Zdravo, zovem se Dorothea. Imam 20 godina i iz Karlovca sam i vodim skroz normalan život....pa bar mislim da je normalan. Odmalena su me privlačile paranormalne stvari,demoni, duhovi i obožavala sam horore, no nisam se toga bojala. Zapravo nikada nisam osjetila strah iako sam htjela barem jednom osjetit taj strah te sam probala sve Ouija board, rituale prizivanja duhova i demona, istraživanje ukletih mjesta, čak sam gledala i one horore za koje govore da su najstrašniji i da mogu imati grozne posljedice no i dalje ništa. Tako bi uglavnom provodila vrijeme sve dok jednog dana nisam čula od jedne ekipe iz škole za dark web, dio interneta kojem nije lako pristupiti i koji je navodno pun strašnih stvari, kao na primjer snimke ubojstava, rituala itd. Nakon prisluškivanja odlučim im priči te sam to učinila. Kad sam došla do njih upitala sam sarkastično što je toliko strašno na dark webu i da je to obična sprdnja na što su mi rekli da se ne zezam s tim i ispričali kako jedan prijatelj iz grupe stalno gledao to i da je nađen mrtav u kanalu s porukom urezanom na prsima koja je glasila "Nisi trebao to da gledaš". Ta priča me nekako natjerala da počnem razmišljati o toj stranici.Tri dana stalno sam razmišljala o dark webu i toj osobi koja je ubijena na grozan način i bačena u neki jarak. Razmišljala sam također i dali je možda to šansa da osjetim strah po prvi put. Sve te misli i razmišljanja dovele su me do odluke "Idem na Dark web" rekla sam to misleći kako mi se ništa loše dogodit. Uzela sam laptop sjela za stol koji sam prethodno očistila jer je svačega bilo i krenula istraživati što je to Dark web,kako ući i što je potrebno napraviti da bi se ušlo. Našla sam mnogo članaka koji su pisali o tome kako je to rad za pedofile,dječju pornigrafiju,kriminal,drogu pa čak i da tu ima videa di psihopati brutalno muče osobe i ubijaju ih,a također našla sam i upute kako ući na tu stranicu. Nakon što sam sve istražila krenula sam instalirati sve programe koji su mi bili potrebni uključujući i Tor Browser i nije mi trebalo dugo sigurno jedno 10-15 minuta i već sam se našla na Dark webu i krenula gledati čega sve ima tu. Naišla sam na mnogo toga npr jezive slike,rituali, mučenja ljudi no nije mi to naročito bilo nešto wow strašno te sam odlučila izaći s misli "obično smeće ni ovo nije scary kako su mi rekli" sve dok mi pogled nije stao na neki link. Link mi se učinio zanimljivim te sam pomislila možda je to nešto scary i odlučila sam stisnuti. Kad sam stisla na link odveo me do videa pod nazivom "Zdravo Dorothea" bilo mi je čudno što je moje ime ali znatiželja je bila jača i kliknula sam na video i upalila ga. U početku je sve bilo crno i svirala je neka čudna glazba popraćena vriskovima i bolnim jaucima i tako je to bilo 20 sekundi, a onda su se počele vrtiti nekakve slike nekih osoba,no nisam vidila tko su oni jer slike su bile mutne i kao da je kapala krv na njima. Najednom je samo stalo slike su nestale i ekran se zacrnio i dalje je svirala ona muzika. Prvo sam mislila "i što to je to te slike i muzika su toliko strašne" no onda se pojavila slika svih osoba iz videa. No kada sam bolje pogledala tko su te osobe, skužila sam da su to bili...
YOU ARE READING
OSVETA
HorrorJedna obična djevojka imala je neobičnu želju...a to je da osjeti strah po prvi put u životu te će sve učiniti da to ostvari pa čak i otiči na jednu stranicu koja će joj život pretvoriti u pakao...