Bts mi daha başarılı? Blackpink mi?

16 0 0
                                    


Bu bölüm bp, bts den başarılı diyen bazı insanlara ithafen yazılmıştır

Karşılaştırma gibi bir durum yok sadece bts başarısız blackpink daha başarılı diyenler için yazdım

Başlayalım bu arada bazı yerler kopyala yapıştır olucak

"BTS YouTube videosu ile Blackpink grubunu tahtından etti. Koreli grup, 1 saatte 80 milyona yakın izlenen video klibi ile yeni rekortmen oldu.

K-pop süperstarı, dünyanın en popüler grubu BTS, YouTube'da Amerikalı pop yıldızı Halsey'in yer aldığı "Boy With Luv" adlı klibiyle ilk 24 saat içinde izlenme rekorunu kırdı."

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bts'in son albümü MAP OF THE SOUL: PERSONA mayıs 2019 itibariyle, memleketlerinde 3.399.302 kopya satarak rekor kırdı"

"2018 de, IDOL müzik videosuyla ilk 24 saatte 45 milyon izlenmeyle aynı rekorun sahibi olan bts, kendi rekorunu kırmış oldu"

"BTS, büyük fan kitlesi ARMY sayesinde, sosyal medya alanında bir çok rekorun sahibi. En çok etkileşim alan müzik grubu Twitter hesabı (retweet ortalamasıyla) ve en çok etkileşim alan twitter paylaşımları bts'e ait"

"Map of the Soul: 7 son olarak Michael Jackson'ın tam 36 yıl önce imza attığı rekoru kırarak, Japon müzik listesi Oricon'un yılın ilk yarısı için düzenlediği listenin zirvesine yerleşti.

Böylece BTS, Oricon'da Michael Jackson'dan bu yana birinci sıraya ulaşan ilk yabancı sanatçı olarak tarihe geçti.

Michael Jackson, 1984'te ünlü Thriller albümüyle listenin zirvesinde yer almıştı.

Oricon'dan yapılan açıklamaya göre BTS, Japonya'da 2020'nin ilk yarısında toplamda 429 bin kopya sattı."

"K-POP yıldızları BTS'nin yayımlanan parçası, birkaç dakika içinde YouTube'da izlenme rekoru kırdı. BTS'in yeni albümü Map of the Soul: 7'den ikinci parça geçen gün YouTube'da yayınlandı. "ON" adlı parça, yayımlandıktan birkaç dakika sonra 1.54 milyon eşzamanlı izleyiciye ulaşarak platform tarihinin en iyi ilk gösterim rekoruna ulaştı. Ünlü K-pop grubu böylece, "Youtube tarihinin en iyi ilk gösterimi"nin sahibi oldu. 21 Şubat'ta piyasaya çıkan albümün ilk parçası Kinetic Manifesto Film: Come Prima da ilk 24 saatinde 46.5 milyon görüntüleme elde etmişti. Böylece Youtube tarihinin en iyi çıkış yapan 5. parçası unvanını almıştı"

blackpink Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin