"Eri gücünü kontrol etmelisin " gücü tüm vücudum da dolaşıyordu. Eğer durdurmazsa one for all durdurmakta zorlanıcam.
Ayağımı bir şeyin tuttuģunu hissettim overhaul beni sertçe aşagıya çekip fırlattı. Durdurmam gerek yoksa ikimizde fena yere çarpıcaz düşün deku düşün.
"Ahh~" " texaassh smash" aşağıya doğru hava akımı oluşturarak düşümüzü hafiflettim. "Deku arkamızda " eri bağırarak arkamı dönmemi söylemişdi. Overhaul bizi yakalamak için bir hamle yapdığında ters takla atarak onun sırtından vurdum.
"Teşekkürler eri "
Dengemi sağladıkdan sonra derin bir nefes aldım. Biraz zaman kazanmamız lazım bu yüzden sağlam bir şekilde vurmalıyım.
"İşin olmayan durumlara burnunu sokuyorsun, anlamadıģın şeyler hakkında konuşuyorsun siz kahramanlar sinirimi bozuyorsunuz"
Overhaolun sesi yankılanıyordu. "Kahramanlardan nefret etmeni geçdim küçük bir kızı esir almak mı ? - "
"Ona ihtiyacım var siz anlamazsınız hiç biriniz sadece onu bana ver seni lanet velet "
"Bir kahraman yapması gerekeni yapar ve ben onu sana vermiyeceģim duydun beni seni lanet şey "
"Eri bu zorlu olucak bana sıkı tutun."
"Seni öldüreçeģim ve kimse onu elimden almasına izin vermicem benim "
" Bizi mi istiyorsun gel o zaman "
Odaklan ve tüm gücünü topla bacaklarımı hafif eģip ayaklarımı sert zemine iyice yasladım.
İleri doğru hızlı ve sert bir şekilde fırladım. Yumruğumu iyice gerip overhaulun bana hızla yaklaşmasına bakdım. Biraz daha biraz daha ...."Şimdi One for all %100 smash "
" Benimsiniz- "Overhaul vuruşun etkisiyle bir kaç binaya çarpıp molozların altında gözden kayboldu.
Henüz bitmiş deģil.
🚩⚠
Hayalet okuyucular hiç deģilse beğenmeye basarlarsa memnun olurum. 😌
Yorumlarınızı bekliyorum 🙇🙏😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ AFTER YOU ~
FanfictionDeku overhaul ile dövüşünü kazanıyor ama kendi yaşamını kaybediyor. Geleceği farklı bir şekilde değişdiren deku arkasında onu seven insanlar bıraktı özellikle de kacchan.