés vagyok senki nem látott meg.Mostanáig nem értem hogy Josh miért a rendőr szakra jött.Inkább néz ki egy körözött bűnözőnek mint egy rendőrnek.Viszon meg lepődtem hogy milyen jól használja a fegyvereket meg a hasonló fegyvereket.
Szerencsére meg van tiltva az iskolában hogy rendőrnek tanulásunkkal villogjunk mások elött,és ezt a szabályt általában még a diákok is komolyan veszik.(ezért volt hogy eddig még nem volt szó róla)
Annyit agyaltam hogy már be is értem az iskolába.Ahogy befelé haladtam meg láttam Josh-t ahogy Eli-vel beszélget.Láttam hogy az egyik zsebéből ki lógott egy doboz cigi.Amikor először kért tőlünk kicsit meg lepődtem.El kezdtem közeledni felé és ki vettem a zsebéből a cigit és meg sem állva mentem tovább.
-Gyere szívjunk egyet.-néztem vissza rá.Nem is válaszolt csak jött utánam.Eli is jött vele együtt,ezek szerint ő is.Oda értünk az iskola mögé elő kaptam a dobozt és ki vettem belőle egy szálat majd meg gyújtottam.Oda dobtam Josh nak a dobozt és mind ketten ki vettem egy szálat.
-Aha szóval már Eli is dohányzik.
-Ja én szoktattam rá.-nevetett egy jót Josh.
-Nagyon vicces Josh.Ha ennyire Trash vagy akkor minek rendőr szakra jöttél?Inkább vagy egy bűnözőnek való mint egy rendőrnek.-nézett Eli Josh-ra értetlenűl.Na geci ezt én is nagyon szeretném tudni.
-Ki a fasz mondta neked hogy én rendőr leszek?Eszem ágában sincsen.
-Akkor meg minek ide jöttél?-Josh csak nevetett.
-Tudnom kell hogyan hazudjak jól egy rendőrnek.Ismernem kell a menekülő utakat.-még mindig nevetett.Eli csak rá nézett és ő is nevetni kezdett.
-Igazad van.Végül is mind a ketten bűnözőnek készülünk.-én vagyok az egyetlen aki nem veszi ezt olyan nagyon természetesen?!
-Megyek mert kezdődik az órám.Viszlát öcsi majd még beszélünk!-már indult is volna amikor meg fordult.
-Ja és köszi a tegnap estét.Nagyon kellet már.De vigyázz mert legközelebb nem leszek ilyen gyengéd.
-Milyen legközelebb hülye gyerek?!-néztem után idegesen mire csak röhögött és el ment Eli-vel együtt.Miert rajtam kell le vezetni He?Miért pont én?!2020.03.11
YOU ARE READING
Just in pain
RomanceA nevem Josh Wood. Az én életem egy nagy szar. Anyám össze jött valami pénzes palival és át költözünk hozzájuk.Az embernek már van két fia, tehát szerencsémre lesz két mostoha öcsém akiket már most érzem hogy utálni fogok. El mesélem nektek hogy hog...