T/N=te neved
Reggel éppen a szokásos reggeli teádat iszogattad a kedvenc teázódban, amikor valaki belépett az üzletbe. Vajon ki lehet már itt (rajtad kívül) ilyen korán?
Az ismeretlen pasi baseball sapkában és hosszú ujjú pólóban jött. Vajon, hogy nem sül meg odakint ilyen hosszú pólóban? Ekkor észrevetted, hogy elfogyott a cukor az asztalodról. Felálltál és elkértél egyet a pultostól, aki még a baseballsapkás pasi rendelését vette fel. Az asztalodhoz menet elméllyedtél a gondolataidban. Vajon ki lehet ez a pasi? Ekkor elvesztetted az egyensúlyodat és lelkiekben felkészültél a találkozásra a padlóval. Csodálkozva nézted, hogy a baseballsapkás pasi kapott el mielőtt még elestél volna. Belenéztél abba a mélykék szemeibe, ami hiba volt ugyanis egy szót sem bírtál kinyögni.
-Jól van?-kérdezte az ismeretlen.
-Öö... igen- válaszoltad egy kis fáziskéséssel.
-Megtudhatnám, hogy kit sikerült megmentenem?-kérdezte érdeklődve.
-T/N vagyok-mutatkoztál be.
-Szép neved van!-mondta mire te a piros összes létező árnyalatában tündököltél- Amúgy Bucky vagyok!
Egy pillanatra a szemébe néztél, ami hiba volt ugyanis megint elakadt tőle a lélegzeted.
-Meghívhatlak egy teára?-kérdezte érdeklődve.
-Persze!-válaszoltad izgatottan. Elindultatok a pult felé, ekkor Bucky körbenézett a helységben.
-Figyelj!Ha megkérlek, hogy hasra, akkor hasalj be a pult mőgé.-mondta aggódó hanggal.
Meg akartad kérdezni, hogy miért, ám ekkor valaki belőtt az épületbe egy géppuskával.
-T/N! Hasra!!-mondta majd elindult a lövöldöző felé.
-Bucky! Neeee!!!!-sikítottad.
Kinéztél a pult mögül és megláttad Buckyt, ahogyan két támadót leütött a harmadikat pedig üldözőbe vette, ám az egyik katona újra felállt és megcélozta Buckyt a fegyverével. Kétségbeesetten rohantál, hogy segíts, de a puska eldördült... Te pedig véresen estél össze...
Erre a hangra Bucky is odarohant és a karjaiba vett.
-Ne! T/N kérlek! Kérlek ne hagyj itt!-
mondta sírva.
-Szeretlek...és mindig is szeretni foglak. Csak...emlékezz rám!-mondani akartál még valamit, de egy hang se jött ki a szádon és lassan elsötétült előtted a világ...
______________________________________
Sziasztok!
Tudom ez most elég szomorú lett! Viszont van még pár történet amin már az utolsó simításokat végzem.
Hamarosan jelentkezek:
Livi
YOU ARE READING
Marvel oneshotok
FanfictionMindenféle egyperces ami csak eszembe jut. Válogass kedvedre vagy kérj saját magadnak. (18+ osakat NEM vállalok!!!!)