Setelah melepaskan enam tembakan aku pun terjelepuk sama dengan mangsa tembakan ku itu kerana kepalaku berpinar kuat akibat aura membunuh keluar secara mengejut..
Haiqall yang sedari tadi memerhatiku mula cemas dan mencempungku dalam keadaanku yang tidak menyedarkan diri..
End Daniea p.o.v
-------------------
Haiqall p.o.vAku yang sedari tadi memerhati isteriku mula cemas apabila dia terjelepuk sama dengan mangsa bunuhannya...dia pengsan....AKU ULANG DIA PENGSAN!!!
Aku terus mencempungnya bila melihat wajahnya pucat dan suhu badannya masih tidak stabil.Aku terus mengambil pedangnya dari dua manusia itu...
"Weii..aku naik dulu"ujarku dan mereka cuma mengganguk,setelah aku keatas mengangkat isteriku semua tetamu bersansur pulang....
"Sayang bagunlah kenapa ni"ujarku sayu...
End Haiqall p.o.v
______________________________________Dibawah,
Anybodies p.o.v
"Kenapa Daniea jadi macam ni,kenapa mata dia bertukar warna,kenapa dia bunuh lelaki tu,kenapa dia pengsan someone tell us please"tanya Daddy bertubi2
"Daddy calm down"arahku tegas
"Okayy but tell me why?"ujar daddy
"kenapa dia jadi macam tu tunggu dia bangun.Mata dia bertukar sebab aura membunuh dia keluar.Dia boleh hidu bau musuh dan boleh tahu musuh kitorang kat mana sebab tu dulu kami pilih dia jadi leader untuk our team.Mangsa terbunuh tu musuh kitorang and last dia pengsan sebab aura tu keluar mengejut.."terang Aizalea,Aiesarah,Azzahrra dan Dianae panjang..
End Anybodies p.o.v
______________________________________2 jam kemudian..
Daniea p.o.v
Aku bangun dari tidur dan terlihat Haiqall di sisiku Dan aku bertindak agresif terhadapnya...
"Ishh,kenapa kau dalam bilik aku ni...keluar!!!"Pekikku..
End Daniea p.o.v
______________________________________Haiqall p.o.v
"Ishh,kenapa kau dalam bilik aku ni...keluar!!!"jerit Daniea.
Aku terus menarik dia ke pelukanku dan membaca surah pendek Al-Quran.Dia terus jatuh terpelurut dan terus menangis..
"Sayang...ja..jangan..ti..ting..tinggalkan sa..saya...sa..saya...ta..tak..kut...sang...sangat..."ujarnya teresak2
"Ye saya takkan tinggalkan awak sampai saya mati saya janji okey.."ujarku
"Sayang saya laparlah"ujarnya sambil menyeka air matanya..
"Hah baguslah jom makan diorang kat bawah pun tengah makan tu"ujarku..
End Haiqall p.o.v
______________________________________Anybodies p.o.v
"Bangun pun"ujar Aizalea
"Yer lah kau nak aku pengsan lelama ker sampai hati tanak kawan"ujar Daniea dengan nada merajuk..
"Alaaa baby choowyy"ujar Aizalea...
"Huh?"ujar Daniea..
"Dah jom makan angah"ujar daddy
"Okayyy jom lapar dah ni urmm sakit perut"ujar Daniea teruja..
Setelah makan semua turut duduk di ruang tamu istana kerana daddy ingin menanya apa yang terjadi kepada Daniea...
"Hah..angah bagitau daddy apa yang jadi sebenarnya ni?"tanya daddy
Aku memberi isyarat mata kepada member 6D
"Kau lah weii aku takut giler ni"
"Asal aku lak kau arh sarah"
"Aikkk aku lak kau zahrra"
"Aizalea kau arh"
"Lieya kau arh"
"Ishhh!! Korang biar aku arh itu pun susah ker"
"Okok"
"Dah habis isyarat mata"ujar Haiqall
"Ok macam ni daddy jangan marah tau and everyone too terima seadanya dengan hati terbuka"ujar Daniea manakala yang lain berasa hairan..
"Okkkk..."ujar mereka serentak dengan nada meleret..
"Macam ni kitorang nak bagitau pasal rahsia kitorang ngan tok ayah and tok ummi"ujar Daniea dia mengeluh kecil sebelum menyambung sebenarnya jantung nya berdegup laju takut dia di marah nanti..
"Sebenarnya kitorang ni ada split personality korang tengokkan mata Niea berubah colour kalau membunuh dark red,kalau hidu bau musuh dark green and if I'm angry chocolate honey right?.."soalku dan semua kelihatan terkejut dan aku menyambung..
"Kejap bukan Niea sorang jer tau Dianae split personality dia kalau marah dark chocolate kalau aura membunuh dia keluar warna mata dia warna dark pink.Aizalea pulakk split personality dia kalau marah mata berubah ke warna dark blue kalau aura membunuh pulakk leaves green.Si Aiesarah ni pulakk split personality dia kalau marah jadi warna dark yellow kalau aura membunuh pulak warna dark turquoise manakala Azzahrra split personality dia kalau marah berubah jadi colour grey kalau aura membunuh pulak colour dark black macam mata hantu tu...and last Analieya kalau marah mata dia berubah light pink kalau aura membunuh dia keluar dark purple..see Niea berbeza sebab Niea leader.I can know everything..."terangku panjang...
"Ouhh key now we know...wait...jap eh...WHAT!!!!"Jerit Beauty Queenzz,Bestz Kingz,The Princez and The Princessz manakala yang lain cuma mengeluarkan riak terkejut...
"Ehhh jap bukan tu jer tau"ujar 6D daddy and daddy aka daddy Haiqall memberi isyarat 'apa lagi'..
"Kitorang jugakk mafia and the leader is me.Ahli nya ramai sangat termasuk 6D iaitu orang atasan kumpulan BLOOD KILLER tapi bila jadi lagi kejam nama kitorang akan berubah menjadi BLOOD GUEST..and orang tadi tu musuh kitorang one more thing bila split personality kitorang berubah kitorang pengsan secara mengejut.okey lah Niea ngantok dah nak naik bilik tidur"ujar ku dan naik ke bilik..
End Anybodies p.o.v
______________________________________Daniea p.o.v
Di bilik..
"Baby hmm.."panggil Haiqall..
"Apa dia"ujar ku membuat muka jijik dipanggil baby.
"Nak peluk awak boleh"ujar Haiqall
'Aikkk takkan otak dah mereng kut'ujarku pelik di dalam hati..
"Hurmm okaylah"ujarku
Kami pun tidur berpelukan dia memeluk pinggangku dan aku meletak kepalaku dibidang dadanya..
End Daniea p.o.v
______________________________________
YOU ARE READING
6DEVILIOUZ (Slow update & On-Going)
De Todo6 Deviliouz dikahwinkan dengan Coolz Boys atas permintaan tok ayah dengan tok ummi mereka.Mereka berkahwin pada umur yang sangat mentah dan kemudian merasakan ada orang ke 3 dan ke 4 dalam rumah tangga. "Mummy dah sepakat dengan kawan mummy and dadd...