2.DIO

141 3 0
                                    

bili moji roditelji, sestra, moja bff i moj momak. Taj prizor me šokirao te sam odma istrčala vanka i otišla vidjeti šta mi je s roditeljima, no svi su bili u kući i na svu sreću svi su živi pa čak i bff i momak. "Dobroe" laknulo mi je te sam pomislila kako me ona grupa zeza te da su hakirali stranicu te stavili slike od mojih bližnjih. Kad sam se vratila u sobu ugasila sam stranicu i laptop te legla u krevet s razmišljanjem što ako nisu to bila ona grupa iz škole. "Ako nisu oni tko bi mogao to biti i zašto moji bližnji?" odgovora nije bilo. Nakon toga nisam ulazila u dark web uopće jer sam smatrala da je to samo gubitak vremena i da je bezveze. Nakon par dana sam skroz i zaboravila na taj video te nastavila sa svojim životom sve dok mi roditelji nisu morali otići izvan zemlje radi sestrinog liječenja. Kad su otišli ostala sam sama te nisam zvala nikog jer sam htjela uživati u miru dok se moji ne vrate. U početku se nije ništa dešavalo samo sam gledala filmove i bila na instagramu i odmarala sve dok nisam dobila poruku koja glasi "Vidimo se na dark webu, princezo" na što sam se samo nasmijala i zakolutala očima jer sam mislila da me netko zeza to jest da me najvjerovatnije zezaju oni iz grupe, ali ubrzo je moj smješak nestao kada sam pročitala novu poruku "Umisto da se ceriš i kolutaš očima što ne vidiš šta ima tamo siguran sam da će ti se svidjeti". Moram priznati da mi je ovo bilo malo creepy, no i dalje sam mislila da je sprdnja pa sam ugasila mob i legla na spavanje. Ujutro je sve bilo kao da se ništa nije dogodilo,a poruke su nestale i naredna dva dana se nije ništa čudno dogodilo. "Niti će biti išta čudnog" pomislila sam. Nažalost bila sam u krivu. Negdje oko podne došlo mi je pismo i pomislila sam da su roditelji ,ali nisu kad sam pogledala kuverta je bila prljava. Na njoj su bile mrlje crvene boje koja je izgledala kao krv. Kad sam otvorila u njoj su bila dva zuba pretpostavljam da se radilo o prednjim zubima i ženski nokti. Bila sam šokirana i nisam znala što učiniti i tražila sam logično objašnjenje za to i smatrala da je to sve lažno znate kao rekviziti za filmove. Nakon pet minuta gledanja u nevjerici primjetila sam da mi je ispao papirić kad sam ga podigla vidjela sam da je krvlju napisano "Sad ozbiljno pogledaj tamo, ne tiraj me da ponavljam opet jer neće dobro završiti"

OSVETAOnde histórias criam vida. Descubra agora