Overhoul görüş alanımdan çıktığında derin bir nefes verdim. Bu bana biraz zaman kazandırır.
Erinin gücü halen devam ediyor. Önceden olsa şuan sonum hastanede bitmişti. Bu güç ne kadar devam eder bilmiyorum ama bildiģim tek şey şuanlık onun işini bitirmek.
"Eri-chan iyi- " sözüm aniden yerin aniden sarsılmasıyla kesilmişti. Zarar görmüş binalar yıkılmaya ve etrafta toz bulutu oluşturmaya başlamıştı. Uzakdan güçlü ve kulağımızı sağır edecek bir kükremeyle karışık çığlık duydum. Şüphesiz bu overhoul du
Görüş alanıma büyük iğrenç bir şekilde girdi. Ona ne olmuştu evrim mi geçirdi. Bize doğru binaları yıkarak gelmeye başladı.
" Siz kahramanlar hiç birşeysiniz sizler bu toplumun asıl düşmanlarısınız. Kimse beni ideallerimden uzak tutamaz kimse"büyük bir bağırışla cümlesini bitirdi. Elimi kulaklarıma götürerek kapattım.
" Kızı bana ver " " küçük bir çocuģu incitmene izin veririmde sanki "
Overhoul büyük gövdesinden uzun ve güçlü kollardan çıkarınca şaşırdım. Gördüklerimi sindirmem zor oldu ama şuan buna vaktim yok neyin varsa gönder seni lanet sen sınırı geçiyorsan bende sınırlarımın ötesine geçebilirim.
" Eri-chan tüm gücünü bana ver "
" deku h..hayırr ben.." " sorun değil gücün beni ayakta tutuyor ama daha fazlasına ihtiyacım var " " h...hayır zarar görüceksin ben bunu istemiyorum hepsi benim yüzümden başından kaçmamalıydım ben-"
"ERİ" şaşkın ve korkmuş yüzü bana doğru baktı."Eri-chan iyiki seninle tanışmışım iyiki sen kaçtın. Bunları yaşamak zorunda değilsin ben bir kahramanım ve seni kurtarmak istiyorum " gülümseyerek cümlemi tamamladım.
Eri gözyaşlarını silerek hafif bir şekilde gülümsedi ve gücünü tamamen bıraktı. Overhoul daha da sinirlenerek uzun kollarından birini üzerimize saldı. Gücü zar zor kontrol ederek hızlı bir şekilde yan tarafa kaydım.2.kol da üzerimize gelince zeminden destek alıp havaya sıçradım. Tam bu sırada 3.kol harekete geçip onu da atlatıp geriye doğru kendimi attıģımda hesaba katmadıģım 4.kol bana arkamdan vurmak için hazırdı.
Aptal ben.. ne yapmalıyım eğer arkadan vurursa eri zarar görücek ama ön tarafa doğru atılırsam eriyi yakalayacak diğer kollarıda harekete gećmişti kaçacak bir yerim kalmadı. Zaman yavaşlamış gibiydi. O anda aklıma bir fikir geldi riskli bir deneme olucaktı ama şuan ki durumda o erinin zarar görmemesi gerekiyor.
~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ AFTER YOU ~
FanficDeku overhaul ile dövüşünü kazanıyor ama kendi yaşamını kaybediyor. Geleceği farklı bir şekilde değişdiren deku arkasında onu seven insanlar bıraktı özellikle de kacchan.