*4*

133 8 0
                                    

[JOSH]

A tesi lassan unalmasan és szarul telt.Hiányzik már Mason.Ja mi nem....geci.Órák után csörgött a telefonom.Apa hívott hogy el jön értünk és haza visz minket és hogy szóljak a testvéreimnek.Az geci jó lesz ám.Már indultam volna hogy beszéljek Mason-nel és Mike-kal de valaki vissza rántott.Elaj volt az.
-Figyelj Josh én azt ajánlom neked hogy ne hagyd magad a verekedésekben.Nagyon nem esik jól így látni téged.-nézett rám már szinte könnyes szemekkel.
-Nem ígérem semmit Elaj de még próbálom nem meg öletni magam.-néztem rá mosolyogva mire ő csak bólintott egyet.
-Na de mostmár tényleg mennem kell mert fel kell szednem az öcsikéimet.-vigyorogtam rá és meg sem várva válaszát el indultam vissza az iskolába.Még utoljára vissza integettem.Be érve a suliba azon gondolkodtam hogy merre lehetnek ezek a rohadt szemétládák.Több mint fél óra keresgélés után még találtam őket a torna terem mögött bazdmeg és hogy hogy a gecibe találtam meg,na légyszi azt ne kérdezzétek.Na és szerintetek mit csináltak ott?

Hát persze hogy cigiztek.

Hí geci én is de rég jutottam már cigihez.Hiányzik is.Kérjek tőlük?Hát geci leszarom én kérek egyet.
Oda mentem hozzájuk és geci azt a meglepődött fejet amit vágtak.Áh megunhatatlan.
-Csá kaphatok egy szálat?-néztem oda hol Mason-ra hol Mike-ra vezettem tekintetem.
-Te cigizel?-nézett rám meglepődötten Mike.
-Aha,akkor adtok vagy nem?-egymásra néztek és végül úgy döntöttek hogy adnak egy szálat.
-Köszike,meg gyújtanád?-fordítottam fejem Mason felé.Ez a gyere elképesztő geci.Az egyik pillanatban még zavarban van a másikban pedig oda hajól közvetlen az arcomhoz és a saját cigijével gyújtja be az enyémet.Pedig bazdmeg az öngyújtó ott volt a kezében. Áh én mindjárt eskü leszopom magam.
-Amúgy Pete hívott hogy ma ő jön értünk a suliba szóval tali az iskola elött.-ennyit mondta majd hátat fordítottam a cigivel a számba és el mentem.Geci milyen menő vagyok már he'.Na de kerestem egy helyet magamnak ahol nyugiba el szívhatom a cigimet.Le ültem egy fa tövébe és át adtam magamat a cigivel járó nyugodt érzésnek.Ahogy a nikotin átjárja a tüdőmet.Megunhatatlan.
miután végeztem meg indultam az iskola kapu felé és ott kezdtem el várni.Mikor Pete meg jött és pár másodperc múlva más Mason-ék is megjöttek.Be száltak az autóba.
-Én nem akarok egy ilyen lúzer buzeránssal egy autóba ülni.-szólalt meg Mason az autóból.Higy őszinte legyek ez nem zavart volna de ha ő mondja akkor sokkal rosszabban esett.
-Mason figyelj a szádra!-szólt rá a családfő.
-Ne hagyd csak igaza van.-mosolyodtam rá fájdalmasan.
-Majd én megyek gyalog haza.-kezdtem el távolodni az autótól és nem meg várva válaszát el indultam haza felé.Nem igaz hogy miért kell ilyen köcsögnek lennie.Rohadjon el.Miért kellettt bele szeretnem ebbe a rakás szar kupacba.Sajnos ezen már nem tudok változtatni.Eléggé el keserítő.Ilyen hülye dolgokon gondolkodtam amikor egyszer csak könnyek szöktek ki a szememből.

[MASON]

Benn ültünk az autóban és én csak gondolkodtam.Josh-on gondolkodtam.Elég szarul érzem magam amiért olyanokat mondtam neki.Nem akarom el veszíteni őt csak azért mert önző voltam.Nehogy félre értsétek semmiféle érzelmet nem táplálok iránta.Mégis csak a testvérem.Nem vagyok ám olyan nagy geci.
-Meg jöttünk fiúk-nézett hátra apa hozzánk.
-Légyszíves fiúk béküljetek ki Josh-sal ő nem tett semmi rosszat.-nézett minket mosolyogva.
Nem válaszolva kérésére ki szálltam az autóból és be mentem a házba.
-Szia Mason-szólt oda nekem "anyu" mosolyogva.
-Szia anya.-mosolyogtam vissza rá.
-Josh?-kérdezte tőlem meglepődötten.
-Azt mondta hogy ő inkább gyalog jön haza,azt hittem már haza ért.-néztem rá értetlenül.
-Mindegy majd haza jön.-kifejezéstelen arcát le emelte rólam és csinálta tovább a vacsorát.Hát geci ezt tényleg nem érdekli hogy mi van a saját fiával.
Fel mentem a szobámba le pakoltam a cuccaimat és át mentem Mike szobájába.
-Hallod Mike-léptem be a szobájába.
-Menj innen Mason nem akarok veled beszélni!-nézett rám mérgesen miközben az ágyon ült.
-Most mi a fasz bajod van?!-már szinte ordítottam szegénnyel.
-Miért kellet meg verned Josh-t,miért kellet őt meg aláznod az égsz iskola elött?-nézett rám idegesen.Most meg mi baja van ő is ugyan úgy cikizte.Mondjuk az igaz hogy tényleg nem kellet volna az egész iskola elött meg verni.
-Jó okés,igazad van nem kellett volna.-néztem rá megbánóan.De amúgy annyira nem bánom.
-Mit akartál mondani?-nézett rám kérdően de még mindig látszott rajta hogy ideges.
-Hogy aggódom merre lehet Josh-néztem oldalra.
-Hát ne csodálkozz hogy nem jött haza mivel szét verted a képén azon sem csodálkoznék ha nem jönne haza még pár napig.-nézett rám idegesen.Hirtelen orditozást hallottunk lentről és egymásra kaptuk a fejünket.Le futottunk és csak annyit láttunk hogy Josh arcán egy hatalmas pofon csattant el.Az annya meg pofozta.Josh csak állt egyhejben és nem szólt csak hallgatta.Kötelebb mentem és így már láttam az arcát közelről.Josh mosolygott.Esküszüm nektek én meg ilyedtem tőle.Pedig én nagyon kevés dologtól ilyedek meg.
-Befejezted anya?-nézett rá anyjára Josh aki még egy gúnyos mosolyt ejtett felé.
-Nem,nem végeztem Josh!-ordibált vele továbbra is anyja.Ezután Josh keserves nevetésbe kezdett ami mindannyiunkat megrázta.Ezután csak úgy el sétált és be zárkózott a szobájába.Eskü úgy nevetett mint valami sorozatgyilkos.

[JOSH]

Most az ágyamon ülök fájó arccal.Hiányzik Mason.Pedig az elöbb láttam.Csak is azért jöttem haza mert hiányzott.Nem tudom hogy jó ötlet volt e haza jönni.Most eskü még tudnék valakit ölni.Hehe.Mikre gondolok.Le feküdtem az ágyamra és el aludtam egy órára.Miután tudtam aludni egy keveset el mentem fürdeni.Beléotem a fürdőbe és be zártam magam mögött az ajtót és oda léptem a kádhoz majd vizet engedtem bele.Lassan le vezettem ruháim majd láthatóvá váltak a sérüléseim.Bele ereszkedtem a kádba és éreztem ahogy csípi a sebeimet a forró víz.Nem nagyon zavart én csak élveztem a vizet.Halkan el kezdtem énekelni senki ne hallja.Szeretek énekelni.Ez az egyetlen dolog amivel ki tudom fejezni az érzéseimet.

Pár óra múlva ki szálltam a kádból és még szárítottam a hajamat.Mivel nagyon meleg volt ezért csak egy rövid nadrágot vettem fel.Azokat a ruhákat amik elötte voltak rajtam azokat bele tettem a szennyes tartóba.
Meg láttam benne Mason fekete pólóját.Gyorsan ki szedtem és magammal vittem a szobámba.Be feküdtem az ágyamba Mason pólójával.El hejezkedtem az ágyba és magamhoz öleltem a ruha darabot.Tetszik hogy érzem az illatát.Imádom.Így aludtam el.

Sziasztok!
Remélem tetszett.Próbáltam kicsit többet írni.Így sikerült.♥️

Just in painWhere stories live. Discover now